וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר שף למשפחות נזקקות: סדנת בישול לקהל הרחב עם ישראל אהרוני

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 18:48

המותג הקולינרי 'מאסטר שף', יקיים לראשונה סדנת בישול פתוחה לקהל הרחב בניצוחו של השף ישראל אהרוני שמטרתה היא הסיוע והתמיכה למשפחות נזקקות. התוצרים מהסדנה שתתקיים בתאריך 5.5 עם 300 משתתפים, יועברו למשפחות נזקקות באמצעות עמותת 'אלון ואלה'

סדנת מבשלים חווים מאסטר שף. יח"צ, מערכת וואלה!
סדנת מבשלים חווים מאסטר שף/מערכת וואלה!, יח"צ

'מאסטר שף', המותג הקולינארי למוצרי בישול, יערוך סדנה פתוחה לקהל הרחב ההובלתו של השף ישראל אהרוני כשמטרתה לסייע למשפחות נזקקות.

בסדנת הבישול שתתקיים בתל אביב בשיתוף עמותת 'אלון ואלה' ב- 5 למאי, ישתתפו כ-300 איש שרוצים לסייע למי שזקוק לסיוע, אלו יוכלו להירשם מראש (מספר המקומות מוגבל), בעלות של 50 שקלים למשתתף, תמורתם יקבלו המשתתפים מארז מוצרים של המותג 'מאסטר שף' בשווי 130 שקלים.

במהלך הסדנה שתתקיים במתחם 'מבשלים חוויה', (דרך בן צבי 78 תל אביב יפו), ילמדו המשתתפים להכין 3 מנות בסגנונות בישול שונים: מנה איטלקית, מנה אסיאתית ומנת טורטייה עם דג - כל המנות יכללו את מגוון המוצרים של המותג מאסטר שף, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, טורטיות, נודלס, רטבים אסיאתיים, מיונז ועוד.

משתתפי הסדנה ייהנו מההכנה, מהליווי של השף המוביל ומהתרומה לקהילה כאשר כל המנות והתוצרים שהם יכינו, יועברו כתרומה למשפחות הזקוקות לארוחה חמה.

השף ישראל אהרוני. גבריאל בהרלייה,
השף ישראל אהרוני/גבריאל בהרלייה

מחברים בין מי שרוצה לסייע למי שזקוק לסיוע

לדברי קרין שהין, מנהלת השיווק של מאסטר שף: "כמותג קולינרי מוביל בישראל, שצומח ומתפתח לאורך השנים, היה חשוב לנו לייצר פעילות חברתית משמעותית, שתיגע באנשים, ותהווה גם תרומה לקהילה.

מדובר במהלך שנאמץ לשנים הבאות במסגרתו כל משתתף/ת שיגיעו לסדנה ייהנו גם מסדנת בישול איכותית עם אחד השפים המובילים בישראל וגם יזכו לתרום את תוצרתם למשפחות שבאמת זקוקות לארוחה חמה ואיכותית".

כאמור, מגוון המנות שיבושלו בסדנה ייתרמו למשפחות נזקקות באמצעות עמותת 'אלון ואלה' הפועלת למתן ליווי, תמיכה וסיוע לנזקקים ואוכלוסיות מוחלשות, ברחבי הארץ. מטרת העמותה היא חיזוק הערבות ההדדית של תושבי מדינת ישראל, על ידי יצירת מקסימום חיבורים בין כל מי שרוצה לסייע לכל מי שזקוק לסיוע, מתוך תפיסה שההתנדבות היא המפתח לחיזוק הערבות ההדדית ולבניית חברה טובה וחזקה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully