וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים על האש: הטיפים למתקדמים והגרילים של Broil King

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 16:09

אם צפיתם לאחרונה בטלוויזיה, ראיתם את יובל סמו מלמד את השף יוסי שיטרית איך עושים "על האש", ועוד בפריים טיים, אבל טיפים לשדרוג קולינרי ואופן תחזוקה קיבלתם? דיברנו עם מנהל תחום באמישראגז, יבואנית מותג הגרילים Broil King, וקיבלו עצות של מומחה והמלצות על דגמים

יובל סמו ושף יוסי שטרית בקמפיין אמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו מלמד את יוסי שיטרית איך לעשות על האש בפריים טיים/ליאור נורדמן

אם יש לכם גריל גז ואתם מתכוננים לאירוח על האש ביום העצמאות, כדאי שתכירו את הטיפים של אמיראגז לשדרוג החוויה הקולינרית. כדי לשמור על הגריל איכותי למשך שנים ארוכות קדימה, דיברנו עם זוהר בסיס, מנהל תחום הקמעונאות באמישאגז, וקיבלנו עצות לניקיון ותחזוקה נכונה של הגריל, על הדרך, "סחטנו" טיפים שיקפיצו את הבשר "על האש" למנה קולינרית ברמה גבוהה.

קבלו אותם:

טיפים לניקיון גרילים: לאחר השימוש, כשהגריל מתקרר ואפשר זאת, יש להרים את כל חתיכות הבשר והשומן השרוף שנפלו לתוך תיבת הגריל, כולל מיכל איסוף השומנים ולדאוג שמעברי השומן פנויים.

ניתן לפרק את מפזרי החום והרשתות ולהכניסם למדיח הכלים. רשתות מיציקת פלדה - אחרי כל שימוש יש לדאוג שיהיו נקיות ויבשות ולשמן בשמן בישול למניעת חלודה.

את הגריל הפנימי ניתן לנקות בספוג לשטיפת כלים. חל איסור להשתמש במסיר שומנים לניקיון גריל. את חלקי הנירוסטה החיצוניים של הגריל ניתן לנקות ולהבריק עם תרסיס לניקוי נירוסטה.

טיפים לעשיית בשר: ראשית יש לחמם את הגריל עם מכסה סגור עד להגעה של 300-250 מעלות צלזיוס. בעת עשיית בשר שומני - יש להפוך את רשת הצלייה לצד הקעור (הצד עם התעלות) ולהנמיך מבערים, בכדי למנוע התלקחויות.

בכל גריל יש רשת חימום עליונה, הרשת תישאר במצב מאוזן גם כאשר הגריל סגור, אפשר לשים על הרשת העליונה תבנית עם כל הבשר המוכן כך שהבשר המוכן יישאר חם וטעים.

טיפים לעישון בשר: ניתן לעשן בשר בגרילים של Broil King. תיבת הצלייה והמכסה העשויים מיציקת אלומיניום, אוגרים חום ושומרים על טמפרטורה קבועה, כך שניתן לעשן בשר בטמפרטורה נמוכה לזמן ממושך.

איך עושים את זה? רוכשים קופסת עישון ושבבי עץ (קיים גם באמישראגז) ומדליקים מבער אחד בלבד. מניחים את קופסת העישון על מקרן החום כשהיא מלאה בשבבים ובצידו השני של הגריל מניחים את הבשר/עוף וסוגרים מכסה.

יובל סמו בקמפיין לאמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו בקמפיין לגרילים של Broil King, אמישראגז/ליאור נורדמן

המלך של ברויל מבטיח תוצאות אש

חברת "אמישראגז" מייבאת לארץ בבלעדיות את מותג גרילי הגז של המותג הבינלאומי Broil King, מותג גריל קנדי מקצועי.

הגרילים של Broil King עשויים מיציקת אלומיניום ומאפשרים פיזור חום אחיד לתוצאות "על-האש" באיכות מקצועית, גם אם המבצע הוא "גרילר חובב".

הגרילים של המותג קיימים במגוון דגמים, גדלים ומחירים כאשר כל אחד מהמוצרים מותאם באופן מושלם לצרכים השונים והמגוונים של כל מי שרוצה ליהנות מ"על האש" איכותי.

הגרילים המקצועיים של Broil King מיוצרים בקנדה באיכות בלתי מתפשרת שמאפשרת לכל אחד להפוך ל"גרילר" מקצועי במרפסת או בחצר הפרטית שלו.

מגוון הגרילים של Broil King מאפשרים קבלת תוצאות מקצועיות: היחיד בעל תיבת צלייה שעשויה מיציקת אלומיניום, מקרנים שמקרינים את החום באופן זהה על פני כל משטח הצלייה ואחריות עד 25 שנה מבית אמישראגז.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'ם 310 broil king מחיר 1890 שקלים. אמישראגז,
ג'ם 310 broil king מחיר 1890 שקל/אמישראגז

רשתות, נורות ושיפודים

רשתות הצלייה של הגרילים מגיעות ב-3 מצבים: מצב קמור שמונע התלקחויות, מצב קעור לצריבה יפה של הבשר ולמראה עסיסי של הנתח ומצב אלכסון לנתחים שומניים תוך תהליך זרימת השומן החוצה ומניעת התלקחויות.

חידושים נוספים בגרילים של המותג הם: שיפוד מסתובב כאביזר נלווה לגריל, שעבר ממנוע סוללות חלש למנוע חשמלי חזק ועמיד לאורך שנים, נורות לד בכפתורי ההדלקה למראה עוצמתי של הגריל, ומתקן צלייה המתחבר לשיפוד המסתובב לצליית צ'יפס, כנפיים, ירקות שורש ועוד.

תוסף לגריל ברויל קינג של אמישראגז 279 שקלים. אמישראגז,
חדש: תוסף לגריל ברויל קינג של אמישראגז, המחיר: 279 שקל/אמישראגז

סוגי גריל שונים למגוון אפשרויות

למותג מספר דגמים שיוכלו להתאים למגוון רחב של אפשרויות וסגנונות של "על-האש" כמו: גריל ייחודי לאנשי בשר ומומחים בצלייה, גריל קומפקטי עם יכולות ענקיות, גריל מקצועי עם יכולת לצליית נתחים גדולים ועופות שלמים, גריל קטן עם ביצועים גדולים - מושלם למרפסות וחצרות קטנות.

גריל בסגנון "פלאנצ'ה", גריל מקצועי עם יכולת לצליית נתחים גדולים ועופות שלמים, גריל שמאפשר להכין ארוחה שלמה בו זמנית, גריל שמבטיח צלייה אופטימלית של הבשר לפי כמות השומן שלו, גריל בעל מספר מבערים גדול יותר, עוצמת אש חזקה יותר ושטח צלייה גדול במיוחד.

למותג יש את הגריל עם שטח הצלייה הגדול ביותר בקטגוריית 3 מבערים. גריל שיודע לצרוב, לצלות, לעשן ולבשל לאט. גריל למי שמדייק בצליית הבשר שלו, לגרילרים "מתקדמים" שאוהבים לצלות הרבה בשר, בחום גבוה, גרילים למטבחי חוץ קטנים ועוד'.

גריל מחיר החל baron גריל ברוייל קינג של 3990 שקלים אמישראגז. אמישראגז,
גריל מחיר החל baron גריל ברוייל קינג של 3990 שקלים אמישראגז/אמישראגז

יתרונות לגרילים של Broil King

מיוצרים בקנדה
עד 25 שנים אחריות לתיבת הצלייה
רשתות צליה יצוקות
עגלת נשיאה
הצתה אלקטרונית
שירות ואחריות מבית אמישראגז
היחידים עם תיבת צלייה מיציקת אלומיניום
עוצמת BTU מותאמת לגודל תיבת הצלייה
היחיד בעל מקרנים המקרינים את החום באופן זהה על פני כל משטח הצלייה, ולא רק מעל המבער.

מחירים לדוגמא:
גריל ג'ם למרפסת ולחצר מחיר מבצע 1,890 שקל (במקום 2,290 שקל) | גריל רויאל משפחתי מחיר מבצע 2,590 שקל (במקום 2,940 שקל).

מבצע הנחות אביב על כל מגוון המוצרים עד לתאריך 30/04 ובנוסף חבילת הטבות בשווי 650 שקל לכל קונה - החבילה כוללת הובלה, הרכבה, כיסוי וסט כלים מחירי הגרילים החל מ- 1,890 שקל לגריל למרפסת ולחצר.

ניתן להשיג בסניפי אמישראגז, באתר החברה ואצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully