וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עגלת גלידות לאירועים - כמה זה יעלה לכם?

28.4.2023 / 14:52

יצרנית הגלידות בוזה - גלידת גלילית טרייה מחומרי גלם מובחרים מקיבוץ סאסא, פתחה במיזם "Buza truck", עגלת גלידה בסגנון וינטאג' לאירועים פרטיים ועסקיים. מהי הכמות ומה המחיר שתשלמו? וגם: האירוע המיוחד ליום העצמאות שבו בוזה כיכבה

מיזם אירועים בוזה. ענבל אור לב,
מיזם האירועים של גלידה בוזה/ענבל אור לב

יצרנית הגלידות בוזה - גלידת גלילית טרייה מחומרי גלם מובחרים מקיבוץ סאסא, פתחה במיזם "Buza truck", עגלת גלידה בסגנון וינטאג' לאירועים פרטיים ועסקיים. Buza truck היא עגלת גלידות המאפשרות הגשה של מנות גלידה אישיות בגביעים או בכוסות עם תוספות (סוכריות וקוקוס קלוי), הכוללות 6 מכלי גלידות במשקל של כ-30 ק"ג גלידות ובאירועים גדולים ניתן למלא מחדש את מכלי הגלידות.

למפעל "בוזה" למעלה מ-100 טעמים של גלידות כאשר בו זמנית בכל אחד מסניפי הרשת נמכרים כ-20 עד 24 טעמים שונים ומדי שבוע יש חידושים ועדכונים ותוספות של גלידות בטעמים חדשים. עלות Buza truck כולל 2 דיילים להגשת הגלידות לאירוע של עד 100 איש עומדת על כ-3,500 שקל.

גיל קישניובסקי מנכ"ל, בוזה, מציין: "בימים אלו החברה השקיעה כ-3 מיליון שקל בשידרוג המפעל וברכישת ציוד חדש ומשוכלל (מאיטליה) לייצור גלידה איכותית. כמו כן, נרכשו מערכי ייצור אוטומטיים למילוי גביעים במספר גדלים, כושר הייצור של המפעל יהיה כ-900 טון גלידה בשנה. רשת הגלידריות נמצאת בצמיחה והתרחבות ובקרוב יתווספו גם מוצרים חדשים כגון עוגות גלידה אישיות, עוגת גלידה משפחתית, ועוגות גלידה לאירועים ולימי הולדת".

לאחרונה שילבה חברת בוזה גם מאפים שטרם נראו בארץ בשילוב גלידות כגון: סירת וופל בלגי,מיני פנקייקס, עוגיות גלידה והסמבוזה - לחמניית בריוש חמה עם גלידה.

דקל כהן, מירי מיכאלי. יחצ,
דקל כהן עם מירי מיכאלי/יחצ

אנשי הסגל הדיפלומטי והנספחים הצבאיים בישראל שהיו אורחי בית הנשיא בחג העצמאות נהנו ממגוון של גלידות בוזה - גלידות גליליות טריות מקיבוץ סאסא.

דקל כהן, מנהל "בוזה בדרכים", חילק בבית הנשיא למעלה מ-500 מנות גלידה ממגוון של 15 טעמים במסגרת אירועי יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל בבית הנשיא. גם אשת הטלוויזיה מירי מיכאלי שהייתה מנחת האירוע נהנתה מאוד מהגלידות בטעמים החדשים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully