וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: על המדף בסופר מצאנו גם את מסי בתוך שקית

עודכן לאחרונה: 6.5.2023 / 11:16

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופרמרקט. בין המוצרים החדשים, מצאנו גם את מסי בתוך שקית - אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

תפוציפס וויבי. סטודיו שטראוס,
חדשות טעימות: מצאנו את מסי על מדף החטיפים בסופר/סטודיו שטראוס

אוכלים מהקופסה

לכבוד "יום ללא כלים מלוכלכים" שיתקיים ב- 18.5, מציג מותג הטונה האיטלקי "ריו מרה", ארוחה מזינה לאכילה ישירות מהקופסה

ריו מרה, מותג הטונה האיטלקי, מציע סדרה הכוללת ארבע ארוחות שונות בקופסה ממנה ניתן לאכול ישירות: ארוחת ירקות גינה עם טונה, ארוחת טונה בנוסח מקסיקני, ארוחת אורז עם טונה וירקות וארוחת קוסקוס עם טונה וירקות.

מדובר בארוחה מהירה, טעימה ומאוזנת, ארוזה בקופסה מיוחדת שניתן לאכול אותה בבית, בעבודה, בטיולים או בלימודים, קלה לפתיחה, כזו ששומרת על טריות ואיכות המרכיבים ואינה מכילה כלל חומרים משמרים.

מחיר פרייסס לצרכן 15-20 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון

ריו מרה - ארוחה מזינה בקופסה - קוסקוס עם טונה וירקות. יח"צ,
סלטי טונה ריו מרה - ארוחה בקופסה, מחיר פרייסס לצרכן 15-20 שקל/יח"צ

טאצ' קולינרי על השולחן

אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת Dip & Spread ומשיקה מוצר נוסף: דיפ אנד ספרד בטעם צ'ילי מתוק

טרנד השימוש ברטבים ממשיך ומתרחב בארץ ובעולם, המגמה של השקעה בארוחות הביתיות שהחלה עם תקופת הקורונה ורק ממשיכה ומתעצמת, לא פוסחת על מדינת ישראל, וברחבי הרשת אנחנו רואים את מגמת - out of home - in home הולכת וצוברת תאוצה.

עם ההצלחה של סדרת Dip&Spread אסם נסטלה משיקה רוטב נוסף לסדרה - רוטב צ'ילי מתוק. רוטב עסיסי בטעמי צ'ילי מתוק חרפרף, למנות ברמה גבוהה, כמו במסעדה רק מחוץ לבית.

סדרת Dip&Spred הושקה בסוף 2021, סדרת רטבים מצליחה המכילה 6 מטבלי "על השולחן" בטעמים טרנדיים. סדרת Dip&Spred תהפוך כל ארוחה ביתית פשוטה לחוויה קולינרית טעימה.

להשיג ברשתות השיוק

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דיפ אנד ספרד הסדרה + הצ'ילי מתוק. סטודיו אסם,
דיפ אנד ספרד הסדרה + הצ'ילי מתוק/סטודיו אסם

מעולם לא היה קל יותר להכין קובה

יכין, מותג המזון הישראלי המוביל, משיק שני רטבים חדשים, האידאליים לשדרוג שתיים מהמנות הפופולאריות בתפריט של המשפחה הישראלית: רוטב לקובה ורוטב לקציצות. מדובר ברטבים שפותחו במיוחד לטעם הישראלי ומציעים "קיצור דרך" להכנת המנות האהובות.

הרטבים החדשים מצטרפים ל-4 רטבים נוספים מהסדרה הישראלית המבוקשת: שקשוקה, חאריפה, פסטה ופיצה. הם נמכרים באריזה ידידותית לסביבה עשויה מפח, שעוצבה במיוחד עבור המותג ובעלת מראה חדשני במדף הצנצנות ובקטגוריית הרטבים המוכנים.

רוטב לקובה: מתכון אסלי שעבר מדור לדור, עשוי עגבניות וסלק מהשדה הישראלי בתיבול מיוחד שנותן טעם של בית.

רוטב לקציצות: מאופיין בטעמים ישראליים מובהקים, עשוי מעגבניות מהשדה בגליל ובתיבול מיוחד המזכיר את התבשילים הביתיים של פעם.

מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 שקל, ליחידה במשקל 400 גרם. ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

הסדרה הישראלית של יכין. סטודיו אורית חן צדוק,
הסדרה הישראלית של יכין, "קיצור דרך" להכנת מנות אהובות (כמו הקובה)/סטודיו אורית חן צדוק

גידול מקומי לשמן הפופולרי

יד מרדכי, מותג מוביל בקטגוריית שמני הזית, משיק לראשונה סדרת פרימיום, במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שמני זית איכותיים העשויים משלושה זני זיתים מיוחדים שגדלו בכרמים ישראלים.

הסדרה החדשה, שתימכר באריזות פח מעוצבות, יוצרה במיוחד עבור חובבי הקולינריה. כל סוג שמן מעניק חוויית טעם ייחודית ועוצמתית:

שמן זית מזן סורי - בולט בחריפות ובמרירות גבוהה ובארומה פירותית מובהקת, לאוהבי שמן זית בטעם אותנטי, מודגש וחזק. מתאים לחומוס, לאבנה, סלטים בטעם שמן מודגש ולמאכלים בבישול ארוך.

שמן זית מזן קורנייקי - מאופיין במרירות וחריפות בינונית ומאוזנת, ניחוח עשבוני ירקרק מודגש וארומה מתקתקה. מתאים לסלטים ומנות על בסיס ירקות ירוקים ומדגיש טעמים של בשר ודגים.

שמן זית מזן ארבוסנה - מאופיין בטעם עדין בעל גוון אגוזי המשלב פירותיות מתקתקה עם ניחוח ירוק רענן וסיומת חריפות קלה. מתאים לתיבול עדין, אפיית מאפים מתוקים.

כל שמני הזית בסדרה הינם שמני זית מסוג "כתית מעולה" שנוצרו בכבישה קרה והם 100% תוצרת מקומית ישראלית ובעלי חמיצות מירבית בדרגת 0.5%.

בהתאם לערכי המותג 'יד מרדכי', שמני זית אלו איכותיים, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא גלוטן ובעלי סימון "ויגן פרנדלי".

המשקל: 750 מ"ל. זמין לרכישה במגוון רשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ.

שמן זית מזנים מיוחדים. סטודיו שטראוס,
סדרה חדשה של שמן זית בבקבוקי פח, מזנים מיוחדים ובגידול מקומי, יד מרדכי/סטודיו שטראוס

שייק פירות ביתי באפס מאמץ

על פי סקר מכון קאנטר וסנפרוסט: 70% מהישראלים שצורכים שייקים, נוהגים להכין שייקים גם בבית.

סנפרוסט, מהמובילות בישראל בתחום הירקות והפירות הקפואים, מרחיבה את קטגוריית ה-Smoothies הפופולארית שלה להכנה ביתית, ומשיקה את סדרת "SUPER SHAKE", המשלבת פירות עם רכיבים ייחודיים, בהם כורכום, קקאו וספירולינה, המציעים ערכים תזונתיים נוספים.

סדרת "SUPER SHAKE" מגיעה במארז של שלוש מנות אישיות של 150 גרם כל אחת ומאפשרת לחובבי השייקים להכין בבית שייק אישי מפנק. סדרת "SUPER SHAKE" עשויה מ-100% רכיבים טבעיים, ללא תוספת חומרים משמרים וצבעי מאכל.

לדברי רוני בהט מנהלת עסקית של מותגי הליבה בחטיבת המזון בתנובה: "רוב הצרכנים שותים שייקים המחליפים פינוק מתוק, ומספקים להם גם ערך מוסף תזונתי. בסדרה החדשה הנגשנו רכיבים ייחודיים שלעתים אינם זמינים בבית, כמו ספירולינה וכורכום"

הסדרה כוללת:

SUPER SHAKE עם ספירולינה והרכב הפירות: מנגו, בננה, אננס

SUPER SHAKE עם כורכום והרכב הפירות: מנגו, בננה, אננס, פסיפלורה

SUPER SHAKE עם קקאו והרכב הפירות: בננה, תמר, דובדבן מתוק

כל אריזה בסדרה כוללת שלוש מנות אישיות בשקיות ואקום במשקל 150 גרם כל אחת. ההכנה נוחה וקלה: מרוקנים את תכולת השקית לבלנדר, מוסיפים קרח וכן חלב, מיץ או מים לפי הטעם והשייק מוכן.

מחיר שלושת המוצרים לפי אתר פריסייז: 30-35 שקל

סופר שייק, סנפרוסט. יח"צ,
סופר שייק, סנפרוסט עם פירות ורכיבים שלא תמיד נגישים בבית: כורכום, קקאו וספירולינה/יח"צ

לא לספורטאים בלבד

מותג חטיפי הדגנים CORNY מרחיב את סדרת חטיפי החלבון המכילים 30% חלבון ללא סוכר, ומשיק 2 טעמים חדשים: חטיף חלבון עם שוקולד חלב בטעם וניל 30% חלבון, ללא תוספת סוכר וחטיף חלבון עם שוקולד חלב בטעם עוגיות 30% חלבון, ללא תוספת סוכר וללא שמן דקלים.

החטיפים החדשים עונים על הצורך בחיזוק מהיר של אנרגיה זמינה והזנה בריאה של הגוף מבלי להתפשר על הטעם והם משלבים סויה, חלבון גבינה ופצפוצי אורז קראנצ'ים.

החטיפים החדשים מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרת האיכותית: קורני חטיף חלבון 30% בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, וקורני חטיף חלבון 30% בטעם קוקוס ללא תוספת סוכר .

מחיר מומלץ לצרכן: 9-12 שקל. להשיג ברשתות השיווק

קורני 30 אחוז חלבון בטעם עוגיות ללא סוכר. יח"צ,
קורני 30 אחוז חלבון בטעמים חדשים: שוקולד חלב בטעם וניל ושוקולד חלב בטעם עוגיות/יח"צ

טעם חדש ל"כריות"

"כריות", דגנים במילוי קרם מפנק, הוא אחד המותגים הכי אהובים בישראל מזה שנים ועכשיו, תלמה משיקה טעם חדש שיטריף את המדינה - כריות במילוי קרם בייגלה מלוח!

הטוויסט, אשר משלב בין המתוק למלוח, כבר מזמן הפך לאהוד במיוחד בקרב הצרכנים הישראלים, וכעת מגיע גם למותג האהוב.

כריות קרם בייגלה מלוח ממולאות בקרם המכיל שברי בייגלה טחונים. הטעם מושק במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל והוא מצטרף לטעמים הקיימים בסדרה (נוגט, וניל, צ'וקולטה ובלאק).

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

כריות בייגלה מלוח. סטודיו 0304,
טעם חדש ל"כריות" של תלמה - בייגלה מלוח/סטודיו 0304

לראות עם מסי את ליגת האלופות בסלון

תפוצ'יפס, חטיפי תפוחי האדמה הפופולריים של עלית, משיקים בישראל את החטיף האהוב באריזה חדשה - תפוצ'יפס G.O.A.T WAVY MESSI.

שחקן הכדורגל מסי, שזכה ב-7 כדורי זהב ו- 6 נעלי זהב, שנחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר בעולם, עושה קאמבק לאחר כעשור ויופיע שוב על אריזות התפוצ'יפס.

מדובר במהדורה מיוחדת של - שבה חטיף השדה המוביל פוגש את שחקן השדה המוביל, וכך תוכלו ליהנות מחטיף. צ'יפס שמגיע במרקם קראנצ'י ובחיתוך גלי, יחד עם מסי. המוצר ללא גלוטן וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.

ניתן למצוא את החטיף ב- 2 גדלים שונים: אריזה אישית של 50 גרם ואריזה לחלוקה של 200 גרם- בטעם טבעי.

המשקל: 50/200 גרם. ניתן למצוא ברשתות השיווק.

תפוציפס וויבי. סטודיו שטראוס,
תפוצ'יפס G.O.A.T WAVY MESSI./סטודיו שטראוס

טעם השוקולד לילדים

המותג CHOCKETA (צ'וקטה) של חברת ד. שסטו דברי מתיקה מתרחב בימים אלה ומשיק קטגוריה חדשה: חטיפים מתוקים לילדים, תחת השם CHOCKETA KIDS.

בשלב הראשון יושקו בקטגוריה זו שבעה מוצרים ביניהם: מיני ביצי שוקולד מצופים בשוקולד חלב/לבן, חטיף שוקולד חלב במילוי קרם חלבי ופתיתי דגנים, אצבעות שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם חלבי, ביסקוויט מצופה שוקולד חלב/ קרם חלבי

המוצרים מיוצרים באירופה תחת תווי תקן ואיכות גבוהים ומגיעים באריזות אישיות ומשפחתיות.

ניתן להשיג ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

סדרת צ'וקטה קידס קומפוזיציה. יח"צ,
סדרת צ'וקטה קידס, 7 מוצרים מתוקים לילדים/יח"צ

אקסטרה חלבון בטעמים

'פריניב' מרחיבה את סדרת ה-XTRA הומשיקה שייק פירות עם חלבון בשם XTRA PROTEIN.

השייקים בסדרה החדשה של פריניב, מכילים 59 גרם חלבון לליטר ו-24 גרם חלבון ב-400 מ"ל ומגיעים בשני טעמים: תות בננה, ופירות יער, ובשני גדלים: 1 ליטר ו-400 מ"ל. המשקה ללא תוספת סוכר

השייק החדש מתאים מאוד לחובבי אורח חיים בריא, ספורט כאורח חיים, מתאמנים בחדרי כושר וספורטאים, ומסייע בבניית שריר לאחר וחלק משגרת האימון, וכן לאימהות לילדים ונשים בהריון.

אפי דיין, סמנכ"ל שיווק פריניב: "כניסה לתחום זה של מיצים טבעיים ואהובים אלו על הצרכן הישראלי, בתוספת כמות חלבון משמעותית תייצר אופציה נוספת לצרכן להנות ממוצר בריא, מעושר בחלבון וללא תוספת סוכר והכי חשוב טעים".

מחיר מומלץ לצרכן ל-1 ליטר: 20 שקל, המחיר המומלץ לצרכן למשקה אישי (400 מי"ל): 13 שקל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.

פריניב חלבון פירות. יח"צ,
פריניב, משקה חדש אקסטרה חלבון בטעם פירות/יח"צ

בשורה לחובבי הוויסקי

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית הוויסקי טמנאוולין. ולאחר 4 משקאות וויסקי בפיניש של חביות יין אדום. משיקה בימים אלו לראשונה בישראל את וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש מסקוטלנד - TAMNAVULIN WHITE WINE CASK.

הוויסקי החדש התיישן בחביות אלון אמריקאי ובנוסף קיבל פיניש בחביות שהיה בהן יין מזן סוביניון בלאן, כדי להשלים את הטעמים המתוקים והמעודנים של טמנאוולין.

הוויסקי בעל גוון זהוב, ניחוחות בוסתניים ייחודיים של תפוח ירוק עם בננה, מלון דבש בשל ואפרסק לבן. מזכיר הדרים רעננים, דשא ירוק, פריחת יסמין, קוקוס ווניל. הוויסקי עשיר בטעמי טארט לימון מתקתקים- חמצמצים, אשכוליות ותפוזים אפויים עם רמז לקינמון. הוויסקי מותאם לליווי מנות קינוח או כמו שהוא לסיום יום ארוך.

"טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש", מיוצר על ידי מזקקת טמנאוולין הנמצאת בספייסייד, בסקוטלנד במזקקה שהוקמה בשנות ה- 60 של המאה ה- 20, אלכוהול בנפח : 40%.

המחיר המומלץ לצרכן: 149 שקל.

הסקוטית מבית ישרקו משיקה וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש המחיר 149 שקל. אסף לוי,
הסקוטית מבית ישרקו משיקה וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש. המחיר: 149 שקל/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully