וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסי או סקסי? בר רפאלי בקולקציה האביבית של FEMINA

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 14:52

קולקציית האביב של FEMINA היא רוח רעננה המשלבת גיחות צבע נועזות לצד גוונים פסטליים רכים, בדיוק כמו שאביב מציע רוח נעימה ושמש מלטפת עם גיחות קצרות של חורף וגשם נועז. הפרזנטורית בר רפאלי, מציגה טעימה של פריטים קלאסיים לצד סקסיים, מתחת לחולצה או במקומה

בר רפאלי לקמפיין femina. אייל נבו,
מתחת לחולצה או במקומה? FEMINA מאמצת את טרנד הלנז'רי ליציאה החוצה/אייל נבו

קולקציית האביב 2023 של FEMINA כוללת פריטי הלבשה תחתונה ולבוש פנאי בגוונים פסטליים רכים, נועזים או קלאסיים ובמגוון גזרות לכל גיל, קהל או מבנה גוף.

הקולקציה כוללת פריטים בסגנון קלאסי-נצחי לצד פריטים בסגנון סקסי-נועז ומאמצת את טרנד הלנז'רי דרך הצעת פריטים שניתן ללבוש גם כ"הלבשה עליונה" ויתאימו ליציאה החוצה.

בקולקציית האביב ניתן למצוא חזיות מרופדות קלות עם תחרות ייחודיות בגוונים קיציים המגיעות עם תחתונים תואמים ליצירת טוטאל לוק מושלם, דגמי ברלט תחרה האייקוניים של המותג עם ריפוד נשלף ותמיכה מלאה לחזה לצד ברלטים ללא ריפוד כלל וגוזיות סימלס ללא תפר למראה עדין וספורטיבי יותר.

כותונת femina. אייל נבו,
קלאסי-נצחי או סקסי-נועז? מגוון דגמים להלבשה תחתונה והלבשת לילה, FEMINA/אייל נבו

הלבשת הלילה כלבוש ביתי גם ביום

הלבשת הלילה ממשיכה בקו חוצה גילאים וגזרות, לצד דגמים סקסיים במיוחד עם שילובי תחרות עדינות ובדי סאטן במראה וינטג', רך ורומנטי, לצד פריטים יותר קלילים, נושמים וכיפיים לשינה וללבישה בבית לאורך כל היום.

בנוסף המותג מציע מיני קולקציה איכותית של נעלי בית ופנאי קלילות וקיציות ממגוון חומרים רכים, סוליות תואמות ונעימות בפלטת צבעים פסטלית של ורדרדים, אפורים ונטורל.

נעלי הבית נוגעות בטרנד הפרווה גם בעונת האביב ומשלבות כפכפים קוקטיים עם סוליה קטיפתית ומעט פרווה מעל לצד כפכפים טרנדיים עם סוליית גומי גבוהה ומעטפת של בד דמוי צמר דק במראה נוח ועדין ללבישה בבית ואף בחוץ. פריטי הקולקציה מגיעים בגוונים קלאסיים כמו צבעי פסטל של חיטה, קרם, סגול מעושן, שחור ותכלת לצד נועזות עם נגיעות של ורוד ניאון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בייבידול femina. אייל נבו,
צבעים נועזים לצד רכים, גזרות סקסיות לצד קלאסיות, FEMINA/אייל נבו

רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, מפעילה כיום 38 סניפים בפריסה ארצית, והיא בין המובילות בתחומה הבישראל כבר למעלה מ-60 שנה.

נחברה שמה דגש על התפתחות מתמשכת ועדכנית לצד מומחיות ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר. יכולות הייצור שלה עומדות על כ- עם ייצור של יותר מ-2 מיליון פריטים בשנה במעל 400 נקודות מכירה קמעונאיות וסיטונאיות ועמידה בסטנדרטים עולמיים גבוהים.

החברה בעלת DNA נשי כאשר 90% ממצבת כוח האדם בחברה בנויה מנשים, המכירות ויודעות במדויק מהם הצרכים, האתגרים, הרצונות והחלומות של כל אישה.

טווח מחירים - 50-320 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר

קולקציית אביב femina. אייל נבו,
הלבשת הלילה של femina לשינה וללבישה בבית ולאורך כל היום/אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully