וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למענם: רבקה מיכאלי ויאיר ניצני מתגייסים לרווחת ניצולי השואה

עודכן לאחרונה: 18.4.2023 / 10:45

רבקה מיכאלי ויאיר ניצני מקדמים קמפיין מודעות לעמותת "למענם", אותה מובילים רופאות ורופאים שיגיעו להעניק טיפול רפוא ללא עלות, לכל שורד. הקמפיין קורא לגולשים להפיץ סרטון שנועד לקדם מודעות לשירות בקרב הניצולים ומשפחותיהם

עמותת "למענם" פועלת למען שורדי שואה הנזקקים לטיפול רפואי. את העמותה מובילים למעלה מאלף מתנדבים, רופאות ורופאים מומחים בכל התחומים, המעניקים מענה רפואי ראוי ומכובד ואף יגיעו לבית השורדים בעת הצורך, ללא עלות.

העמותה מנגישה רפואה איכותית, זמינה, ואישית לכל שורדי השואה החיים בישראל, בכל רחבי הארץ והיא העמותה מציעה לבני המשפחה והקרובים של שורדי השואה להסתייע בהם ולקבל עבור השורדים שבריאותם מצריכה זאת, שירותי רפואה בחינם.

העמותה תסייע במקרים בהם מצבם הפיזי או הנפשי של השורדים מצריך טיפול אך מסיבה כלשהי הם נמנעים לגשת לבדיקות רפואיות או טיפולים רפואיים במסגרות המוצעות להם בשגרה.

באמצעות הרופאים המתנדבים יוצע למענם ביקורי בית, קיצור תורים, סיוע בבירוקרטיה רפואית, ליווי לבדיקות ועוד - כאמור, בחינם.

יאיר ניצני "למענם" קמפיין לעמותת סיוע למען שורדי שואה

"אותי זה לא מצחיק"

העמותה הוקמה באפריל 2020 על ידי ד"ר תמרה קוליץ, יו"ר העמותה, שזיהתה את הצורך שבלט עוד יותר עם התפרצות מגפת הקורונה, לשירותי רפואה להם זקוקים שורדי השואה בבתיהם.

בשלוש השנים האחרונות העמותה סייעה לכ-3,000 שורדי שואה ומטרתה להגיע לרבים נוספים שזקוקים לסיוע ובמטרה להקל על משפחותיהם בכל הקשור לשירותים הרפואיים להם זקוקים.

רבקה מיכאלי ציינה בדבריה בקמפיין כי: "היום שורד שואה בגיל מבוגר, אפילו יותר ממני, צריך להמתין שעות ולהגיע למרפאות מרוחקות, אותי זה לא מצחיק"

יאיר ניצני בדבריו בסרטון: "קביעת תורים אונליין לא מתאימה לגילאים המבוגרים, לעברית הקש אחת, מיקומך בתור 300. ספרו על למענם לחברים, לשכנים לאנשים בעבודה. תודה רבה, יאיר, דור שני"

מנכ"לית עמותת "למענם", חדוה מונטיאס ציינה כי: "מטרתנו בקמפיין הזה היt להגיע לעוד שורדות ושורדים ולהעניק להם את השירות הרפואי הנגיש והטוב ביותר. שורדי שואה רבים מוותרים על בדיקות וטיפולים רפואיים ומזניחים עצמם רפואית. מטרתנו היא להגיע לכמה שיותר שורדים על מנת שכולם יקבלו טיפול רפואי מקצועי, איכותי ונגיש"/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully