וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי שמרלר מונה למנהל The Nest by Webhelp

13.4.2023 / 10:53

The Nest by Webhelp היא תוכנית ייעודית לסטארט-אפים של ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp

קובי שמרלר. אודי גורן,
קובי שמרלר/אודי גורן

ענקית מיקור החוץ הבינלאומית Webhelp, שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל-אביב בראשות המנכ"לית עינת בנימיני, הודיעה על מינויו של קובי שמרלר למנהל תוכנית The Nest by Webhelp בישראל, תוכנית ייעודית של החברה המספקת לסטארט-אפים וחברות בצמיחה שירותים עסקיים מותאמים לצרכיהם במודל של מיקור חוץ.

קובי שמרלר צבר ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בישראל ובאירופה הן במגזר הסטארט-אפים והן בחברות גדולות. קובי כיהן בתפקידי ניהול בסטארט-אפים בתחומי המוביליטי והפינטק וכן שימש כיועץ עצמאי לחברות סטארט-אפ שסייע להם לגבש וליישם את האסטרטגיה העסקית שלהם. במשך כשבע שנים כיהן בשורה של תפקידים בכירים בחברת דלק אירופה ובהם סמנכ"ל האסטרטגיה, ראש המטה, ואחראי על הפיתוח העסקי ומיזוגים ורכישות.

תוכנית The Nest by Webhelp מותאמת למאפיינים הייחודיים של סטארט-אפים. התוכנית, שהשיגה צמיחה מסיבית של 400% בין 2021 ל-2022, מיועדת לחברות צעירות וצומחות אחרי גיוס A, שיש להן כבר מוצר או שירות ותהליכים מוכחים. חברות מסוג זה נמדדות כיום במדדי רווחיות ויעילות ושירותי מיקור חוץ מאפשרים להן להתמקד במוצר, בשירות ובצמיחה - ללא הנטל האופרטיבי הכרוך במשימות ותהליכים שגרתיים החוזרים על עצמם.

קובי שמרלר, מנהל תוכנית The Nest by Webhelp בישראל, מסר: "בשלבים הראשונים של יישום התוכנית בישראל נתמקד בסקטורים של הפינטק, הטראוול-טק, ההלת'-טק והשירותים המקצועיים. סל שירותי מיקור החוץ שמציעה התוכנית כולל: תמיכה במכירות B2B ו-B2C, שירותי תמיכה בלקוח במגוון ערוצים, ניהול פלטפורמה ושירותי תוכן דיגיטליים, ניהול אתרים ורשתות חברתיות ועוד שירותי תשלומים ועוד". שמרלר הוסיף: "התוכנית מאופיינת בגמישות רבה, מחירים נוחים ויכולות בינלאומיות נרחבות שיאפשרו לסטארט-אפים צמיחה בינלאומית מדויקת ויעילה".

Webhelp, חברה צרפתית פרטית, הוקמה בשנת 2000 ומזה שלוש שנים היא חברת מיקור החוץ של שירותים עסקיים ((BPO - Business Process Outsourcing הגדולה ביותר באירופה, ובין ארבע הגדולות בעולם. היא מספקת ללקוחות שורה של שירותים לרבות ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מערכי מכירות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט.

Webhelp, שמעסיקה יותר מ-120,000 עובדים ביותר מ-60 מדינות, משרתת למעלה מ-1,350 לקוחות, ביניהם מותגי ענק, כולל 55% מ-20 החברות המובילות ברשימה השנתית של המותגים בעלי הערך הרב ביותר של פורבס, ו-5 חברות ההיי-טק הגדולות בעולם.

את שלוחת Webhelp בישראל הקימה לפני שנה עינת בנימיני. בנימיני הקימה וניהלה בעבר את מערך השירות ומשאבי אנוש של גולן טלקום בישראל, וכיהנה כממונה על פניות הציבור בסלקום. מאז הקמת שלוחת Webhelp בישראל החברה הספיקה לגייס יותר מ-70 עובדים המספקים שירותים שונים לחברות גלובליות מהמובילות בעולם במודל של מיקור חוץ. בשנת 2023 מתכננת החברה להרחיב באופן משמעותי את מעגל הלקוחות בכל מגזרי המשק.

עינת בנימיני, מנכ"לית Webhelp ישראל: "קובי צבר ניסיון וידע עשירים בניהול מהלכים אסטרטגיים של ארגונים גדולים בישראל ובאירופה וכן בהובלת סטארט-אפים לשוק העולמי. ידע זה הוא חיוני בהטמעת שירותי Webhelp Nest בקרב סטארט-אפים ישראלים הנערכים לשלב הצמיחה. אין לי ספק שקובי יהפוך את Webhelp Nest לשותפה מרכזית של סטארט-אפים ישראלים שרוצים להתמקד בקידום החזון הטכנולוגי והעסקי שלהם ולא לבזבז משאבים על משימות שגרתיות שניתן לבצען באמצעות מיקור חוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully