וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: הלק החדשני, הפרזנטורית לבגד-ים והכפכפים שאפשר לכבס

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 20:43

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה מצאנו שמפו שנכנס להגנה על השיער, פרזנטורית מצליחה שנבחרה להוביל קמפיין לבגדי ים, מותג חדש שהגיע לישראל, כפכפים שניתן לכבס ותבניות מתקפלות לשבועות

שמפו לחות אולטימטיבי המגן על השיער מפני נזקי הסביבה מבית reborn 99 שח להשיג ב- www.reborn.co.il. סטודיו מי ומי,
שמפו לחות אולטימטיבי המגן על השיער מפני נזקי הסביבה מבית reborn 99 שח להשיג ב- www.reborn.co.il/סטודיו מי ומי

השמפו נכנס להגנה

כולם רוצים שיער יפה ומלא חיים, אך בעוד שאנשים רבים משקיעים רבות בתכשירים, סרומים, שמנים ואף כדורים בכדי להטיב עם השיער, לא רבים מודעים לעובדה שדווקא לשמפו יש חשיבות רבה לבריאות השיער ובשמירה על נראותו ואיכותו לאורך זמן.

מותג טיפוח השיער והקוסמטיקה הישראלי - בינלאומי REBORN מציג שמפו לחותי מועשר ונטול מלחים וחומרים מזיקים, המחזיר את הברק הטבעי לשיער ובו בעת מגן עליו מפני נזקי סביבה קשה ומייבשת. מתאים לכל סוגי השיער, לרבות לשיער שעבר טיפולים כימיים והחלקות.

שימוש בשמפו נכון העשיר בחומרים טובים ומזינים עוזר להפחית קשקשים, להרגיע קרקפת מגרדת ומבטיח שיער חזק, מלא ברק ובעיקר בריא. השמפו החדש מבית המותג מבוסס על שמן אגוזי לוז עשיר בוויטמינים ומינרלים.

הוא מספק ניקוי עמוק תוך החדרת חלבונים מזינים וחומצות שומן המעניקות לחות לאורך זמן. השמפו פועל לשחזור הברק הטבעי של השיער על ידי ניקוי לחותי עמוק, שלא רק מעניק שיער רך ומבריק, אלא גם עוזר להגן עליו מפני נזקי הסביבה היומיומית האורבנית, הקשה והמייבשת.

השמפו ללא צבעים, פרבנים, מלחים או SLS. מתאים לגברים ולנשים כאחד ולכל סוגי השיער. בעת השימוש יש למרוח על שיער רטוב ולעסות היטב לתוך השיער והקרקפת.

המחיר: 99 שקל. להשיג באתר המותג REBORN

שמפו לחות אולטימטיבי המגן על השיער מפני נזקי הסביבה מבית reborn 99 שח להשיג ב- www.reborn.co.il. סטודיו מי ומי,
שמפו לחות אולטימטיבי המגן על השיער מפני נזקי הסביבה מבית reborn 99 שח להשיג ב- www.reborn.co.il/סטודיו מי ומי

הגנה כפולה במארז אחד

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים מציג את ערכת ההגנה הכפולה, במהדורה מוגבלת: DOUBLE PROTECTION KIT - מינימום תכשירים, למקסימום הגנה.

המארז הייחודי כולל שני תכשירים הפועלים בסינרגייה לשיפור תפקוד מחסומי העור, לשמירה על בריאות העור ולמניעת הזדקנות מואצת, כתמי עור ואקנה.

תפקידו של העור כקו הגנה ראשון, וכמחסום מפני קרני השמש, זיהום אוויר, מיקרואורגניזמים וגורמים מחוללי דלקת, מחייב מעטפת הגנה עוצמתית, המותאמת לשיטה הדו-עומקית ופעילה בעומק העור במקביל לשכבת העור החיצונית.

ערכת ההגנה הכפולה מאפשרת באמצעות שני תכשירים בלבד, לספק לעור את ההגנה המרבית מפני קרינת השמש (SPF50), קרינת מסכים (קרינה כחולה), רדיקלים חופשיים והגנה פרוביוטית, בתוספת הלחות העוצמתית של חומצה היאלורונית טבעית המשולבת בסרום האנטי פולושן ופריימר הסילקי פילטר, המחליק ומעדן את שכבת העור החיצונית.

שני תכשירי הערכה פועלים בסינרגייה לשיפור תפקודי מחסום העור, לשמירה על בריאות העור ולמניעת הזדקנות מואצת, כתמי עור ואקנה, ומתאימים לכל מצבי העור, לרבות עור שומני ועור אקנתי ולעור הסובל מהזעת יתר בחודשי הקיץ החמים.

בערכה:

Anti-Pollution Serum - סרום קליל, במרקם עדין ולא שומני, באריזת תרסיס המאפשרת יצירת שכבת מגן אפקטיבית על העור בהתזה, וללא מגע יד. הסרום הייחודי, מסדרת New Essential, עשיר בחומצה היאלורונית ובוויטמין D, ומעניק הגנה פרוביוטית למניעת פצעונים ולאיזון שומניות. השימוש בתכשיר יעניק לעור זוהר, ברק, לחות מתמשכת והגנה מפני זיהום סביבתי וקרינה סלולרית.

Silky Filter Clear - תכשיר רב -תכליתי בפורמולה ייחודית המשלבת פריימר בטכנולוגיה מתקדמת עם מסנן קרינה עוצמתי SPF50, המגן מפני נזקי השמש. התכשיר השקוף מחליק ומעדן את מרקם העור, משפר קליטת תכשירי איפור, משמר את רמת הלחות ומשקם את שכבת ההגנה החיצונית של העור. מעניק הגנה אנטי -אוקסידנטית, אנטי - בקטריאלית ואנטי -דלקתית, ומראה עור חלק, קורן, זוהר ורענן.

המחיר: 555 שקל למארז. את ערכת DOUBLE PROTECTION ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות.ים העובדות.ים בשיטת חוה זינגבוים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
hava zingboim double protection kit 555nis. יח"צ,
hava zingboim double protection kit, המחיר לערכה: 555 שקל/יח"צ

מים זמינים לעור הפנים

חברת הדרמו-קוסמטיקה 'סבוקלם' משיקה מוצר חדש לסדרת סבוקלם קלאסיק - אקווה סרום 369 קומפלקס חדשני ללחות מקסימלית: 3 ויטמינים, 6 לחותנים ו-9 חומצות אמינו, השומרים על הלחות בעור הפנים לאורך זמן ומסייעים בטיפול ביובש ובשיקום והתחדשות תאי העור.

אקווה סרום החדש מכיל אמולסיה ג'ל חדשנית המבוססת על זמינות מים גבוהה. התכשיר יעניק לעור הפנים לחות מרבית בהרכב עדין וידידותי לעור.

הסרום מורכב מוויטמינים, לחותנים וחומצות אמינו, המאריכים את משך תועלתו לאחר השימוש. תודות להרכב העדין במיוחד של הסרום, כולל מערכת השימור ומכלול החומרים הפעילים - הוא מעניק לעור ריענון אפקטיבי תוך הקפדה על תחושת נינוחות מרבית.

בשל זמינות המים הגבוהה בתכשיר, הסרום מצויד במערכת נוגדי חמצון מגוונת המורכבת בנוסף לוויטמיןE גם במגוון רכיבים פעילים מסיסי מים להגנה מנזקי הרדיקלים החופשיים. בתוספת תמצית עלי זית המסייעת להתחדשות תאי העור.

מתאים לשימוש לגברים ולנשים כאחד בפרט בעונות החמות וכשהעור יבש כמו בעונות המעבר, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש ללא אלרגנים וללא פראבנים.

מחיר השקה: 99 שקל, בתוקף עד ה-29.5.23, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בקופות החולים, בבתי המרקחת הפרטיים ובאתר סבוקלם.

סבוקלם אקווה סרום 369. יח"צ,
סבוקלם אקווה סרום 369, מחיר השקה: 99 שקל, בתוקף עד ה-29.5.23/יח"צ

לא עומדים בפיתוי

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק מוצר טיפוח חדש וייעודי לחיזוק הציפורן ומלא ברק.

המוצר החדש, 'הארד טו רזיסט' HARD TO RESIST ("קשה לעמוד בפיתוי") מספק שכבה עליונה לחיזוק הציפורן ומעניק ברק טבעי עם פורמולה טבעונית, ללא תוצרים מן החי וללא פורמלדהייד.

המוצר החדשני מבוסס על טכנולוגיית חיזוק הציפורן: מאחה את השכבות החלשות של הציפורן, מגן מפני נזקים יום- יומיים, ולאחר 3 ימים הציפורניים פחות שבריריות.

הוראות שימוש: יש למרוח 2 שכבות על ציפורניים נקיות מלק, לחכות עד לייבוש. לאחר מכן יש למרוח לתוצאה אופטימלית יש להשאיר על הציפורן במשך 3 ימים לפני הסרה.

מחיר מומלץ לצרכן: 63 שקל (13.5 מ"ל). להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות

62.90שח מוצר חדש של אססי לחיזוק הציפורניים מלאות ברק. יח"צ,
מוצר חדש לחיזוק הציפורניים מלאות ברק, essie, מחיר מומלץ לצרכן: 63 שקל (13.5 מ"ל)/יח"צ

HERO EAU DE PARFUM הבושם החדש לגברים בתנועה מתמדת המשאירים חותם בכל מקום ובכל שעה. ניחוח מסקרן המשלב אנרגטיות וחושניות גברית לא מתנצלת. בושם ברקיחה צרפתית מודרנית מותאם לדור החדש המחצין עוצמה גברית מתוחכמת.

הבושם מהדור החדש השובר מוסכמות ומשלב בין תמציות ריח מינרליות לבסיסים קלאסיים ידועים ומוכרים. היצירתיות במרכיבים מביאה שילוב שעוטף את הגוף באנרגטיות הנוצרת כמו לאחר מקלחת ממריצה עם חושניות חוצפנית.

השילוב מודרני של רעננות הדרים עם תבליני פלפל ואמבר חמים יוצרת ניחוח מתוחכם, מלא תנועה ומרשים. פרץ הניחוח הראשון משדר רעננות הדרים, שניות לאחר מכן מגיע רובד קלאסי של לוונדר ומאסק. הבושם המתקבע על העור בניגודים היוצרים ניחוח מיוחד, שכולו אנרגטיות ותנועה.

המחיר: 149 שקל לתכולת: 100 מ"ל, להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ ובקישור הבא

טיטניום בושם חדש hero edp מחיר. שאטרסטוק, מערכת וואלה
טיטניום בושם חדש hero edp, המחיר: 149 שקל/מערכת וואלה, שאטרסטוק

* * * * אופנה * * * *

קולקציית אביב קיץ 2023 של המותג RESERVED לנשים בנויה מדגמים תכליתיים ואידיאליים, הצלליות בסיסיות ופרקטיות. אלמנטים מהעבר השואבים מהמורשת האירופית, משולבים עם קלאסיקות מודרניות לצד אזכורים של אלמנטים דקורטיביים מודרניים, יוצרים את מערכות הלבוש העכשוויות.

האישה של RESERVED אופנתית ומעודכנת, אינה בהכרח רודפת אחרי הטרנדים האחרונים ומעוניינת להרכיב מלתחה עם פריטים על זמניים. לדוגמה: חליפה שחורה עם ז'קט מחויט או חולצת סאטן כחולה. את הפריטים הקלאסיים יגוונו פריטי תחרה, שמלות וחולצות מעוטרות עם סלסולים והדפסים פרחוניים, המתאימים לעונת האביב- קיץ.

פלטת הצבעים רגועה ומשרה אווירה נינוחה ונעימה. הצעות צבעוניות של בז', אוף-וויט, שחור וכחול, בתוספת של ירוק מרווה או ורוד מעושן לצד דוגמאות הדפסה או סריגה מינימליות. פרחוניות בשחור ולבן בגדלים שונים, מעטרים שמלות, מכנסיים או חולצות קלילות.

טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 25-150 שקל. להשיג ברשת חנויות RESERVED ובאתר

ריזרבד מחיר חולצה 230 שקל. יח"צ חו"ל,
אופנתית ומעודכנת: ריזרבד, מחיר חולצה 230 שקל/יח"צ חו"ל

לכבוד היצירה הישראלית

משכית השרון הינה חנות הקונספט הראשונה בישראל על טהרת היצירה המקורית הישראלית. בית משכית מביא את העתיד של הריטייל, חווית אירוח המבוססת על בילוי רב חושי המייצר התנסות לייף סטייל במגוון עולמות תוכן.

החנות נמצאת בהוד השרון במתחם המדובר ביותר באזור "כיכר המושבה", על פני 300 מטר הנמצאים בחלל אחד עם תקרות גבוהות ומעוצבת באופן עוצר נשימה.

בנוסף לחללי האופנה ישנם חלל לעיצוב הבית הכולל מעל 30 יוצרים ישראלים אשר מציגים את עבודותיהם החל מבטון, זכוכית, קרמיקה, קוסמטיקה ועד ריהוט.

חלל של חנות ספרים, חנות פרחים, אזור בר המגיש ומוכר משקאות קלים, בירות קראפט ישראליות, אלכוהול ישראלי, סטרטאפ של גלידה ישראלית והשיא הינו קיר שלם של מערכות הידרופוניות המאפשרות לגדל תוצרת חקלאית בחלל סגור בצורה ייחודית ואסטתית על ידי הייגרינס הישראלים.

חלל נוסף הינו חלל משפחה וילדים אשר מובל על ידי חברת האופנה הבינלאומית "נונונו" אשר מקורה בישראל. חלל תכשיטים עם 5 מעצבי תכשיטים מהמובילים בישראל ובפעם הראשונה מחוץ לחנות שלהן - המעצבות אגס ותמר אשר מציגות את הקולקציות האחרונות שלהם.

בעתיד הקרוב יכנסו תכנים ייחודים ואינטימים אשר יתארחו בחלל זה כגון הרצאות של יערה קידר בפורמט ייחודי. החנות שואבת השראות מחנויות קונספט עולמיות כגון מרסי, קולט, קורסו קומו 10 ועוד רבות וטובות.

כתובת: כיכר המושבה, סוקולוב 46, הוד השרון, שעות פתיחה: א-ה 10:00-19:00 / ו - 09:00-15:00

בית משכית משיק חנות קונספט בהוד השרון. מלכה ניהום,
בית משכית משיק חנות קונספט בהוד השרון/מלכה ניהום
בית משכית חנות קונספט חדשה בהוד השרון צילום. שי הנסב,
בית משכית חנות קונספט חדשה בהוד השרון/שי הנסב

ה-MUST HAVE של פרפואה

הקיץ הגיע ומותג האופנה והאקססוריז PARFOIS מציע קולקציה הכוללת הכל, החל מהטרנדים הבולטים של העונה ועד למתנות בהתאמה אישית.

בין הפריטים בדרופ הנוכחי, תמצאו פריטים מעוטרים במאפיינים המזוהים עם המותג: קרושה, חרוזים או אקריליק, פריטים מהנים שיהיו MUST HAVE במלתחה שלך, תיקי גב, תיקי קרוסבודי ותיקי שקית, לצד התיקים המזוהים עם PARFOIS פרפואה - מקש או יוטה, לצד אביזרים המתאימים לשימוש יומיומי שיעניקו לכל אחת טאץ' מלא שיק וישדרגו כל לוק.

עוד בקולקציה, מגוון רחב של תכשיטי אקריליק, שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות מגוון רחב של חומרים - כמו כסף, או פלדה, שיהיו האביזר המושלם לכל מראה.

קולקציית הלבוש כוללת שמלות פסים וטופים, כמו כן מגוון פריטים בצבעי פסטל, עם פרטים שיוצרים קצת יותר מתוחכם באמצעות תוספות קלות. בגדים שמתאימים ללבישה עם אביזרים נועזים.

טווח מחירים:20- 545 שקל. ניתן להשיג ברשת PARFOIS, קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי אילון, קניון עזריאלי ראשונים, קניון עזריאלי מודיעין, קניון עופר חיפה, קניון עופר רחובות, בקניון מלחה ירושלים, וקניון עיר ימים נתניה. לאתר פרפואה ישראל

פרפואה קולקציית קיץ. יח"צ חו"ל,
פרפואה קולקציית קיץ, טווח מחירים: 20-545 שקל./יח"צ חו"ל

ביי ביי להזמנות מחו"ל

דור ה-Z הוא דור שרוצה הכל כאן ועכשיו ואין לו רצון וסבלנות לחכות שהטרנדים יגיעו לחברות אופנה מסחריות גדולות. מותג EDIKTED מצליח לתת מענה כמעט מידי לטרנדים שניתן למצוא ולראות ברשתות החברתיות, בדגש על פלטפורמת טיקטוק. המותג אהוב בקרב דור ה-Z, ובקרב פאשניסטיות מובילות - כעת הוא מגיע לישראל ויימכר בבלעדיות באתר האופנה והלייף סטייל One Project!

אחרי שכבש את לב הפאשניסטיות הגדולות בעולם: היילי ביבר, מייגן פוקס, האחיות דמיליו ועוד, המותג הנחשק מגיע לוואן פרוג'קט ומביא אתו משב רוח מרענן של אופנה ייחודית במחירים אטרקטיביים במיוחד.

המותג נמכר בין היתר באתרים ופלטפורמות בינלאומיות כמו ASOS, NORDSTROM, DOLLS KILL, MACY'S ווכעת נוחת בישראל ויימכר בבלעדיות באתר האופנה והספורט של ישראל ONE PROJECT והוא מספק ללקוחותיו מענה מהיר לטרנדים והשפעות אופנתיות ממובילי דעה ומהרשתות החברתיות וכל זה במחירים נגישים לדור הצעיר.

EDIKTED נמכר באתר ONE PROJECT במחירים נמוכים ב- 15% עד 30% ממחירי האתר האמריקאי וזאת על מנת לתת מענה תחרותי ואטרקטיבי לקהל היעד של דור ה-Z בישראל.

טווח המחירים באתר 29-269 שקל, ניתן להשיג באתר One Project

edikted למותג one project. יח"צ חו"ל,
המותג edikted מגיע לאתר one project/יח"צ חו"ל

משיקה את קולקציית קיץ 2023 TIFFANIS - קולקציה נשית, עשירה ומגוונת המציעה מלתחה שלמה במגוון רחב של מידות וגזרות.

הקולקציה משלבת פריטים טרנדיים לצד פריטים קלאסיים המחמיאים לגוף האישה. טווח המידות: 38-50

טווח מחירים: 99-499 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ

tiffanis חולצה 149שח מכנסיים 299 שח. רונן פדידה,
tiffanis חולצה 149 שקל מכנסיים 299 שקל/רונן פדידה

נשית ומצליחה לבגד ים ערכי

קורין גדעון נבחרה כפרזנטורית למותג בגדי הים ZOHARA וכאישה מצליחה ועסוקה, המשלבת קריירה ואימהות, המחפשת בגדי ים שישלימו את סגנון חייה האקטיבי, היא המייצגת את ערכי המותג.

קולקציית בגדי הים של זוהרה לקיץ 2023 הינה ברוח התקופה בכך שהיא מבטאת את הצורך שלנו בחופש, והעונה, לראשונה עושה שימוש בצבעים בוהקים: ורוד, צהוב, אדום, כחול לורקס ושחור.

גם העונה, בגדי הים של ZOHARA הם בעיצוב על זמני. אך העונה נוספו לדגמים תיפורים, המעניקים לגזרות מראה "אסוף" ומחוטב יותר, הגזרות נמוכות, חלקן סגורות, וחלקן פתוחות יותר, כולן עם קאפים נשלפים ותמיכה פנימית לחזה.

כמו כן, העונה עוצבה קבוצה בהשראה ספורטיבית, עם פסי פספול צבעוניים או בלבן, אך באותן גזרות מחמיאות שמזוהות עם המותג.

הבדים מספרד ומאיטליה, חלקם חלקים וחלקם בעלי טקסטורות עם נגיעות לורקס. הבדים מאוד מחטבים והגזרות מותאמות לגוף האישה, בכל גיל ובמנעד מידות רחב, ולכן הדגמים מוצגים באתר על מגוון מבני גוף ונשים בגילאים שונים.

המחירים: לבגדי ים שלמים: 499-549 שקל | תחתוני ביקיני: 179-219 שקל | חזיות ביקיני: 279-299 שקל. מידות: S עד XL (36 עד 46), ניתן להשיג ברחוב דיזנגוף 255 ת"א ובאתר המותג

zohara x corrin_ss23. שי פרנקו,
קורין גדעון לקולקציית אביב קיץ לבגדי הים של ZOHARA/שי פרנקו

נועלים ומכבסים

מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS משיק כפכפי אצבע צבעוניים Cali Breeze המתאימים לנשים בעונה החמה וניתן לכבס אותם.

הם עשויים מחומר ידידותי לסביבה, גמישות וקלות משקל, העקב עמיד בפני שחיקה ואלסטי, הגפה מפוסלת במראה עדכני, שימוש בספוג נוח לרגליים מסוג - Luxe Foam®.

הקולקציה מוצעת בצבעי קיץ מרעננים: סגלגל, מנת ואפרפר, נעילה פשוטה וקלה, במידות: 36-41

מחיר: 150 שקל. להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר בחנויות הנבחרות

111093_lil_largeסקצ'רס, מחיר 150 שקל. יח"צ חו"ל,
כפכפים של סקצ'רס, מחיר 150 שקל/יח"צ חו"ל

* * * * אביזרי אופנה * * * *

תכשיטי Pandora מציגים דרופ חדש לקיץ 2023 ומוקירים תודה למשפחתיות, לחברות ולחוויות החיים.

בקולקציה החדשה, קטוגריית המומנטס של פנדורה הם חלק מקולקציה שהיא טיימלס (נצחית) ועליהם הוטבעו מסרים עם משמעות כדי לשקף את ההשפעה שיש למשפחה על חיינו.

סיפורים חדשים, אומנות חדשה, פריטים חדשים שמעבים את האוספים הקיימי ם נוצרו כדי לחקור ולפתח סיפור של אהבה אמיתית.

שיבוצי הפאווה מהווים חלק גדול מהמורשת והזהות של פנדורה והעונה קיבלו ספין מודרני שהתוצאה שלו היא שיבוץ פאווה ייחודי לפנדורה. השיבוץ החדש הבלעדי לפנדורה הוא שיבוץ לינארי עם לפחות 3 שורות של אבנים ונותן אפקט תלת מימד נוצץ מכל זוית. הטכניקה הייחודית הזו פוגשת אותנו בטבעות, בעגילים וגם בשרשאות של המותג.

ממש כמו אמא טבע בעצמה, גם האהבה של דמות האם היא אהבה עוצמתית מצד אחד ומטפחת מצד שני, פריטי הטיימלס החדשים בקולקציה משקפים את האהבה הזו שהיא אהבה עוטפת ומזינה, פריטים המשלבים שיבוצי אבנים שונות וחיתוכים שונים, אלמנטים של פרחים וצמחייה. כל פריט בקולקציה החדשה מטרתו להמחיש ולשקף מה זה אומר לאהוב ולטפח כמו אמא.

טווח מחירים החל מ: צ'ארמס מ-139 שקל, צמידים 475 שקל, עגילים 285 שקל, שרשראות 599 שקל, תליון 285 שקל, טבעות 379 שקל. ניתן להשיג https://www.pandora-shop.co.il/' target='_blank'>בחנות האונליין, ברשת חנויות PANDORA ובחנויות התכשיטים המובחרות.

פנדורה pandora שרשרת שיין גלורי שיבוץ פאווה מחיר 695 שקל. יח"צ חו"ל,
פנדורה pandora שרשרת שיין גלורי שיבוץ פאווה מחיר 695 שקל/יח"צ חו"ל

* * תחזוקה וניקיון * *

המותג לפתרונות לבישול ואפייה 'קוקי' מציע לחג השבועות פתרונות איכותיים, מהירים שאינם דורשים ניקיון, המקלים על תהליך האפייה והבישול.

תבניות אלומיניום עם נייר אפייה - תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. מגיע ב-3 גדלים שונים.

תבניות מתקפלות - מוצר ייחודי: 5 תבניות אפייה אינגליש חד פעמיות המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום אחסון. לפני השימוש יש ליישר את הדפנות בקלות ואז ניתן לשפוך את המלית לתבנית ולהתחיל באפייה. המוצר מתאים לאפייה, חימום והקפאה, עשוי מחומרים טבעיים, עמיד בפני נוזלים ואינו נקרע בקלות.

מחיר מדף ממוצע לפי CHP: תבניות מתקפלות קוקי (5 יחידות) - 13 שקל, תבניות אפייה פלוס (גודל L או XL ) טווח מחירים: 10-11 שקל. ניתן להשיג ברשתות ובחנויות מובחרות.

קוקי תבניות מתקפלות. אנטולי מיכאלו,
קוקי תבניות מתקפלות לכבוד שבועות/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully