וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנולדג' על סף גל פיטורים משמעותי רביעי בשל תנאי שוק קשים

צורי דאר

4.3.2003 / 17:59

מדו"ח שהגישו המפרקים הזמניים של זאבי מחשבים עולה כי החברה, המעסיקה כיום 40 עובדים, מנהלת מגעים למכירתה עם 3 גופים; מקורב לחברה: המגעים ירדו מן הפרק



חברת הסטארט אפ הישראלית טלנולדג' (Teleknowledge) מתקשה לשווק את מוצרי ה-Billing שלה ללקוחותיה - חברות בתחום המידע העסקי וחברות סלולר. כך עולה מתוך דו"ח פעילות שהגישו המפרקים הזמניים של חברת זאבי מחשבים - רו"ח אלכס הילמן ועו"ד יורם טורבוביץ - לבית המשפט.



ממסכמים אלה עולה כי לאור תנאי השוק הקשים, מנהלת החברה בימים אלה מגעים לרכישתה עם שלושה גופים. באם לא יסתיים תהליך זה בהצלחה תוך מספר שבועות, מתכננת הנהלת החברה להקטין בצורה ניכרת את מצבת כוח האדם ולשנות באופן דראסטי את מערך פעילותה.



מקור המקורב לחברה מסר ל-TheMarker כי למיטב ידיעתו המגעים עם שלושת הגופים ירדו מן הפרק. לפיכך נראה כי החברה, המעסיקה כיום כ-40 עובדים, צפויה לעבור גל פיטורים גדול נוסף, ואולי אף להיסגר.



את תגובת טלנולדג' לא ניתן היה להשיג.



טלנולדג' עוסקת בפיתוח מערכות חיוב המותאמות לעידן הפס הרחב וליישומים השונים המועברים על גבי אמצעי גישה מתקדמים. החברה גייסה מאז היווסדה סכום כולל של 53.5 מיליון דולר בחמישה סבבי גיוס. בספטמבר האחרון השלימה גיוס פנימי בהיקף של 5.5 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 6 מיליון דולר, לפני הכסף. החברה תכננה להרחיב את הגיוס עד ל-10 מיליון דולר.



בגיוס השתתפו משקיעים קיימים בחברה בהם קרן תמיר פישמן הון סיכון ונצ'רס, שהשקיעה 1.5 מיליון דולר, קרן ג'רוזלם ונצ'ר פרטנרס (JVP) ו-i3 - קרן ההון סיכון הגדולה באירופה. זאבי מחשבים, לא השתתפה בגיוס, ושיעור ההחזקה שלה יירד מ-39.7% לכ-12% ממניות טלנולדג'.



טלנולדג' פיטרה כ-50 מעובדיה לפני כשנה במסגרת סבב קיצוצים שלישי. קודם לכן התפטר אורן גלנץ, מייסד משותף, מנכ"ל ונשיא החברה. על פי ההערכות, התפטר גלנץ בעקבות חילוקי דעות עם דירקטוריון החברה, שככל הנראה סירב לאשר כניסתו של משקיע חיצוני שאמור היה להזרים לטלנולדג' כ-15-20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully