וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות ליום העצמאות: המוצרים החדשים שהושקו במהדורה חגיגית

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 15:29

אלו המוצרים שהושקו לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינה ועלו על מדפי הסופרמרקט במהדורות חגיגיות במיוחד. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

יאנגו יום העצמאות. יח"צ,
מבצעים של אפליקציית יאנגו לכבוד יום העצמאות/יח"צ

המזוהה ביותר עם יום העצמאות

ישראלים אוהבים לאכול נקניקיות ולקראת חג המנגל הלאומי של ישראל, מציגה חברת זוגלובק את המוצרים החדשים בקטגוריה שהכי מזוהה עם המנגלים החג.

לסדרת הפרימיום של זוגלובק הצטרף מוצר חדש: נקניקיות צ'וריסו - נקניקיית עוף ובקר פיקנטית בסגנון ארגנטינאי ב-4 טעמים:

קנקרס - נקניקיות עוף והודו בסגנון אירופאי קלאסי בעישון עדין

בוקוורסט - נקניקיות עוף ובקר עסיסית, מתובלות כמיטב מסורת הגרמנית

הצרפתיה - נקניקיות עוף ובקר בסגנון צרפתי, בתוספת זרעי חרדל ואגוז מוסקט

קאריוורסט- נקניקיות עוף ובקר בסגנון ברלינאי בתיבול קארי צהוב, ג'ינג'ר וזרעי חרדל

המשקל: 300 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות

נקניקיות זוגלובק ליום העצמאות ה-75 לישראל. סטודיו זוגלובק,
נקניקיות זוגלובק ליום העצמאות ה-75 לישראל, 4 טעמים חדשים בסדרת הפרימיום/סטודיו זוגלובק

בשרים במבצעים

קמעונאית המזון בשוק הבשר והעופות 'בלדי' הגדולה יוצאת במבצעים לכבוד החג:

בין המוצרים תוכלו למצוא: סטייק בורגר ב-20 שקל, פילה בקר ב-30 שקל לק"ג, אסאדו בקרב-40 שקל לק"ג, כתף בקר ב-30 שקל לק"ג, פילה אמנון ב- 45 שקל לק"ג, סדרת מוצרי הקצבייה ב-20 שקל לק"ג ועוד.

את המוצרים תוכלו למצוא ברשתות המזון הגדולות ובשירות עד הבית של יאנגו דלי ובחנויות הדגל של בלדי: בבת ים, רחובות, באר טוביה וחנות המפעל בתימורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בלדי ליום העצמאות. יח"צ,
בלדי ליום העצמאות, מבצעים ושירות עד הבית/יח"צ

בעצמאות הקרוב נאכל נקניקיות כמהין

'טירת צבי' מרחיבה את סדרת דליקטיב עם נקניקי פרימיום. המוצרים שמצטרפים לסדרה:

צלעות אסאדו צלויות, 120 גרם: פרוסות צלעות בקר העשויות מנתח שלם העוברות צלייה ארוכה.

פרוסות שווארמה קצבים, 120 גרם: נתחי הודו מעושנים בציפוי פלפל שחור.

נקניקיות בסגנון בורגונדי בטעם כמהין, 320 גרם: נקניקיות מבשר בקר והודו בתוספת פטריות שמפיניון וטעם כמהין.

לדברי קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי: "מאז הקורונה ראינו גידול בצריכת נקניקים ונקניקיות בישראל. סגמנט הפסטרמות והנקניקים הארוזים במקרר המצוננים, המשיך לצמוח, כאשר ב-2022 הציג גידול של 8.3%, כאשר הקטגוריה שהאיצה יותר מכל את התחום היא נקניקי הפרימיום, שצמחה ב-22% אחוזים לעומת 2021. "נתונים אלה מעידים על הביקוש של הציבור הישראלי למוצרים מתוחכמים יותר, שנותנים פתרונות קולינאריים מגוונים".

סדרת דליקטיב, 100/120 גרם ללא גלוטן. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה

טירת צבי מרחיבה את סדרת דליקטיב עם נקניקי פרימיום: צלעות אסאדו צלויות, שווארמה קצבים ונקניקיות בטעם כמהין. יח"צ,
המוצרים שמצטרפים לסדרת הפרימיום 'דליקטיב' של טירת צבי/יח"צ

'כמו בשר' מגיע לשופרסל

מוצרי Redefine Meat מגיעים למדפי שופרסל: לקראת יום העצמאות, מוצרי בשר-חדש (שאינם מכילים רכיבים מן החי) יהיו זמינים לציבור הרחב ב-300 סניפי רשת הקמעונאות הגדולה בישראל.

שיתוף הפעולה יכלול השקה ראשונה בשופרסל של בשר-חדש* מפורק בסגנון בקר, לצד בשר-חדש טחון בסגנון בקר, נקניקיית מרגז, קבב בסגנון טלה ובורגר פרימיום.

אשחר בן שטרית , מנכ"ל ומייסד משותף רידיפיין מיט: "רידיפיין מיט רואה בעצמה חברת בשר העתידה להשפיע באופן משמעותי על שוק הבשר העולמי, ועל הדרך בה אנחנו צורכים בשר. הוכחנו שכדי להפחית בבשר מן החי אין צורך להתפשר, ובשנה האחרונה חווינו צמיחה משמעותית המלווה בדרישה לבשר חדש ממעגל לקוחות מתרחב של שפים, מסעדות, קצבים וצרכנים ברחבי הארץ".

ניר מטוסביץ, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק: "שוק תחליפי הבשר עומד היום בחזית חדשנות המזון בעולם. שופרסל מספקת מענה לשינויים בהרגלי הצריכה ובהעדפות הצרכנים ובהם עלייה בביקוש למוצרים מן הצומח. אנו שמחים להנגיש ללקוחותינו את מגוון מוצרי רידיפיין מיט בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ, המיועדים עבור כל מי שמעוניין להפחית בצריכת הבשר".

מוצרי חברת Redefine Meat, הנחשבת לחברת הפוד-טק הישראלית המובילה בעולם, זכו להצלחה אדירה במאות מסעדות בישראל, ויגיעו לראשונה לשופרסל לקראת יום העצמאות. מוצרי בשר-חדש של החברה, שאינם מכילים רכיבים מן החי, יהיו זמינים בכל סניפי הרשת ובאתר שופרסל אונליין, עבור מיליוני צרכני רשת שופרסל, בכל רחבי הארץ.

במסגרת שיתוף הפעולה, תשיק Redefine Meat את מוצריה החדשים: נתח בשר-חדש מפורק בסגנון בקר ובשר-חדש טחון, בסגנון בקר, לראשונה כמוצרים להכנה ביתית.

הבשר המפורק המשווק לראשונה ברשת שופרסל, מהווה בסיס למגוון יצירות קולינריות, חוסך זמני הכנה ומתאים למגוון מנות וסגנונות בישול שונים; אסייתי, מקסיקני ים תיכוני ועוד.

בשר-חדש מפורק וטחון יצטרפו להיצע המוצרים של החברה אשר נמצא כיום במגוון רשתות עירוניות, רשתות בוטיק, מעדניות וקצביות.

מוצרי Redefine Meat אשר הושקו ברחבי העולם בשנת 2022, זכו להצלחה עולמית והשתלבו בתפריטים של אלפי מסעדות, מלונות וגופי הסעדה.

מוצרי רידיפיין מיט בשופרסל. יח"צ,
מוצרי בשר-חדש של רידיפיין מיט מגיעים למדפי הסופר ומצטרפים לל-300 סניפי שופרסל/יח"צ

דגים אש (!) על האש

ג'קו דגים משיק מארז יום העצמאות לגריל דגים מושלם עם דגים טריים ואיכותיים ברמה גבוהה מאוד עד הבית.

כמי שנולד למשפחה של דייגים, אפי אללוף (הבן של ג'קו המיתולוגי) בחר להמשיך את המסורת המשפחתית ופתח חנות דגים כשרה ברמת אביב.

בחנות הדגים (בוטיק יש לציין) מוצעים מידי יום מבחר דגים טריים מכל הסוגים, מאמנון ועד לוקוס, מושט, קרפיון, טונה סלמון ועוד.. כולם באיכות גבוהה, מפולטים ברמת שף.

אפי אללוף: "הלקוח מקבל מארז דגים איכותיים כולל תבלין הבית והוראות הכנה. דג טרי ומוכן שאפשר לשים ישר על המנגל בלי שום תהליך בדרך. במחירי שוק - דגים יד ראשונה מדייג".

לרגל יום העצמאות משיק אללוף מארז דגים לארוחת עצמאות מושלמת. המארז כולל: 4 יחידות פילה לברק או 4 יחידות פילה דניס מוכן למנגל (ניתן לשלב) + 4 שיפודי סלמון עסיסיים + סביצ'ה סלמון ותבלין הבית לדגים על האש. המארז מתאים ל 4-3 סועדים במחיר: 249 שקל.

משלוחים חינם תוך שעה לכל צפון תל אביב בהזמנה מעל 250 שקל.

ג'קו דגים - כשר. כתובת: יאשה חפץ 9, שכונת נופי ים ת"א. טלפון להזמנות: 050-5444088. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, ו' 08:00-15:00. פייסבוק ואינסטגרם: ג'קו דגים

מארז יום העצמאות - גקו דגים. מאיה אגסי,
מארז דגים טריים למנגל של יום העצמאות ובכל יום שתבחרו - ג'קו דגים/מאיה אגסי

האורז של בן גוריון

קום המדינה, גלי עליה עצומים, אתגרים רבים. ראש הממשלה, דוד בן-גוריון, מחפש פתרונות. ישראל סובלת ממחסור באורז ובאסם מתגייסים למשימה הלאומית ומפתחים מוצר חדש: "אורז בן-גוריון". מוצר זול, טעים ומשביע שיאפשר לעולים החדשים לבשל מנות המזכירות את הבית. אלה הם הפתיתים שכולנו מכירים ואוהבים. חלפו שנים, והפתיתים, שנועדו לספק תזונה מנחמת וביתית נשארו אחת המנות האהובות, שמזכירות לכל ישראלי, את הבית.

לקראת חגיגות 75 שנה למדינה ויובל למותו של בן גוריון, בשיתוף עם המכון למורשת בן גוריון אסם משיקה מהדורת רטרו מיוחדת של פתיתים "אורז בן-גוריון" כאשר על האריזה נמצא הסיפור מחמם הלב של 'אורז בן-גוריון'.

קולקציית הרטרו בשלושה סוגי אריזות נוסטלגיות, בעיצוב ייחודי ברוח התקופה, מספרת את הסיפור המרגש של אחדות סולידריות ויצירתיות שהביאו את הפתיתים לשולחנם של דור המייסדים ומלווים אותנו עד היום כחלק בלתי נפרד של תרבות הקולינריה בארץ.

לדברי נטע אוזן, מנהלת הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם נסטלה: הפתיתים הם מוצר שקיים בכל מטבח בישראל, אהובים על כל בני המשפחה גם בהכנתם הפשוטה וגם בבישול מורכב. בחוץ לארץ הפתיתים מככבים במסעדות פאר ונקראים Israeli couscous.

אסם שמרה לאורך השנים באדיקות אחר המתכון המקורי ושיטת הייצור הייחודית כדי להביא לצרכן את הטעם המנצח. אנו באסם מזמינים את הצרכנים במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי והמרגש הזה, לבוא ולבקר בצריף וללמוד על מורשתו החשובה של דוד בן-גוריון וכמובן לבשל ארוחה טעימה עם הפתיתים של אסם ולהרגיש חלק מהסיפור הישראלי והטעמים הישראליים שמלווים אותנו מאז ועד היום".

פתיתים בן גוריון אסם. סטודיו אסם,
פתיתים חדשים בטעם נוסטלגי "אורז בן גוריון" של אסם/סטודיו אסם

הצ'ילי מצטרף למשפחת הרטבים

אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת Dip & Spread ומשיקה מוצר נוסף: דיפ אנד ספרד בטעם צ'ילי מתוק לשדרוג המנה הביתית.

טרנד השימוש ברטבים ממשיך ומתרחב בארץ ובעולם, המגמה של השקעה בארוחות הביתיות שהחלה עם תקופת הקורונה ורק ממשיכה ומתעצמת, לא פוסחת על מדינת ישראל, וברחבי הרשת אנחנו רואים את מגמת - out of home - in home הולכת וצוברת תאוצה.

עם ההצלחה של סדרת Dip&Spread אסם נסטלה משיקה רוטב נוסף לסדרה - רוטב צ'ילי מתוק. רוטב עסיסי בטעמי צ'ילי מתוק חרפרף, שישדרג כל מנה ויהפוך אותה לטעימה יותר, קולינרית יותר ומיוחדת. רוטב צ'ילי מתוק מסדרת Dip & Spread יאפשר לצרכן להעשיר את המנה שלו בבית, ולהגיע לטעמים ברמה גבוהה, כמו במסעדה מחוץ לבית.

סדרת Dip&Spred הושקה בסוף 2021, סדרת רטבים מצליחה המכילה שש מטבלי "על השולחן" בטעמים מרגשים, טעימים וטרנדיים. סדרת Dip&Spred מעניקה לצרכן את הדיפ המושלם לביס המושלם עם היכולת להפוך כל ארוחה ביתית פשוטה לחוויה קולינרית טעימה בדיוק כמו במסעדה, עם שילוב יצירתי של רטבים אהובים וטעימים.

דיפ אנד ספרד הסדרה + הצ'ילי מתוק. סטודיו אסם,
דיפ אנד ספרד, מוצרי הסדרה המצליחים והמוצר החדש שהצטרף: צ'ילי מתוק/סטודיו אסם

כל מה שצריך למנגל

יאנגו דלי פותחת קטגוריות חדשות לרגל יום העצמאות, שפעילות כבר עכשיו: בקטגוריה ניתן למצוא כל מה שצריך למנגל ולחגיגות העצמאות - בשרים למנגל, תחליפי בשר למנגל, פיתות, סלטים ממגוון רחב של ספקים כולל הדליקטסן, גרקו וכמובן אחלה וצבר, בירות, אלכוהול ושתייה קלה, מוצרים חד פעמיים, תוספות כמו צ'יפס או חצילים לשים על המנגל, ואפילו מוצרים חגיגיים כמו קשתות של דגל ישראל, פטיש מתנפח, ספריי שלג ועוד.

בנוסף, קטגוריה מיוחדת המכילה באנדלים מוזלים של סלטים, בשרים ותחליפי בשר, ופיתות, וכן מבצעים על הבירות ועל תחליפי הבשר של הקצב הירוק וטבעול.

יאנגו יום העצמאות. יח"צ,
יאנגו דלי, מבצעים ומשלוחים ליום העצמאות/יח"צ

מבצעים ומשלוחים לכבוד החגיגות

גם אפליקציית המשלוחים קוויק בחגיגת מבצעים ישראלית על מגוון רחב מוצרים: בשרים ותחליפי בשר, סלטים, בירות, כלים חד"פ וכל מה שצריך לחגיגת עצמאות מושלמת במבצעים משתלמים ובמשלוח מהיר עד הבית.

יום העצמאות עוד רגע כאן וכבר אפשר להתחיל להריח את המנגלים בכל פינה. קוויק, שירות סופר האונליין המתקדם בישראל, יצאו במגוון רחב של מבצעים אטרקטיביים לחגיגות ה"על האש" המסורתיות עם שלל מוצרים שיסגרו לכם פינה:

המבורגר/קבב טיבון ויל 2 ב-30 שקל במקום 23 שקל ליח', המבורגר/חזה עוף צמחוני טבעול ב- 29 שקל במקום 33 שקל ליח', סלטי אחלה 2 ב-25 שקל במקום 17 שקל ליח', שישיית בירה גולדסטאר לא מסונן ב-33 שקל במקום 40 שקל לשישייה, מגוון כלים חד פעמיים WIZ 3 + 1 מתנה ועוד.

בנוסף, קוויק מציעים במסגרת המבצע גם מגוון מוצרי בשר ועוף טריים: אנטריקוט בלי עצם טרי 110 שקל במקום 140 שקל לק"ג, סינטה בקר טרי ב-100 שקל לק"ג במקום 150 לק"ג, סטייק פרגית טרי 2 ק"ג ב-100 שקל במקום 65 שקל ל-1 ק"ג, כנפיים עוף טרי ב-10 שקל במקום 13 שקל לק"ג ועוד.

האתר מציע חודש משלוחים חינם למצטרפים חדשים בהזמנות מעל 250 שקל.

את כלל המוצרים ניתן לקבל במשלוחים מהירים עד לפתח הבית, וכן באמצעות שירות של איסוף עצמי מבלי לצאת מהרכב ממגוון נקודות איסוף ברחבי הארץ. מבצעי חגיגה ישראלית בקוויק זמינים באתר

* המבצע למוצרים המסומנים באתר עד ה-5.5.23 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם מביניהם. מוגבל לשני מימושים בכל קנייה. 3 + 1 מתנה על הזול מביניהם. מבצעי בשר טרי עד ה-26.4.23 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם מביניהם. מוגבל לשלושה מימושים בכל קנייה. כפוף לתנאי השימוש באתר.

הזמנות מהיום להיום בהזמנה עד 16:00 באמצ"ש ועד 10:00 בשישי ובהתאם לזמינות חלונות האספקה באתר.

יום העצמאות בקוויק. באדיבות קוויק,
מבצעי יום העצמאות באפליקציית המשלוחים קוויק/באדיבות קוויק

מרשמלו נמס על האש

חברת כרמית משיקה בימים אלה מוצר חדש - מרשמלו S'MORES במתכון מיוחד המתאים לצלייה ולהכנת הקינוח האמריקאי. המוצר נוחת בעיתוי המושלם לחגיגות ה"על האש" הישראליות של חגי ל"ג בעומר ויום העצמאות.

S'MORES הוא קינוח אמריקאי פופלארי ואהוב המוכר גם בישראל בשל היותו נימוח, מתוק ופריך פה אחד. מה יש בו שמדבר כ"כ לחובבי האוכל, לבני הנוער ולצעירים בנפשם אתם שואלים? ובכן, שלושה מרכיבים שהחיבור ביניהם הוא מדהים: ביסקוויט פתי בר, שוקולד נמס, ומרשמלו S'MORES לוהט שמחבר את כל התענוג יחד.

איך מכינים? צולים את מרשמלו S'MORES על שיפוד על האש, מכניסים לסנדוויץ' פתי בר, ומיד מכניסים קובית שוקולד להמסה. חובה לאכול חם על המקום.

המחיר המומלץ לצרכן: 5.90 שקל| כשר פרווה. לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ

מרשמלו ליום העצמאות - כרמית. יח"צ,
חדש מבית כרמית: מרשמלו S'MORES/יח"צ

בירה ישראלית חוגגת למדינה

ביום העצמאות שותים בירה ישראלית 'אלכסנדר' שמגיעה במארז מעוצב וחגיגי 4+1 במתנה לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינה.

המארז המעוצב והחגיגי במהדורה מיוחדת כולל חמישה בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה: אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית. ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8% שייכלל במארז במהדורה מיוחדת לחג- במתנה!

BLONDE - אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, בסגנון BLONDE אייל אנגלי, הבלונד עם 5.3%, חיטה ישראלית 5%, בירה חזקה 8%

מחיר מומלץ לצרכן למארז המיוחד 48 שקל. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות.

בירה אלכסנדר מארז יום העצמאות. איל קרן,
בירה אלכסנדר מארז חגיגי 4+1 ליום העצמאות, המחיר: 48 שקל/איל קרן

בירה בניחוח אוכמניות

לכבוד חג הבירה, משיקה המבשלה BLUEBERRY ALE, בירה בעלת ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות.

יום העצמאות קרב ובא, ואין כמו לחגוג את יום הולדתה של המדינה עם מיטב הבירות הטריות של מבשלת Jem's המייצרת בירה טבעית ואיכותית - לא מסוננת ולא מפוסטרת, בתהליך מוקפד ומקצועי.

לקראת החגיגות, משיקה מבשלת Jem's BLUEBERRY ALE, בירה עם אוכמניות טריות. לבירה החדשה מרירות קלה, ובעלת ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות 7.5% אלכוהול.

מחיר בקבוק מומלץ לצרכן: 15 שקל. מהדורה מיוחדת. ניתן להשיג בסניפי רשת ג'מס בלבד. להשיג ברשתות השיווק, בחנויות המשקאות הנבחרות, ברים ברחבי הארץ וסניפי רשת ג'מס.

בירה בלוברי אייל של ג'מס.. אייל קרן,
בירה בלוברי אייל של ג'מס./אייל קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully