וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קירה רדינסקי מונתה לדירקטורית בבנק esh

17.4.2023 / 15:36

פרופ' שמואל האוזר, יו"ר דירקטוריון בנק esh (בהקמה): "אני מברך את ד"ר רדינסקי, מדענית ויזמית מבריקה ומהמובילות בתחומה בעולם, על מינויה לדירקטורית בבנק ולמייסדת של eshX, תחום טכנולוגיות הדור הבא בבנקאות"

קירה רדינסקי. טל גבעוני,
ד"ר קירה רדינסקי/טל גבעוני

קבוצת esh הודיעה היום, יום ב' 17 באפריל 2023, על מינויה של ד"ר קירה רדינסקי כחברת דירקטוריון בבנק וכעומדת בראש המעבדה החדשה לטכנולוגיות הדור הבא - eshX. קירה, בעלת תואר שלישי בבינה מלאכותית, מכהנת כמנכ"לית חברת Diagnostic Robotics, אחת מחברות הבינה המלאכותית המובילות בעולם הרפואה, היא מומחית בעלת שם עולמי בתחום למידת המכונה ופעמיים כלת פרס בטחון ישראל. קירה כיהנה כמדענית הראשית של חברת eBay ולפני כן הובילה הקמת מערכות מבוססות "ביג-דאטה" בחברת Microsoft.

מעבדת eshX בהובלתה תעסוק ביישום טכנולוגיות עתידיות בתחומי הבנקאות. טכנולוגיות אלו ישולבו בפעילות חברת הטכנולוגיה של הקבוצה, ובפעילותו השוטפת של הבנק. שילוב זה יאפשר לייעל את השירות ולהוזיל את העלויות ללקוחות הבנק.

לצד קירה, בצוות אשר מגייס אנשים בימים אלו, ייקחו חלק אל"מ במיל' משה וולף מנהל הטכנולוגיה של הבנק, בעברו מפקד ביחידה 8200, גם הוא חתן פרס ביטחון ישראל ולשעבר מנכ"ל חברות תשתיות התשלום הלאומיות מס"ב ושב"א, זאת לצד השותף-המייסד והטכנולוג הראשי של הקבוצה מר אלכס ליברנט.

במינויה כדירקטורית, מצטרפת קירה ליו"ר דירקטוריון הבנק פרופ' שמואל האוזר, לשעבר יו"ר רשות ניירות ערך, אל הדירקטורית ומשנה ליו"ר הדירקטוריון ד"ר נדין בודו-טרכטנברג, לשעבר משנה לנגידת בנק ישראל, ואל מנכ"ל הבנק מר קובי מלכין, לשעבר מנכ"ל בנק אוצר החייל. הודעה זו הינה בהמשך להודעות האחרונות בהן דווח, כי חברת כלל ביטוח תשקיע בקבוצה 100 מיליון שקלים, ולהודעת בנק ישראל על כך שהעניק לקבוצה רישיון בנק.

ד"ר קירה רדינסקי: "אני שמחה להצטרף לדירקטוריון הבנק ולהוביל את תחום טכנולוגיות העתיד. ההזדמנות להביא שקיפות והוגנות לעולם הבנקאות פותחת מגרש משחקים חדש, כשהאתגר המונח לפתחנו הוא רתימת הטכנולוגיה למטרה זו. מדובר במשימה חשובה שתשרת את כלל משקי הבית בישראל."

פרופ' שמואל האוזר, יו"ר דירקטוריון בנק esh: "אני מברך את ד"ר רדינסקי, מדענית ויזמית מבריקה ומהמובילות בתחומה בעולם, על מינויה לדירקטורית בבנק ולמייסדת eshX. ההודעה על מינויה של ד"ר רדינסקי והקמת מעבדת למידת המכונה eshX היא קריאת כיוון נוספת לגבי מיקודנו בטכנולוגיה לטובת לקוחות. אני מודה לצוות הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל על פתיחות המחשבה וההסתכלות ארוכת הטווח, באופן אשר יתרום לשיפור היעילות במערכת הבנקאית לטובת הלקוחות באמצעות טכנולוגיות חדישות".

יובל אלוני, שותף-מייסד ומנכ"ל קבוצת esh: "קירה ניצבת בשורה הראשונה של המומחים העולמיים בתחום למידת המכונה, ואין מתאימה ממנה להוביל את הסטנדרטים אשר יאפשרו לטכנולוגיות הדור הבא בבנקאות לפעול באופן אוטונומי, בטוח ואחראי, לטובת הלקוחות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully