וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רו"ח גיא קונפורטי מונה לסמנכ"ל הכספים של פריים אנרג'י

16.4.2023 / 14:02

קונפורטי, רו"ח עם ניסיון של כ-20 שנים בתחום הכספים; בשנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת תמוז יועצים ובקרה בע"מ וכמנכ"ל משותף/סמנכ"ל כספים והאחראי הבכיר על תחום הכספים בחברת סינופסיס בע"מ

גיא קונפורטי. יחצ,
רו"ח גיא קונפורטי/יחצ

חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל, מדווחת היום על מינויו של רו"ח גיא קונפורטי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה.

קונפורטי, רו"ח עם ניסיון של כ-20 שנים בתחום הכספים; בשנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת תמוז יועצים ובקרה בע"מ וכמנכ"ל משותף/סמנכ"ל כספים והאחראי הבכיר על תחום הכספים בחברת סינופסיס בע"מ. בתפקידו בסינופסיס הוציא קונפורטי לפועל תוכניות עבודה עסקיות, לרבות בניית אסטרטגיה פיננסית מסחרית של פעילות החדשנות של החברה, ובנוסף הוביל את ההתנהלות אל מול הגופים הפיננסיים השונים.

קונפורטי החל את דרכו המקצועית כרואה חשבון במשרד "ליאון אורליצקי", אחד מעשרת המשרדים הגדולים בישראל, ובין היתר שימש כסמנכ"ל הכספים של קבוצת פלמר וכסמנכ"ל הכספים של קבוצת סינופסיס בעת שמניותיה נסחרו בבורסה בתל אביב. קונפורטי נכנס לתפקידו בפריים אנרג'י היום, יום ראשון ה16 באפריל, ויבצע חפיפה מסודרת עם יצחק כהן, סמנכ"ל הכספים היוצא של החברה. קונפורטי הוא רואה חשבון מוסמך, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות מ"המכללה למנהל", ולקראת השלמת תואר ראשון נוסף במשפטים ממכללת "שערי משפט".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully