וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון לודר מונה לסמנכ"ל המכירות של הסטארט-אפ Joyned

18.4.2023 / 12:49

במשך למעלה מ-15 שנים כיהן לודר בשורה של תפקידי ניהול מכירות בכירים בחברות היי-טק מובילות ותרם להגדלת מכירותיהן בשוק העולמי

דורון לודר. Joyned,
דורון לודר/Joyned

חברת הסטארט-אפ Joyned מירושלים, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של דורון לודר לסמנכ"ל מכירות. במשך למעלה מ-15 שנים כיהן לודר בשורה של תפקידי ניהול מכירות בכירים בחברות היי-טק מובילות ותרם להגדלת מכירותיהן בשוק העולמי. ביניהן: Rackspace, Imperva, Kryon, Lusha, Cornerstone OnDemand ו-Applitools.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned: "דורון הוכיח בשנים האחרונות יכולות יוצאות דופן בניהול מכירות של חברות סטארט-אפ בולטות בשוק העולמי. עם הבשלת הפתרון שפיתחנו, חתמנו על הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. אין לי ספק שהידע והניסיון העשירים של דורון יסייעו לנו לממש את הפוטנציאל הגדול של הפתרון שלנו בשוק העולמי ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות הבינלאומיים".

הצטרפותו של דורון לודר מתווספת לשורה של מינויים שביצעה Joyned בחודשים האחרונים על מנת לתמוך בצמיחתה ובהטמעת הפתרון שפיתחה אצל ענקי התיירות בעולם. לאחרונה הודיעה החברה על מינויו של לוץ וורנבג (Lutz Vorenweg), מנהל בכיר בענקית התיירות Amadeus, כמומחה של Joyned לענף התיירות. לוורנבג יש ניסיון של יותר מ-30 שנה בתפקידי ניהול בכירים בחברת אמדאוס ובתפקידו האחרון הוא משמש כסגן נשיא בכיר לבריתות אסטרטגיות ולשותפויות בקווי מוצרים.

הפתרון שפיתחה Joyned, שנוסדה על ידי יונתן אברהם (מנכ"ל) ומיכאל לוינסון (סמנכ"ל מוצר), מאפשר תקשורת חברתית באתרי נסיעות ותיירות והופך את ההזמנה לחוויה משותפת. במהלך הגלישה באתר או באפליקציה המשתמש שולח לחבריו או לבני משפחתו הזמנה לצ'ט חי שבמהלכו כולם חשופים לתוכן האתר, מקיימים דיון ומחליטים ביחד על הזמנת טיסות, מלון, טיול ג'יפים, שיט ופעילויות נוספות. הפתרון מחליף את הנוהג המסורבל הרווח כיום שבו מבצע ההזמנה שולח לבני משפחה וחברים לינקים של חלופות שונות והדיון עליהם מתבצע טלפונית או בוואטסאפ. באופן זה, הזמן הנדרש להחלטת הקנייה מתקצר באופן דרמטי וחוויית החופשה הופכת למשותפת כבר בשלב ההזמנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully