וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון חדד מונה למנכ"ל שופרסל פיננסים

16.4.2023 / 11:17

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, הודיע היום על מינויו של שמעון חדד למנכ"ל שופרסל פיננסים: "יבטיח את מימוש האסטרטגיה שלנו בתחומי הפעילות הפיננסית"

שמעון חדד. יחצ,
שמעון חדד/יחצ

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל, הודיע היום על מינויו של שמעון חדד למנכ"ל שופרסל פיננסים

במסגרת תפקידו, ינהל שמעון את הפעילות הפיננסית של שופרסל, הכוללת את כרטיס האשראי שופרסל, מסגרת האשראי החוץ בנקאית של שופרסל ותו הזהב. בנוסף ינהל את פעילות שופרסל Travel, המיזם הפיננסי המשותף עם בנק דיסקונט הפועל על גבי פלטפורמת PayBox ופיתוח עסקי פיננסי ללקוחות פרטיים ועסקיים.

שמעון חדד, בעל ניסיון רב בתחום פיתוח עסקי פיננסי כיהן ,כמנכ"ל בחברות הייטק שונות בארץ ובחו"ל ובעל רקע בעולם כרטיסי האשראי והקמעונאות. בתפקידו האחרון, כיהן כסמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת לקוחות עסקיים של קבוצת ישראכרט בה הוביל את החטיבה העסקית לתוצאות שיא. בתפקידיו הקודמים כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת גולף אנד קו, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת התוכנה ריטליקס וכמנכ"ל בחברות הייטק בהן Zeta Software technologies, Destinator, טסקום ארה"ב ועוד. שמעון הינו מהנדס תעשייה וניהול ממכללת שנקר.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל אמר: "אני שמח להודיע על מינויו של שמעון חדד למנכ"ל שופרסל פיננסים, המהווה את אחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה. הצטרפותו של שמעון להנהלת הקבוצה והניסיון הרב שהוא מביא עמו לתפקיד, יבטיחו את מימוש האסטרטגיה שלנו בתחומי הפעילות הפיננסית ויגדילו את הצעת הערך המשמעותית והמשתלמת ביותר ללקוחותינו. אני מאחל לשמעון הצלחה רבה בתפקידו החדש ובהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לאבי צימרמן הצלחה בהמשך דרכו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully