וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק פרטי? AIRBUS בחרה משווקת בלעדית בישראל

12.4.2023 / 16:21

JETSETTER נבחרה כמשווקת בלעדית בישראל, של חברת המסוקים הגדולה בעולם, AIRBUS HELICOPTERS. להערכת היבואן, שוק המסוקים בישראל צפוי לגדול משמעותית, הן בגלל אסדות הגז והן ברמת השימוש הפרטי

חברת המסוקים הבינלאומית AIRBUS HELICOPTERS בחרה ב-JETSETTER לשיווק בלעדי בישראל. יח"צ,
חברת המסוקים הבינלאומית AIRBUS בחרה ב-JETSETTER כמשווקת בישראל/יח"צ

JETSETTER מטוסי מנהלים בע"מ, המתמחה ברכישה, מכירה וניהול מטוסים ומסוקים פרטיים, מודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת AIRBUS HELICOPTERS הבינלאומית, מקבוצת AIRBUS, במסגרתו היא תשמש כמשווקת מורשית בלעדית של מסוקי החברה בישראל.

חברת JETSETTER עלתה לכותרות בחודש שעבר עם ניהול תערוכת המטוסים הפרטיים והכנס השנתי לתעופה פרטית שהתקיים בפעם ה-8 במחוזותינו, וכעת, הבחירה בה כמשווקת הבלעדית של מסוקי AIRBUS, מחזקת את מעמדה.

עם החתימה על הסכם השיווק הבלעדי, מצהירה JETSETTER כי בתכניתה העתידית להרחיב את היצע השירותים ללקוחותיה עם הצעות ושירותי תחזוקה גם עבור מסוקי AIRBUS שיופעלו בישראל.

חברת המסוקים הבינלאומית AIRBUS HELICOPTERS בחרה ב-JETSETTER לשיווק בלעדי בישראל. יח"צ,
היבואן הישראלי מאמין בפוטנציאל הגידול של שוק המסוקים הפרטיים/יח"צ

פוטנציאל לגידול משמעותי בשוק המסוקים

JETSETTER, שהוקמה בשנת 2007 ע"י גל פלג, מתמחה בקנייה ומכירה של מטוסי מנהלים ומסוקים עבור לקוחות בארץ ובעולם ויוזמת כנס התעופה העסקי השנתי הבינלאומי, שהתקיים כאמור, לא מכבר בישראל.

גל פלג, מייסד ויושב ראש JETSETTER: "אנחנו גאים בכך שחברת AIRBUS, יצרנית המסוקים הגדולה בעולם, בחרה בנו להיות נציגיה בישראל. אנחנו מאמינים כי לצי המסוקים אשר איירבאס מציעה יש יתרון בתחומים רבים אשר יתורגם להגדלת נתח שוק ופעילות בישראל".

"אנחנו מאמינים כי שוק המסוקים בישראל הינו בעל פוטנציאל גידול משמעותי הן בתחום האזרחי - שירותים בתחום אסדות הגז, והן בתחום הפרטי - כתוצאה מהתגברות העומסים בתשתיות התחבורה בישראל, בשילוב עם עלייה במספר בעלי ההכנסה הגבוהה בישראל", הוסיף רון הופמן, מנכ"ל JETSETTER.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חברת המסוקים הבינלאומית AIRBUS HELICOPTERS בחרה ב-JETSETTER לשיווק בלעדי בישראל. רונן טופלברג,
נציגי החברות AIRBUS ו-JETSETTER במעמד החתימה על ההסכם/רונן טופלברג

תחום התשתיות לתעופה ומסוקים - מהווה אתגר

הופמן ממשיך: "לצד הפוטנציאל בשוק קיימים גם אתגרים, ובראשם אתגרים בתחום תשתיות תעופה בכלל ותשתיות מסוקים בפרט, לרבות אפשרויות גישה לערים הגדולות. כחלק מגידול תחום התעופה האנכית בישראל, יידרש גם לתת מענה תומך בתחום התשתיות".

ההתקשרות האסטרטגית בין שתי החברות תכסה את הסקטורים הפרטיים, האזרחיים והממשלתיים. לקוחות מסוקים בישראל יוכלו כעת להתקשר ישירות עם JETSETTER,לשם רכישת דגמי המסוקים של AIRBUS בישראל.

חברת AIRBUS HELICOPTERS, יצרנית המסוקים הבינלאומית והגדולה בעולם בתחומה, מציעה מגוון רחב של דגמים: קלים וכבדים, חד ודו-מנועיים. קשת הדגמים כוללת בין היתר מסוקיAH125, AH130 , AH135, AH145 וכן דגמים גדולים יותר.

לאתר חברת JETSETTER

חברת המסוקים הבינלאומית AIRBUS HELICOPTERS בחרה ב-JETSETTER לשיווק בלעדי בישראל. יח"צ,
AIRBUS HELICOPTERS, למרה שיש לכם גם יאכטה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully