וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לפיקניק בפארק? חפשו את מתחמי השירותים של לילי

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 18:43

ביום העצמאות הקרוב, כמו בכל שנה, רובנו יבלה באתרי הטבע הפתוחים ויחגוג יומולדת למדינה עם ארוחת בשרים "על האש" שהפכה למסורת ישראלית. לרגל חגיגות ה-75 למדינה, פורס מותג נייר הטואלט לילי, מתחמי שירותים בפארקים המרכזיים ברחבי הארץ לשימוש חופשי של קהל המבלים

לילי - מתחם שירותים יום העצמאות. יח"צ,
בפארק עם 'לילי': חוגגים עצמאות ושומרים על הניקיון עם מתחמי שירותים שיוקמו ברחבי הארץ/יח"צ

כמו בכל שנה, גם ביום העצמאות הקרוב, רבבות ישראלים יבלו ויחגגו בפארקים וברחבי הטבע. גם אתם מתכננים פיקניק בפארק? השנה תוכלו לבלות בנוחות ולשמור על הסביבה נקייה עם מתחמי שירותים שיוקמו לשימוש המבלים - ליהנות מחוויית ניקיון מפנקת, כמו בבית - גם בטבע.

עם הכיף והחגיגות, מגיע תמיד הרגע שהטבע קורא לנו ונשמעת הקריאה "אמא יש לי פיפי" וכאן לילי נכנס לתמונה עם פתרון נוח לשירותים נקיים בטבע.

לנוחיות המטיילים והחוגגים ביום העצמאות, יקים מותג נייר הטואלט 'לילי' מתחמי שירותים נוחים ונקיים שיוצבו בפארקים המרכזיים ברחבי הארץ: פארק הגליל (כרמיאל), עמק המעיינות, גני יהושע ופארק באר שבע.

אישה משתמשת בנייר טואלט בשירותים. kryzhov, ShutterStock
כמו בבית - גם בטבע, מותג נייר הטואלט 'לילי' דואג לנוחות המבלים בפארקים ולשמירה על הסביבה/ShutterStock, kryzhov

עמדות אטרקטיביות, משחקים והפתעות

את המהלך יוביל המסר: "מרגישים שזה לילי" ובמהלכו ינגיש המותג שירותים מפנקים, ממוזגים עם מים זורמים לרווחת המבלים בפארק.

זו השנה השנייה שמתחמי השירותים של לילי יוקמו באתרים שמאפשרים את הקמתם ללא פגיעה בטבע. הם יחוברו לביוביות (לא מדובר בשירותים כימיים) ויציעו חווית שימוש מפנקת, נוחה ונקייה.

כל מתחם יציע שימוש חופשי במגוון מוצרי נייר הטואלט של לילי, עמדות לשטיפת הידיים בסבון ומים, מפיצי ריח ומוסיקה רכה להשלמת החוויה. תאי השירותים יהיו מופרדים לנשים ולגברים ובכל מתחם יוצבו אנשי ניקיון שישמרו על הניקיון והסדר במתחמים.

בכל אחד ממתחמי השירותים שיקים לילי בפארקים ובאתרי הטבע יוקמו גם עמדות אטרקטיביות למשפחות ולילדים עם מגוון משחקים והפתעות. השימוש במתחמי השירותים יתאפשר בחינם לנוחיות המטיילים והחוגגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully