וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי מביא רכבת ליומולדת

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 9:16

רון חולדאי. צילום: גיא יחיאלי, אתר רשמי
רון חולדאי/אתר רשמי, צילום: גיא יחיאלי

בין כל החגים והחגיגות של חודש אפריל, ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי מצא עוד סיבה אחת למסיבה, וחגג עם חברי הפייסבוק שלו את יום הולדתה ה -114 של העיר ללא הפסקה.

חולדאי כתב: "יום הולדת 114 שמח לעיר הנפלאה שלנו.למרות שאת משתנה ללא הפסקה, את ערכייך לא איבדת. רוח החזון, הקידמה והחדשנות, התרבות והאמנות, ובעיקר, מגדלור של דמוקרטיה וסובלנות.

אנחנו, תושבייך, מבטיחים שנשמור עלייך ועל ערכייך מכל משמר. מזל טוב תל אביב-יפו. תמשיכי להאיר לנו את הדרך. נ.ב ממש עוד רגע את מקבלת את מתנת הרכבת שהבטחתי לך אל תדאגי".

נתנאל הרשטיק, אופיר סובול, שלומי קודש, רייצ'ל הייסלר-שיינפלד, ושי אברמסון. באדיבות דוברות סורוקה,
נתנאל הרשטיק, אופיר סובול, שלומי קודש, רייצ'ל הייסלר-שיינפלד, ושי אברמסון/באדיבות דוברות סורוקה

מופע החזנות של סורוקה

המרכז הרפואי אוניברסיטאי ע"ש סורוקה בבאר-שבע, ועמותת ידידי בית החולים בארה"ב, קיימו בהיכל התרבות שבתל אביב, קונצרט חזנות ייחודי, בהשתתפות נתנאל הרשטיק, שי אברמסון, ותזמורת סימפונט רעננה, בניהולו המוסיקלי ובניצוחו של אופיר סובול.

הקונצרט בסימן חג הפסח ובסימן חירות ותקווה, שילב חזנות יהודית קלאסית ויצירות עכשוויות, עם מנגינות הרמוניות מורכבות. לצורך המופע שיתפו פעולה נתנאל הרשטיק - חזן בית הכנסת המפטון בניו-יורק; החזן הישראלי, שי אברמסון; ותזמורת סימפונט רעננה.

בין קטעי החזנות והשירים שולבה גם התפילה לשלום המדינה שהוקדשה לבני משפחת די, לאחר שאם המשפחה ושתיים מבנותיה נרצחו בפיגוע בבקעת הירדן. האירוע נערך בחול המועד פסח בהשתתפות מאות צופים מהארץ ומארה"ב, ובמעמד: אלוף (מיל') יוחנן לוקר - יו"ר דירקטוריון קופת חולים כללית; ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית וראש חטיבת בתי חולים בכללית; ד"ר שלומי קודש - מנהל סורוקה, רייצ'ל הייסלר-שיינפלד - מנהלת עמותת ידידי סורוקה בארה"ב, ומכובדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully