וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי ברין ימונה ל-VP R&D בחברת Click ins

10.4.2023 / 12:00

כסמנכ"ל המחקר והפיתוח בחברה, יוביל ברין את כלל התהליכים הקשורים לתחום. במסגרת תפקידו יוביל ויפקח על תכנון ובניית שירותים חדשים, פיתוח הטכנולוגיות והכיוונים האסטרטגיים של החברה. כל זאת על מנת לקדם את הטכנולוגיה והמוצר של קליק ינס

אלי ברין. יחצ,
אלי ברין/יחצ

חברת האינשורטק קליק ינס (Click-ins) המפתחת פתרון לזיהוי נזקים ויזואליים ברכב באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך מודיעה על מינויו של אלי ברין לסמנכ"ל המחקר והפיתוח של החברה (VP R&D). המינוי מגיע בהמשך לצמיחת החברה ולהשלמת סבב הגיוס שעמד על סך 7.5 מיליון דולר.

כסמנכ"ל המחקר והפיתוח בחברה, יוביל ברין את כלל התהליכים הקשורים לתחום. במסגרת תפקידו יוביל ויפקח על תכנון ובניית שירותים חדשים, פיתוח הטכנולוגיות והכיוונים האסטרטגיים של החברה. כל זאת על מנת לקדם את הטכנולוגיה והמוצר של קליק ינס לטובת לקוחותיה הקיימים והעתידיים, ובהתאם להתפתחותה וצמיחתה של החברה.

לפני הגעתו של אלי ברין לקליק ינס כיהן בתפקידים טכנולוגיים בכירים בחברות טכנולוגיות שונות. בתפקידו האחרון שימש כמייסד ו-CTO בחברת OWL-GLOBAL, ולפני כן כיהן כ-VP R&D בחברת StoreNext, שם היה אחראי על כלל תהליכי הפיתוח והחדשנות הטכנולוגית.

קליק אינס (Click ins) מפתחת פתרון אוטומטי מבוסס AI לבחינת נזק שנגרם לכלי רכב על סמך תמונות בלבד. הפיתוח הייחודי מאפשר לחברות הביטוח ולחברות אוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים אשר נגרמו לכלי הרכב בדיוק גבוה ביותר מבלי שיהיה צורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה משתמשת בדאטה סינתטי שמופק על ידה על מנת לזהות ולנתח באופן מדויק נזק חיצוני לכל סוגי הרכב שנפגעו. החברה הוקמה בשנת 2014 על ידי יוג'ין גרינברג, דימיטרי גייזרסקי, רונן אברג'יל וזאב חזן. לחברה 25 עובדים בישראל, ארה"ב ואירופה.

אלי ברין, VP R&D בחברת Click-ins: "עולמות הביטוח והרכב עוברים שינוי משמעותי בשנים האחרונות, ויש לי את הכבוד להצטרף לתפקיד מרכזי בקליק ינס, חברה שמהווה חלק מרכזי מהשינוי, ומביאה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לענף. אני בטוח שביחד עם צוות ההנהלה הקיים נוביל תהליכים משמעותיים עבור החברה ולקוחותיה, ונקדם את הטכנולוגיה על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו".

דורון גוהר, מנכ"ל Click-Ins: "בחודשים האחרונים קליק ינס חווה תהליכי צמיחה משמעותיים הכוללים השלמת סבב גיוס, גדילה במספר הלקוחות והתרחבות גם מבחינת כוח האדם בחברה. אנו מברכים על הצטרפותו של אלי להנהלת החברה, ובטוחים שהניסיון והידע הרב שהוא מביא עימו לתפקיד ישתלבו עם צוות ההנהלה הנוכחי, ויסייעו להצעיד את החברה קדימה ולהוביל תהליכים משמעותיים נוספים גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully