וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג BOSS בנצרת: חנות של המותג נפתחה בעיר בהשקעה של 2.5 מיליון ש'

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 10:26

Be Your Own BOSS: מותג האופנה הבינלאומי הגיע לנצרת. בימים אלו מושקת באופן רשמי החנות החדשה שנפתחה במתחם BIG והיא הראשונה בישראל שהוקמה תחת הקונספט הגלובלי החדשני של המותג. פתיחתה של החנות מהווה צעד נוסף בהליך ההתרחבות של מתחם החנויות בבעלות קבוצת אירני

פתיחת חנות בוס במתחם ביג נצרת. חן וושגל,
ביג BOSS בנצרת: חנות של המותג נפתחה בעיר בהשקעה של 2.5 מיליון ש'/חן וושגל

בית האופנה BOSS ממשיך לשדר את המסר החשוב והמעצים הקורא לכם להיות הבוסים של עצמכם. בעידן המודרני, כל אחד יכול לנהל את חייו ולהגשים את החלומות והשאיפות שלו בדרך שהכי נכונה לו.

בהמשך להתרחבות מתחם החנויות בבעלות קבוצת אירני, בימים אלו מושקת רשמית חנות חדשה של BOSS במתחם ביג נצרת, בהשקעה של 2.5 מיליון ₪

אל נבחרת הפרזנטורים המרשימה של קו הגברים הצטרפו העונה הכוכב הקולומביאני מאלומה, הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני, השחקן הדרום-קוריאני לי מין-הו וכוכב הטיקטוק האיטלקי קאבי לאמה. כל אחד מהטאלנטים התגבר בעצמו על מכשולים ומאבקים אישיים, כדי להפוך לבוס של עצמו. הקמפיין מציג את הסיפורים עתירי העוצמה ואת מסלולי הניצחון הפרטיים של כל אחד, ובכך שואף לייצר שאפתנות ולעורר מוטיבציה.

פתיחת חנות בוס במתחם ביג נצרת. חן וושגל,
Be your own boss: החנות הראשונה תחת עיצוב עולמי, כחלק מחיזוק המותג בישראל/חן וושגל

Be your own boss: מחזקים את המותג בישראל

תומר אירני: "אנחנו גאים לפתוח חנות חדשה של BOSS בנצרת, שמציגה את הקונספט הבינלאומי החדש של המותג תחת המסר Be your own boss. החנות נפתחה בהמשך להתפתחות המותג בעולם ותהליך החיזוק של המותג בישראל".

החנות, המתפרסת על שטח של כ-160 מ"ר, מתכתבת עם הלוגו החדש, הצבעוניות, העיצוב והאווירה של בית האופנה בוס לאחר תהליך המיתוג מחדש שהחל לפני כשנה וחצי. המכלול נועד להעניק את הבמה הראויה להציג בה את הקולקציה החדשה - המשלבת על פי נציגי המותג "תחכום ואיכות, מבלי לוותר על המראה הנינוח והבטוח בעצמו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פתיחת חנות בוס במתחם ביג נצרת. חן וושגל,
"תחכום, איכות ומראה נינוח": הקולקציה החדשה של BOSS מקבלת במה ראויה/חן וושגל

חייטות רכה שפוגשת אלמנטים מעולם הספורט

קולקציית אביב 2023 של BOSS מתוארת ככזו שמציגה אסתטיקה נועזת, המשלבת רוח אורבנית עם סגנון חיים דינאמי, בפלטת צבעי הדגל של המותג - שחור, לבן וקאמל.

התוצאה של השילובים, ההשראות והצבעים, יוצרת מבחר מתוחכם אך רגוע, שבו הקודים הקלאסיים של בית האופנה משתלבים עם סגנונות מודרניים באופן קוהרנטי "הקולקציה מדמה צומת מלוטשת המפגישה חייטות רכה עם אלמנטים מעולם הספורט".

טווח מחירים: 59-6,279 שקל, החנות תפעל גם בסופ"ש, שעות פתיחה: א'-ו' 10:00-22:00 | שבת 10:00-23:00

פתיחת חנות בוס במתחם ביג נצרת. חן וושגל,
"צומת מלוטשת המפגישה חייטות רכה עם אלמנטים מעולם הספורט", BOSS/חן וושגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully