וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיקסר הקדוש: איך הפכו הבעלים של הקפה הירושלמי לפרזנטורים?

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 13:37

המותג הישראלי DAVO למוצרי מטבח, משיק קמפיין חדש שאותו יובילו השף-קונדיטורים קרן ואיציק קדוש, בעלי 'קפה קדוש' הירושלמי. ההיכרות של בעלי המוסד הירושלמי עם המותג החלה כשהוזמנו לשפוט במבחן מיקסרים ודירגו אותו כמוביל

קמפיין חברת OIG ושף קונדיטור קרן ואיציק קדוש. ארקדי רסקין,
קמפיין לסדרת המיקסרים של המותג DAVO בהובלת שף קונדיטור קרן ואיציק קדוש/ארקדי רסקין

חברת OIG בעלת מותג המטבח הישראלי ו-DAVO PRO, פועלת לחיזוק המותג שבבעלותה ומשקיעה במיצובו כמוביל בתחום הבישול והאפייה.

המותג בחר בשף קונדיטור, קרן ואיציק קדוש, כפרזנטורים מובילים שיככבו בקמפיין הפרסום הנרחב לסדרת המיקסרים של DAVO. הזוג הנבחר הם בעלי 'קפה קדוש', מוסד ירושלמי מצליח שנפתח בשנת 67 ושומר על איכותו ושמו בזכות הנגיעה האישית של הבעלים בתוצרים.

את המיקסר של DAVO, הכירו השניים לפני כשנתיים, כשהוזמנו לשפוט בתחרות מיקסרים כששיבחו את ביצועיו ודירגו אותו כמוביל מבין המיקסרים שנבדקו. כבר למחרת הוחלפו כל המיקסרים ב'קפה קדוש' למיקסרים של המותג, בהם נעשה שימוש מאז ועד היום.

הקמפיין לסדרת המיקסרים, שההשקעה בו נאמדת בכ-1.2 מיליון שקל, יעלה בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בדיוטי פרי, בחנויות חשמל, על גבי מוצרי חברת DAVO ובערוצי הדיגיטל השונים.

במסגרת שיתוף הפעולה, ישמשו הזוג קדוש הן כפרזנטורים והן כיועצים קולינריים לחברת OIG לתקופה בת שנה.

קמפיין חברת OIG ושף קונדיטור קרן ואיציק קדוש. ארקדי רסקין, דרור עינב
'קפה קדוש', מוסד קולינרי ירושלמי שנפתח בשנת 67/דרור עינב, ארקדי רסקין

מותג הפרימיום שיתחרה עם מובילים בעולם

מהחברה נמסר כי המיקסרים של המותג נותנים מענה מדויק לקהל הישראלי בזכות עבודת מחקר מקיפה שבחנה את הצרכים מול שפים מובילים, בתי ספר לבישול ואפייה וקונדיטוריה, ואנשי מקצוע מהמובילים בישראל.

"OIG" שיווק והפצה בע"מ הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. מוצרי החשמל הביתיים בבעלותה, מותאמים לצרכי הקהל הישראלי, תוך מתן דגש על חדשנות טכנולוגית, עיצוב עילי וחווית לקוח והם אף זכו במבחנים רבים מול מתחרים בולטים בשוק הישראלי במגוון פרמטרים.

החברה הקימה את מותגי הפרמיום DAVO ו-DAVO PRO ואת המותג NOVO ושמה לה למטרה להיות מותג הפרימיום הנחשק ביותר בישראל והמותג הישראלי הראשון שיתחרה במותגי הפרימיום בעולם. כיום היא מעסיקה כ-50 עובדים, מפעילה למעלה מ-250 נקודות מכירה ארציות וביניהם רשתות כמו א.ל.מ, מחסני חשמל, טרקלין חשמל, חנויות פרטיות ואתרי סחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קמפיין חברת OIG ושף קונדיטור קרן ואיציק קדוש. ארקדי רסקין,
בני הזוג קדוש ישמשו פרזנטורים בקמפיין הפרסום ויועצים קולינריים לחברת OIG/ארקדי רסקין

אירחו אושיות בכירות מהארץ ומהעולם

השף קונדיטור קרן ואיציק קדוש, הם בעלי ידע מקצועי נרחב בתחום הקונדיטוריה, הם למדו את רזי המקצוע מסביב לעולם ועוברים השתלמויות בינלאומיות מעת לעת.

בשנים האחרונות, נודעו בני הזוג כמי שהכינו ארוחות וקינוחים לאושיות דוגמת רה"מ נתניהו ורעייתו שרה, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ורעייתו מלניה, נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין ורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully