וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מוצרים חדשים מתחום הלייפסטייל שעלו למדפים

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 18:19

מוצרי הטיפוח שהושקו לאחרונה נוחתים על המדפים לצד קולקציות חדשות ומתחלפות לשנת 2023. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי, הטיפוח והלייף סטייל שעוד לא פגשתם

factory54 michael kors. יח"צ,
factory54 michael kors/יח"צ

מעבדות היקארי, חברת קוסמטיקה ישראלית שעוסקת בתחום מחקר ופיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים משיקה את EYE-TECH SET מולקולת זהב לטיפול אנטי אייג'ינג.

מדעני החברה, יחד עם צוות המדענים עטורי הפרסים מהאוניברסיטה העברית, שקדו על פיתוח פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות - לא עוד טיפול בסימפטומים של ההזדקנות כגון קמטים, רפיון העור, פיגמנטציה, אלא טיפול אמיתי בהזדקנות עצמה.

EYE-TECH SET- הוא סט לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים כפתרון אנטי אייג'ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים. הסט כולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים בשילוב לחידוש אינטנסיבי ולשיקום העור, ומקנים תוצאה ניכרת של הצערה והרמת העפעפיים. שני המוצרים תוכננו ביחד לטיפול במספר בעיות: נפיחויות מתחת לעיניים, כהויות מסביב לעיניים, אובדן מוצקות וגמישות, סימני עייפות סביב העיניים. המוצרים כוללים את המרכיב הייחודי NAD NOBEL שפותח על ידי החברה ביחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית (פרוט מעלה).

מכיל בנוסף מגוון רחב של מרכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת על מנת להמריץ את העור העדין באזור העיניים להענקת אפקט של מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות ועיגולים שחורים.

המחיר: 398 שקל. ניתן להשיג דרך מעבדות היקארי ,ראשונים 207, בני עטרות, לברור מכון הקוסמטיקה הקרוב לביתך טלפון 077-3445274, או באתר הבית

סט הייטק לעיניים של היקארי צילום. סטודיו היקארי,
סט הייטק לעיניים של היקארי, המחיר: 398 שקל/סטודיו היקארי

NEOWHITE היא סדרת מוצרי הבהרה, לטיפול ממוקד בשינויי גוון וכתמי שמש, גיל ופיגמנטציה של חברת NEOX DERMACARE - מותג ישראלי בינלאומי, יוקרתי, פעיל ואלגנטי, בעל אפיל מדיקלי.

חברת הקוסמטיקה הישראלית NEOX DERMACARE מפתחת מוצרי קוסמטיקה סופר-פרימיום בטכנולוגיות מתקדמות וכעת משיקה קרם הבהרה פעיל ומרוכז במיוחד ללילה.

הקרם אקטיב ברייטנינג-לילה מבוסס על נוסחה חדשנית מבוססת על חומרי הבהרה עוצמתיים מהדור החדש בריכוז גבוה (בוטיל רזורצינול, הקסיל רזורצינול,חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) חומצה קוג'ית ואלפא ארבוטין). הפורמולה מתמקדת בדיכוי ייצור מלנין ובפרוק מלנין עודף.

יתרונות המוצר על פי היצרן: פעולה אינטנסיבית להבהרת העור ולהפחתת שינויי גוון ,כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה, פעולה כפולה, בו זמנית, הבהרה ומניעה, בשימוש קבוע, מסייע בהאחדת גוון העור ובמניעת מצבי היפרפיגמנטציה, מקנה לעור מרקם חלק ואחיד (פעולת ליטוש והחלקה תוך כדי הבהרה), מתאים לכל סוגי העור במצבי היפרפיגמנטציה

מחיר הקרם אקטיב ברייטנינג - לילה: 370 שקל. המכירה באמצעות קוסמטיקאיות מורשות בלבד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
active brightening night cream c. יח"צ,
active brightening night cream c, המחיר: 370 שקל/יח"צ

* * * * טיפוח השיער * * * *

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY מציע שמפו נגד קשקשים Anti-Dandruff dermatological shampoo מסדרת DERCOS המתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון.

קשקשים הינם תופעה שכיחה מאוד אשר ממנה סובלים כ- 50% מהגברים ו- 25% מהנשים. מדובר בייצור יתר של סבום (שומן בעור ובקרקפת) שהעור אינו מצליח להכיל ולכן, נוצרים קשקשים וקרקפת שומנית, דבר הגורם לאי נוחות וגרד.

השמפו מתאים לקרקפת רגילה עד שומנית ומסייע בהפחתת הופעתם הנראית לעין של קשקשים, כבר מהשימוש הראשון. מרגיעה את העור בכדי להקל על תחושת אי הנוחות ומעניקה שליטה על הקשקשים לתקופה של עד 6 שבועות מסיום הטיפול** הוכח על אנשים שנחשפו ללחץ, עייפות וסביבה עירונית.

העוצמה של הפורמולה בשמפו הכוללת: סלניום דיסולפיד וחומצה סליצילית שמפחיתים את הקשקשים. בנוסף, השמפו מכיל סרמידים המחזקים את הקרקפת ומונעים את חזרתם של הקשקשים.

ההבטחות של VICHY - המוצרים נבדקו גם בישראל על עור רגיש. המוצרים אינם מכילים פראבן. יעילות מוכחת בבדיקות קליניות. ייצור על פי התקנים הקפדניים של התעשייה הדרמו-קוסמטית. המוצרים מכילים מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור.

המחיר המומלץ לצרכן: 55 שקל, תכולה: 200 מ"ל מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב 09-7730800 או באתר וישי ישראל

וישי שמפו דרוקס נגד קשקשים. יח"צ,
וישי שמפו דרוקס נגד קשקשים, המחיר: 55 שקל/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

הקולקציה החדשה של מייקל קורס עוצבה בהשראת לוס אנג'לס שטופת השמש, בה אנשי הג'ט-סט מאמצים את אורח החיים הקליפורני הנינוח והמפתה.

בעונה הקרובה לוקח על עצמו המעצב האמריקאי את כל מה שיש לעיר הנחשקת להציע, תוך התחברות לרוח ההרפתקנית של החוף המערבי, לצד חקירת נווה המדבר העירוני. "העונה הזו עוסקת בזוהר קייצי ונינוח, ואיזה מקום מאמץ טוב יותר את הרוח הזו מאשר לוס אנג'לס?", אומר מייקל קורס.

קולקציית הביגוד לאביב-קיץ 2023 מציגה איזון רענן בין חספוס אורבני לבין סגנון מלוטש, כשהכל מעורבב באלגנטיות של קסם ריזורטי. בפועל מדובר במלתחה מתוחכמת, המורכבת מבלייזרים חדים, שמלות מחמיאות, פריטי דנים מגוונים, מכנסיים רחבים וטופים סרוגים, המוגשים בפלטה של צבעים ניטרליים המשתלבים עם שימוש בולט בצבע כתום, הדפס שרשראות או פסים בכחול-בז'.

קו האביזרים מציע אקססוריז משלימים כמו סדרת כובעי קש וחגורות מותן, המאפשרים שדרוגי סטיילינג מנצחים לכל הופעה אביבית או קיצית. בקולקציה ניתן למצוא גם סניקרס היי-טופ תואמות מטקסטיל מונוגרמי סרוג המאפשר נעילה קלה ונוחה, או מגוון סנדלים שנחשבים לאהובים במיוחד בקרב חובבות המותג.

בחזית קטגוריית התיקים ניצב דגם ASTOR - התיק האייקוני שהוצג לראשונה ב-2004 וקיבל העונה גרסה מחודשת. התיק עוצב כהומאז' ל-Astor Place בניו יורק, המקום בו ממוקמת המסעדה האגדית "Indochine" והתיאטרון בו נערכו הבכורות למחזות הזמר הנודעים "שורת המקהלה" ו"המילטון".

טווח מחירים:
ביגוד: 449 ₪ - 3490 ₪
הנעלה: 249 ₪ - 1290 ₪
תיקים: 259 ₪ - 3990 ₪

הקולקציה החדשה של MICHAEL KORS עכשיו בחנויות הדגל של המותג ובאתר פקטורי 54

factory54 michael kors. יח"צ,
factory54 michael kors/יח"צ

קרייזי ליין משיקה קולקציית חג עוצמתית, נשית וזוהרת, המאופיינת בהרבה צבע, ומגון סגנונות, מסגנון מחוייט מודרני ועד שמלות, מכנסיים בשילובי טי שירט ועוד.

פלטת הצבעים הרחבה מציגה את הצבעוניות הטרנדית המשלבת צבעי פסטל כמו ורוד, תכלת, ליים וסגול בהיר עם צבעוניות עזה של פוקסיה, טורקיז וכתום. צבעים אלו מוצגים בסוגי בד שונים, במגוון רחב של טקסטורות ודפוסים מעניינים שיוצרים קולקציה מעניינת.

בין הפריטים הבולטים בקולקציית החג זו קטגוריית החליפות, לצד חליפות צבעוניות הכוללות מכנסיים במגוון גזרות, בלייזרים וג'קטים באורכים וסגנונות שונים, נראה גם חליפות פשתן בגווני פסטל ואבן שניתנות לשילוב עם חולצות מודפסות וגופיות פייטים.

בנוסף מוצגות שמלות קלילות וססגוניות המתאימות לרוח חג האביב, ומגוון חולצות חלקות לצד הדפסים אבסטרקטיים, מכנסיים, גופיות ועוד שיוצרים מראה אופנתי ונוח.

להשלמת המראה קיימת קולקציית אקססוריז הכוללת תיקים, תכשיטים, כובעים, צעיפים ועוד שיוצרים טוטל לוק ייחודי וחגיגי במיוחד.

טווח מידות: 38-52. טווח מחירים: 70-330 שקל. טווח מחירים אקססוריז: 50-170 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר

קרייזי ליין מחיר כל גקט 259.90שח מחיר כל זוג מכנסיים 199.90שח חולצת הדפס מחיר 199.90שח במקום 239.90שח חולצת טי שירט מחיר 129.90שח תיק סגול 179.90שח צעיף 129.90שח תיק ירוק 129שח. עמיר צוק,
קרייזי ליין מחיר כל גקט 259.90שח מחיר כל זוג מכנסיים 199.90שח חולצת הדפס מחיר 199.90שח במקום 239.90שח חולצת טי שירט מחיר 129.90שח תיק סגול 179.90שח צעיף 129.90שח תיק ירוק 129שח/עמיר צוק

רשת O&H את משיקה קולקציית אביב קיץ 2023 לנשים תחת מותג הבית Tag woman

הקולקציות המתאפיינת בצבעוניות פסטלית, קולקציית ג'ינס, פשתן, כותנה, דפוסים פרחונים, צבע השנה: אדום מג'נטה, חולצות סריג, השראה מטיול של יום בבוסתן קיץ עירוני, שנות ה 70, דפוסי טבע, השראת טיול בספארי, קלאסיות של שחור לבן חגיגי, שילובי לורקס, אלמנטים רומנטיים, השפעות רוק אנד רול ועוד.

מחירים לפריט בקולקציה: 50-200 שקל. להשיג ברשת H&O

h&o - עליונית קשירה 99.9 חצאית 119.9. אור דנון,
h&o - עליונית קשירה 100 שקל, חצאית 120 שקל/אור דנון

קו הגברים של המותג האיטלקי הרותח GCDS נוחת לראשונה בפקטורי 54

המותג, שהפך לאחד המדוברים ברשתות, ידוע בזכות אופנה איטלקית חדשנית ובועטת המשלבת בין מסורת ואדג'יות שובבה

צמד האחים ג'וליאנו וג'ורדנו קלצה הקימו את GCDS בשנת 2015 במילאנו, איטליה. ג'וליאנו מחזיק בתפקיד המנהל הקריאייטיבי ושמו של המותג הוא למעשה ראשי התיבות של שמו - Giuliano Calza Design Studio. הוא נחשב לאחד מהמעצבים האיטלקיים הצעירים ביותר (היום הוא בן 33 בלבד) שהצליח להטביע את חותמו בסצנת האופנה העולמית וחולל מהפכה בקוד הלבוש של אופנת הסטריט.

פריטי הלבוש הראשונים שהושקו היו קפוצ'ונים וגרביים עם הלוגו הנושא את שם המותג. המוצרים נמכרו תחילה באונליין בלבד וצברו באז במהירות שוברת שיאים, שגרמה לחיסול המלאי תוך זמן קצר מרגע השקתם. את התצוגה הראשונה הציג בשנת 2017 במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק על מסלול בגוון ורוד נועז שהפך למזוהה עם המותג, ובכך ביסס את הצלחתו כמותג בינלאומי האהוב על סלבס כמו קים קרדשיאן, קיילי ג'נר ודואה ליפה.

קולקציית הגברים החדשה, הנוחתת בימים אלה בפקטורי 54, כוללת טי-שירטס וקפוצ'ונים בגוונים ניטרליים כמו שחור, אפור ובז' לצד נגיעות של צהוב, ורוד וירוק עם הגראפיקה הלוגומאנית המזוהה עם המותג. מכנסי הג'וג, הגרביים והכובעים משלימים את מלתחת הסטריט הנחוצה לכל חובב של הז'אנר.

לצד הקולקציה החדשה, מושקת קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת הדמות המצוירת בוב ספוג, שזוכה כעת לתהילה מחודשת ואופנתית. הקפסולה כוללת טי-שירטס, מכנסי ג'וג, כובעי מצחייה וגרביים המעוטרים בהדפסים בגרסאות שונות.

טווח מחירים: 770-2,690 שקל. קולקציית הגברים של GCDS תימכר בפקטורי 54 בקניון TLV, נתניה
ובאתר פקטורי 54

factory54 gcds 985ils מכנסי גלישה. יח"צ,
factory54 gcds 985ils מכנסי גלישה/יח"צ

* * * * אביזרי אופנה * * * *

קיפלינג משיקה את קולקציית אביב 2023

המותג קיפלינג נולד בשנות ה-80 באנטוורפן, עם המרכיב המוצלח ביותר שלו, הניילון המקומט הייחודי, בד עמיד, דוחה מים וקל משקל. בד שהפך מאז לבעל ברית מושלם ליצירת אביזרי אופנה שמחזיקים לנצח.

הקולקציה הבסיסית (ניילון, לוגו עגול, רוכסן גדול, קוף) מאוד מוכרת ושונה מכל תיק אחר בשוק. זה מוצר מדהים שאנחנו אוהבים בשל הקלילות האיכות הגבוהה שלו ופונקציונליות מדהימה.

קולקציית האביב- קיץ היא בתפיסה צבעונית ואופטימית על החיים והיא מיועדת לנשים עם נחישות וכח רצון והיא כוללת מגוון רחב של תיקים,בינהם: תיקי גב נוחים ותקי כתף מוצלבים פרקטיים, שבהם פונקציונאליות פוגשת סגנון.

טווח המחירים של התיקים: 299-799 שקל. להשיג באתר קיפלינג ישראל, ברשת חנויות IBAGS
ובאתר

IBAGS קולקציית קיץ 2023. IBAGS,
IBAGS קולקציית קיץ 2023/IBAGS

קולקציית אביב-קיץ 2023 של רשת הבורסה לתכשיטים מאופיינת העונה בצבעוניות ססגונית, המשלבת אבני חן צבעוניות עם יהלומים בחיתוכים מרהיבים.

האביב מביא איתו רצון להתחדש. אולי זה מזג האוויר שמתחלף, החגים או סתם תחושה פנימית, אבל זו תמיד התקופה בה מתחשק לנו לרענן הכל - גם את קופסת התכשיטים שלנו.

הקולקציה החדשה של רשת הבורסה לתכשיטים מלאה פריטים שבא לנו לענוד, בין אם מדובר בתכשיטי יהלומים נוצצים או דווקא בתכשיט יוקרתי במראה רטרו.

בקולקציה ניתן לראות הרבה שילובים של זהב צהוב, לבן ואדום, אבני חן בצבעים עזים של אדום (רובי), ירוד (אמרלד) וכחול (ספיר) וטבעות אלגנטיות ויוקרתיות משובצות אבן חן וורודה ומנצנצת מורגנייט.

לצד הקולקציה הצבעונית קולקציית יהלומים מנצנצת בעיצוב רטרו, צמידי טניס משובצים יהלומים ושרשראות טניס למראה יוקרתי וקלאסי. קולקציית תכשיטי זהב מגוונת הכוללת צמידים, עגילים מעוצבים וחישוק במגוון גדול של גדלים וסגנונות, מנצנצים, עם ריקועים, מסולסלים, חלקים, עבים ודקים הפריט החם לענוד בעונה הקיצית. שרשראות מחוברות בלולאות היוצרות מראה עשיר שיתאימו לגופיות ולבגדי הקיץ הקצרים. שרשראות חבל באורכים שונים שניתן לענוד לחוד למראה נקי או ביחד לקבלת מראה שיקי ואופנתי.

ניתן להשיג ב-15 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים בקניונים ברחבי הארץ או באתר הרשת הבורסה לתכשיטים

קולקציית אביב קיץ 2023 הבורסה לתכשיטים. עידו לביא,
קולקציית אביב קיץ 2023 הבורסה לתכשיטים/עידו לביא

רשת ההנעלה WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 23 אשר תוצג באתר חדש שהרשת משיקה בימים אלו ובחנויות הרשת.

בשנים האחרונות המותגים הפרטיים של הרשת תופסים מקום מרכזי גם הם, מה שגורם להשפעה כאן בכל שוק ההנעלה הישראלי.

דגש רב ניתן גם על עיצוב מוקפד ושימוש במדרסים ייחודיים אשר מותאמים לכף הרגל הישראלית. חומרי הגלם מובחרים אשר ממוקדים בהקניית נוחות ותמיכה בגב התחתון וביציבה נכונה.

Crocs, Mega Crush , Mega crush sandal , Hiker Xscape, Echo והEcho slide ,MELLOW, HOKA, CLIFTON 9 , TRANSPORT

weshoes - מוזס 179 שקל. יח"צ חו"ל,
weshoes - מוזס 179 שקל/יח"צ חו"ל

מותג האופנה הבינלאומי NINE WEST משיק קולקציית נעלי נשים חדשה לקיץ 2023. בין הטרנדים הבולטים: מונוכרום, שימר ססגוני, פנינים, גלאם קיצי, שילובי מתכות ועוד..

בקיץ, שהרגליים חשופות יותר, אידיאלי להשקיע בנעליים הנכונות, ולרכוש את הצבעים והחומרים הטרנדים לאביב-קיץ 2023. אחרי מספר עונות שקוד הלבוש ה"לא פורמלי" היה חלק מחיינו והסתובבנו עם סניקרס ונעלי ספורט, הקיץ הנוכחי אנו חוזרות להרגיש שיקיות וטרנדיות, עם קולקציית נעליים עשירה, מגוונת המושפעת מהטרנדים של מעצבי העל.

הטרנדים שבאים לידי ביטוי בקולקציה: מונוכרום, שימר ססגוני, פנינים, גלאם קיצי ושילוב מתכות.

המחירים לצרכן: 350-550 שקל. להשיג בחנויות ניין ווסט בפריסה ארצית

ניין ווסט מחיר תיק 449.90 שח מחיר עקב 449.90 שקל. יח"צ,
ניין ווסט מחיר תיק 449.90 שח מחיר עקב 449.90 שקל/יח"צ

* * * * טיפוח הבית * * * *

רשת SACARA משיקה לאביב 2023 קולקציית ניחוחות חדשה לבישום חללי הבית והגוף, בהשראת ריחות האביב.

הקולקציה החדשה כוללת מפיצי ריח לבית, קרם גוף, חמאת גוף, וקרם ידיים, כולם בשני ניחוחות שונים: פרובנס - ניחוח פריחה אביבי ורענן, ריח נקי או בניחוח מונקו - ריח פריחה הדרי, יוקרתי, המעניק אווירת התחדשות.

בקולקציית המבשמים החדשה מרחיבה SACARA את ההיצע בניחוחות חדשים שנבחרו בקפידה רבה והמוצרים מתאימים גם כמתנה.

מחיר לצרכן:
מפיץ ריח 500 מ"ל - 49.90 ₪
מפיץ ריח 200 מ"ל - 30 ₪
קרם גוף תחליבי- 15 ₪
חמאת גוף- 25 ₪
קרם ידיים- 10 ₪

להשיג בסניפי רשתSACARA בכל רחבי הארץ ובאתר

רשת sacara קולקציית ריחות חדשה אביב 2023. דרור עינב,
רשת sacara קולקציית ריחות חדשה אביב 2023/דרור עינב

רשת "שטיחי כרמל" משיקה קולקציית שטיחים חדשה שתשדרג לכם את הבית גם בקיץ
רגע לפני שהעונה החמה בשנה מגיעה רשת שטיחי כרמל משיקה קולקציה שטיחי קיץ שאסור לאף אחד לפספס

בקולקציית הקיץ החדשה של "שטיחי כרמל" ניתן למצוא שטיחים המיוצרים בעבודת יד או באריגת מכונה מיוחדת שעוצבו בהשראת הטרנדים החמים של העונה בשילוב קריצה נוסטלגית עם נגיעות וינטג'. השטיחים השנה מגיעים בצבעים של גווני אדמה וצבעי הטבע בשילוב צורות גיאומטריות וצלליות מעוגלות המעניקים לחלל אפקט תלת ממד ומראה אלגנטי ומוקפד.

טווח מחירים - החל מ-197 ₪ עד 794 ₪ מחיר מבצע. ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ובאתר האון ליין

שטיח סטאר דגם 19445 460 מחיר החל מ503 שקל. מנחם עוז,
שטיח סטאר דגם 19445 460 מחיר החל מ503 שקל/מנחם עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully