וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בסטארטאפ הגיימינג Overwolf

13.4.2023 / 10:31

שלוש נשים גויסו לצוות המוביל: סתיו אפשטיין בתפקיד People Business Partner, רינת מואטי תנהל את מערך הגיוס ושקד לב תנהל את תחום חווית העובד

סתיו אפשטיין. יחצ,
סתיו אפשטיין/יחצ

סטארט-אפ הגיימינג הבינלאומי אוברוולף ( Overwolf ) שפיתח פלטפורמות ליצירה, הפצה ומונטיזציה של מודים, שרתים פרטיים ואפליקציות למשחקי מחשב מודיע על גיוס שלוש נשים לצוותים מובילים בחברה.

סתיו אפשטיין החלה את דרכה המקצועית כמנהלת משאבי אנוש בחברת Labos. ב-7 השנים האחרונות, פעלה כ-HR Director בסייברביט, במסגרת תפקידה סתיו ליוותה מנהלים ועובדים, עסקה בפיתוח ארגוני, ניהול טאלנטים, ולקחה חלק בהתפתחות החברה לאורך השנים. סתיו הצטרפה לאוברוולף בתפקיד People Business Partner.

רינת מואטי. יחצ,
רינת מואטי/יחצ

רינת מואטי החלה כמגייסת בחברת אדם מילו והמשכה לבצע מספר רב של תפקידי ניהול גיוס בחברות טק שונות, ביניהן AGT International ו- Dell. לאחרונה היא סיימה את תפקיד מנהל גיוס גלובלית ב- Justt, כדי להצטרף לאוברוולף ולנהל את מערך הגיוס כ- Talent Acquisition Team Lead.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
שקד לב. יחצ,
שקד לב/יחצ

שקד לב התחילה את דרכה המקצועית כמנהלת קשרי קהילה בעמותת "רוח דרומית" המסייעת למתמודדים עם מחלת הסרטן. את דריסת הרגל שלה בהייטק עשתה בחברת zoomd כמנהלת משרד ורווחה, שם הייתה אחראית על תחום חוויית העובד ועל ניהול המשרד השוטף. שקד הצטרפה לאברוולף כדי לנהל את תחום חווית העובד לאורך כל המסע שלו כעובד בחברה.

דנה ברזילי. סיון זויסה,
דנה ברזילי/סיון זויסה

דנה ברזילי, Chief People Officer על המינויים: "אני שמחה ונרגשת על הצטרפות השותפות החדשות שלנו למסע. תחום האנשים הינו המשמעותיים ביותר בחברה ועל כן היה חשוב לנו לצרף טאלנטיות ושחקניות נשמה כמו סתיו, שקד ורינת. ההצטרפות שלהן מעידה על חשיבות הנושא עבור אוברוולף ואני בטוחה שיחדיו נצליח לקדם את צמיחת החברה וההשקעה באנשים שלנו שהם הדברים החשובים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully