וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת המנגל: הגרילים המובילים של weber ליום העצמאות

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 16:05

כשנחוץ, הם הופכים למטבח חוץ: עם פתיחת 'עונת המנגלים' מציג מותג הגרילים weber את קולקציית הגרילים לאביב-קיץ 2023. הגריל הראשון של המותג נולד בשנת 1950 מתוך צורך וסקרנות של אדם צעיר ושאפתן, כעת, הדגמים מתאפיינים בעיצוב חדשני, טכנולוגיות מתקדמות והנדסת אנוש

גריל גז. Simon Kadula, ShutterStock
עונת המנגל: לקראת יום העצמאות weber מציגה את הגרילים המובילים/ShutterStock, Simon Kadula

הסיפור של המותג התחיל בשנות ה-50 בשיקגו עם בחור צעיר וסקרן. תקרית של סטייקים שרופים בארוחה שהכין לחברים, הותירה בו רצון עז לנסות לייצר פתרון טוב לצליית בשר. הכל התחבר לו כשהחל לעבוד במפעל המתכת של האחים וובר,התשוקה למצוא פתרון והמשאבים שהוצעו לו במסגרת העבודה, הולידו את הגריל האייקוני הראשון Weber Kettle של המותג ומשם הכל היסטוריה - עם השנים הפכה weber למותג גרילים מהימן ומוביל בעולם.

ניין מוצרי צריכה שמתמחה במותגי בישול חוץ, היא היבואן הרשמי והבלעדי בישראל של המותג weber וכעת, רגע לפני יום העצמאות וארוחות "על האש" שהפכו למסורת, היא מציגה את קולקציית הגרילים המובילים של המותג לאביב-קיץ 2023.

הגרילים של weber מתאפיינים בטכנולוגיות חדשניות, הנדסת אנוש מתקדמת ועיצוב ייחודי, לחווית צלייה מקצועית.

E-320 WEBER. יח"צ,
קולקציית הגרילים של weber לאביב-קיץ 2023/יח"צ

המלך הבלתי מעורער של סדרת ה-Q

גריל גז דגם Q-3200 נחשב ל'מלך הבלתי מעורער' של סדרת ה-Q של weber

לגריל מכסה וגוף מאלומיניום יצוק עם הצתה אלקטרונית, שני מבערי נירוסטה ובעלי הספק חום של 21,700 BTU.

הגריל מצויד במד טמפרטורה מובנה במכסה המאפשר בדיקת טמפרטורת הגריל מבלי להרים את המכסה ורשת החימום עליונה מאפשרת מרחב בישול נוסף ושמירה על חום המזון ללא בישול יתר.

הגריל, בעיצוב קומפקטי עם שני מדפי צד מתקפלים, רשתות צלייה מברזל יצוק עם ציפוי אמייל-פורצלן ועגלה קבועה המעניקה את הגובה המתאים לבישול וקלה להזזה.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,590 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
q3200 של WEBER. יח"צ,
גריל גז דגם Q-3200 נחשב ל'מלך הבלתי מעורער'' המחיר: 2,590 שקל/יח"צ

כשנחוץ - הופך למטבח חוץ

ג'נסיס - גריל גז GENESIS® E-335 - גריל הגז החדש מסדרת GENESIS מציע את החידוש הגדול ביותר בתחום הצלייה, ויוצר חוויה קולינרית מלאה מחוץ לבית.

גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום, בעל שלושה מבערים המבטיחים פיזור חום מיטבי ואחיד בהספק חום כולל של BTU 39,000 ומגיני להבה (רדיאנטים) המאדים את נוזלי הבישול ומעניקים טעם מעושן לבשר.

הגריל מצויד במערכת ההצתה Infinity להדלקת המבערים במהירות, רשתות צלייה מברזל יצוק עם אמייל פורצלן עמידות וקלות לניקוי.

רשת עליונה כפולה שמאפשרת מדרגה נוספת לצלייה, אזור צריבה גדול במיוחד המאפשר צריבה של מספר נתחים בו זמנית, כירת צד לטיגון, הרתחת מים או חימום רטבים.

כמו כן מוצע הגריל עם מסגרת WEBER CRAFTED המאפשרת להרחיב את אפשרויות הכנת האוכל עם כלים מותאמים והופכת את הגריל למטבח חוץ של ממש.

מחיר מומלץ לצרכן: 6,990 שקל.

גריל-גז-ווובר-genesis®-e-335. יח"צ,
גריל גז GENESIS® E-435 של weber מחיר מומלץ לצרכן: 6,990 שקל/יח"צ

כל האפשרויות פתוחות

גריל גז GENESIS® E-435 הוא עוד חידוש בתחום הצלייה המעניק חוויה קולינארית במיטבה.

התאמתו לקולקציית האביזרים של WEBER CRAFTED מספקת אפשרויות קולינריות בלתי מוגבלות, ומאפשרת להכין אוכל שלא חשבתם שאפשר לבשל על גריל!

לגריל גוף מיציקת אלומיניום, 4 מבערים המבטיחים פיזור חום מיטבי ורדיאנטים לשמירה על המבערים ופיזור חום אחיד, המאדים את נוזלי הבישול ומעניקים טעם מעושן לבשר.

לגריל מערכת הצתה Infinity להדלקת המבערים במהירות בכל ניסיון, רשת עליונה כפולה אשר מאפשרת מדרגה נוספת לצלייה ואזור צריבה גדול במיוחד המאפשר צריבה של מספר נתחים בבת-אחת.

הגריל מגיע עם מסגרת ומתאם WEBER CRAFTED המאפשרים מגוון גדול של אפשרויות בישול, צריבה, אידוי, הקפצה ואפייה עם כלים מותאמים.

מחיר מומלץ לצרכן: 7,990 שקל.

גריל-גז-ווובר-genesis®-e-435. יח"צ,
גריל-גז-ווובר-genesis®-e-435, המחיר: 7,990 שקל/יח"צ

WEBER CRAFTED - עולם של אביזרים משלימים

קולקציית האביזרים של Weber Crafted מספקת אפשרויות קולינריות בלתי מוגבלות ומאפשרת להכין אוכל שלא חשבתם שאפשר לבשל על גריל: אפייה, אידוי, הקפצת ירקות ועוד. מדובר בחדשנות שמאפשרת להחליף את אחת הרשתות בגריל בכלי בישול אחרים ומגוונים ההופכים את הגריל למטבח חוץ המאפשר להכין אוכל מגוון.

הקולקציה כוללת: סל צלייה לצליית מזון קטןועדין מבלי שייפול דרך הרשת ומסייע בזרימת החום למזון; רשת צלייה + פלנצ'ה המאפשרת צלייה של מאכלים שונים וצריבת סטייקים בו זמנית; רשת צריבה דו צדדית המיועדת לצריבה של בשר - באיכות של מסעדה.

המשטח גדול במיוחד, לצריבה של מספר סטייקים בבת אחת וציפוי אמייל פורצלן עוזר להרים ולהפוך את האוכל בקלות; פלנצ'ה להכנת ביצים, פנקייקים, טורטיות ועוד המאפשרת שימור חום מעולה באמצעות ברזל יצוק מצופה אמייל פורצלן; ואבן פיצה להכנת פיצות באיכות של תנור לבנים, הכנת פוקצ'ות, לחמים ואפילו קינוחים.

מחיר האביזרים: החל מ-389 שקל.

רשת צליה weber. weber,
רשת צלייה דו צדדית, weber ועוד מגוון אביזרים משלימים. המחיר: החל מ- 389 שקל/weber

הסוד שישאר רק שלכם

Weber Connect Smart Grilling Hub - (מודד טמפרטורה) המרכיב הסודי שלכם לאוכל צלוי בצורה מושלמת!

מדובר ה"עוזר הדיגיטלי" שלכם לגריל שמסייע כל הדרך אל הארוחה המושלמת, משלב ההכנות ועד לרגע הביס.

האביזר הסודי הזה, מדריך מפורט לצלייה, שלב אחר שלב, הוא ישלח לכם התראות ישירות לסמארטפון, על כל דבר, החל מספירה לאחור של מוכנות האוכל, מידת עשייה, זמן בישול משוער ועד למתי בדיוק מגיע הזמן להוציא מהגריל ולהגיש.

כל מה שצריך זה להציץ בטלפון שלך כדי לדעת שהכל בסדר ומתבשל לשלמות. אפליקציית Weber Connect תואמת לאייפון ב- -iOS 12.1 ואילך ולרוב הסמארטפונים ב -Android 7.0 ואילך.

מחיר מומלץ לצרכן: 849 שקל

שעון-חכם-וובר-קונקט. יח"צ,
שעון חכם קונקט, מודד טמפרטורה והעוזר האישי הדיגיטלי שלכם למנגל. המחיר 849 שקל/יח"צ

כל מוצרי weber מוצעים עם אחריות יצרן מקורי מורחבת ל-5 עד 10 שנים. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים. פרטים באתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully