וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייצ'ל סרפרז מונתה למנהלת מעבדת החדשנות של בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND

18.4.2023 / 13:18

במסגרת תפקידה סרפרז תוביל את תהליכי החדשנות בבית החולים הווירטואלי בשיתוף פעולה עם מרכז החדשנות ARC, לרבות איתור טכנולוגיות חדשניות להטמעה בשירותי שיבא בבית, הרצת פיילוטים עם חברות הזנק בסביבה הקלינית

רייצ'ל סרפרז. תמר מצפי,
רייצ'ל סרפרז/תמר מצפי

שיבא BEYOND, בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא, מודיע על מינויה של רייצ'ל סרפרז למנהלת מעבדת החדשנות. במסגרת תפקידה סרפרז תוביל את תהליכי החדשנות בבית החולים הווירטואלי בשיתוף פעולה עם מרכז החדשנות ARC, לרבות איתור טכנולוגיות חדשניות להטמעה בשירותי שיבא בבית, הרצת פיילוטים עם חברות הזנק בסביבה הקלינית ומיסוד שיתופי פעולה אקדמיים לחקר בתחומי הרפואה בבית ומרחוק.

סרפרז, מביאה עמה ניסיון עשיר בתחום החדשנות. במסגרת תפקידה הקודם כמנהלת תחום בכיר טכנולוגיה ומו"פ במשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, היא גיבשה ויישמה את אסטרטגיית המשרד למיצוב גופי מחקר פריפריאליים כמנוע צמיחה כלכליים-אזוריים. עוד לפני עבדה סרפרז באגף בריאות דיגיטלית במשרד הבריאות, שם היא קידמה שיתופי פעולה בין ארגוני בריאות לבין התעשייה והייתה אחראית לבניית מודלים להערכת טכנולוגיות חדשניות.

סרפרז היא בוגרת תכנית הצוערים לשירות המדינה ובעלת תארים שניים מאוניברסיטה העברית בבריאות הציבור ובמדיניות ציבורית.

בית החולים הווירטואלי שיבא BEYOND, מעניק את שירותי הרפואה המתקדמים והטובים ביותר לכל אדם, בכל מקום ובכל עת, על ידי המומחים המובילים של שיבא ובעזרת טכנולוגיות מתקדמות, זאת כחלק ממגמה שהולכת ומתרחבת של אשפוזים וטיפולים בבית המטופל: אשפוז בית פנימי, אשפוז בית פסיכיאטרי למבוגרים ולנשים הרות/אחרי לידה, מרפאה היברידית לנשים בהריון בסיכון ובדיקות סקר תקופתיות שנעשות בבית.

ד"ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא BEYOND: "תפקיד מנהלת מעבדת החדשנות הינו חיוני לצמיחה ולהמשך מיסודו של בית החולים הווירטואלי כמוביל בתחום החדשנות ברפואה מרחוק ובבית בארץ ובעולם ולאפשר לנו להמשיך ולשרת עוד ועוד מטופלים בתחומים נרחבים. סרפרז שמצטרפת לצוות המסור והמקצועי שלנו, מביאה עמה לתפקיד ניסיון רב גוני ועשיר בעולמות החדשנות אשר השפעתם על בריאות מטופלינו תהווה קפיצת מדרגה. אני בטוחה שעם הצטרפותה של רייצ'ל נרקיע שחקים ומאחלת לה הצלחה רבה בתפקיד חשוב ומשמעותי זה".

רייצ'ל סרפרז, מנהלת מעבדת החדשנות בשיבא BEYOND: "שמחה להצטרף לצוות בית החולים הווירטואלי ולתרום מניסיוני ויכולתיי. אנו נמצאים בתקופה בה שירותי הבריאות עוברים שינוי אמיתי, תודות להאצה והתקדמות טכנולוגית. שמחה להצטרף למרכז רפואי ששם לו למטרה להיות נדבך מרכזי בתהליכים אלו ומאמינה שנוכל לקחת את שיבא BEYOND לעבר אופקים חדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully