וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: קאמבק לתור הזהב של הוליווד

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 11:04

אדום עולה בפופ אפ, הטרמינל שנפתח בקניון, בוסט לפנים, נעליים אביביות, מתכוננים לאירוויזיון, החמאה שתהפוך את החיים לקלים וטעימים

שחר של יום חדש הפופ אפ של Ferragamo. יח"צ,
שחר של יום חדש הפופ אפ של Ferragamo/יח"צ

שחר של יום חדש

בית האופנה היוקרתי FERRAGAMO, מציג מתיחת פנים מרעננת ומשיק את "שחר חדש"- קולקציה ראשונה בניצוחו של המעצב המבטיח דיווויס מקסימיליאן, שעוצבה בהשראת עידן הזהב של הוליווד ומבוססת על הגוון האדום הייחודי של המותג, לכבוד ההשקה, נפתח ב-AMOR שבכיכר המדינה, פופ-אפ בו מוצגת הקולקציה החדשה לצד קו אביזרים.

קולקציית A New Dawn הוצגה בספטמבר בשבוע האופנה של מילאנו, והקפיצה את המותג אל מרכז תשומת הלב של תעשיית האופנה עם קו עיצובי חדש, מרענן ומתוחכם, נאמן למורשת הליבה, המבוססת על המונוכרומטיות של האדום הייחודי של פרגאמו.

שאחת ההשראות לקולקציה היו נעלי עקב אדומות עם עיטורי הקריסטל, שעיצב סלווטורה פרגאמו למרילין מונרו בשנת 1959, לתזכורת, פרגאמו החל דרכו כסנדלר, בשנותיו הראשונות פתח חנות נעליים בהוליווד שהפכה למועדפת על הכוכבות.

לאדום האייקוני בקולקציה, שודכו ורוד פודרה ולבן ושחור במחווה לזוהר של המייסד, בין הפריטים הבולטים המבטאים את המורשת: סריגים שקופים, פריטי משי ושכבות של אורגנזה לצד פריטי טוקסידו מחויטים, אביזרים כמו סנדלי רצועות על עקבי בסילואטה מעוגלים-סימן ההיכר האייקוני של המותג, נעלי פאמפס ותיקים המעוצבים בחיתוכי צורות אורגניות.

שחר של יום חדש פופ אפ ל ferragamo. יח"צ חו"ל,
שחר של יום חדש פופ אפ ל ferragamo/יח"צ חו"ל

לטס גואו

רשת נעלי TOGO משיקה דרופים ראשונים של קולקציית אביב 2023 במגוון סגנונות, עיצובים וצבעים.

בין הדגמים: נעלי בלרינה עם טוויסט אופנתי של חיתוכים גאומטריים, משחקי שקיפות וסרטי פפיון מנצנצים; נעלי סניקרס במגוון גבהים, עיצובים, טקסטורות, צבעים כולל מטאליים, חלקם עם עיטורי לבבות זהובים; מוקסינים בעיטורי אבזמים זהובים, שרשראות כסופות ואבנים מנצנצות בגוני פסטל, אדום, שחור לבן ובגימור לק מבריק; נעלי סטילסטו עם עקבים גבוהים ונמוכים בצבעי שחור, לבן , ניוד, כחול ועוד בגימור לק וגם מנצנצות עם עיטורי שרשראות מטאליות.

להשיג ברשת ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
לטס גואו הקולקציה של TO GO. עמירם בן עמי,
לטס גואו הקולקציה של TO GO/עמירם בן עמי

טרמינל טכנולוגי

אתר האופנה TERMINAL X עם למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים, יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט ומשיק את TERMINAL X SPACE-חנות דגל התואמת את ערכי המותג. בחנות מוצגת טעימה של קולקציות המותגים ופריטים נבחרים המתחלפים מידי יום.

במרכז תאי ההלבשה, מסך מגע דיגיטלי ווו תלייה טכנולוגי, כשתולים את הפריטים, מוצג על-גבי המסך, הדגם עם פירוט הצבעים והמידות הזמינים בחנות, מסך המגע יאפשר לקונים לשלוח לעצמם קישור לנייד מאתר TERMINAL X לפריטים שבחרו או שנגמרו בחנות וזמינים באתר ויוכלו לרכוש אותם אונליין ולקבל במשלוח מהיר הביתה באותו יום או למחרת, המסך הדיגיטלי מאפשר גם לקרוא למוכר לעזרה.

החנות מעוצבת כשדה תעופה עם פיצ'ר BRAND מתחלף, המציג מיצג אומנותי בשיתוף אחד מהמותגים, חלונות הראווה הוסבו למסכי תלת-מימד המציגים תכנים משתנים ומדמים מסלול תצוגה, המסכים מוצבים גם בחנות. בשלב התשלום, מניחים את הפריטים על קורא חכם ובאמצעות טכנולוגיתRFID , הקופה תחשב באופן אוטומטי את הסכום לתשלום מבלי לסרוק את הפריטים ידנית.

בחנות ניתן להחזיר משלוחים שהוזמנו מהאתר ובהמשך צפויים פיצ'רים נוספים המחברים בין האתר לחנות. קניון עזריאלי שרונה.

טרמינל טכנולוגי חנות חדשה ל TERMINAL X. ענת מוסברג,
טרמינל טכנולוגי חנות חדשה ל TERMINAL X/ענת מוסברג

ויהי עור

מותג הדרמו-קוסמטיקה דוקטור עור מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת Booster OR הנותנת מענה ממוקד לסוגי ומצבי עור שונים ומשיק שני בוסטרים חדשים, שניהם במרקם עשיר הנספג במהירות.

FIRM- RE: בוסטר אנטי אייג'ינג עם רכיב פטנט ייחודי לשימוש באזור הפנים, הצוואר והמחשוף למיצוק, פיסול וטיפוח העור, מכיל רכיבים התורמים לחידוש העור ולמראה עור חיוני, צעיר, ומוצק יותר. פותח במיוחד להגנה על העור הדק והעדין של הצוואר והמחשוף. המוצר השני NIGHT , בוסטר עוצמתי לשיקום העור ומקסום יכולתו הטבעית לתיקון עצמי נראה לעין, תורם להפחתת מראה עיגולים שחורים סביב העיניים ולמראה עור אחיד.

ויהי עור הבוסטים של ד''ר עור. יח"צ,
ויהי עור הבוסטים של ד''ר עור/יח"צ

טיפוח בינלאומי

חברת הטיפוח הבינלאומית, Moroccanoil, ממשיכה לשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון כנותנת חסות ראשית ומשיקה במהדורה מוגבלת את מארז 'Be an Original', החוגג את הרוח הייחודית של כל מדינה המשתתפת בתחרות, כל מארז מעוטר בדגל המדינה וברכת הצלחה.

המארז כולל שמן טיפולי-מוצר הדגל של המותג ושמן טיפולי קטן. זמין גם בגרסת הלייט.

שמן עולמי  Moroccanoil באירוויזיון. יח"צ,
שמן עולמי Moroccanoil באירוויזיון/יח"צ

עיזים ונהנים

משפחת מוצרי העיזים של משק צוריאל מתחדשת עם חמאת עיזים העשויה 100% חלב עיזים בשני טעמים: טבעי ובתוספת שום שמיר. מדובר בהשקה חדשנית בשוק הישראלי, משק צוריאל הם היחידים בשוק עם חמאת עיזים תוצרת כחול לבן.

הרחבת קטגוריות המוצרים, באה בעקבות צמיחה וביקוש למוצרי עיזים, כתוצאה ממגמות צרכניות בעולם הקולינרי. החמאות מצוינות למריחה, אפייה ובישול, טעמן עדין והמרקם קליל משל חמאת בקר וניתן למריחה לאחר שתי דקות מחוץ למקרר. להשיג ברשתות שיווק נבחרות.

עיזים ונהנים חמאות עיזים של צוריאל. יח"צ,
עיזים ונהנים חמאות עיזים של צוריאל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully