וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדלים ביחד: מותג ההלבשה התחתונה Triumph מרחיב את יוזמת המחזור

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 17:03

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph חוגג עם כדור הארץ את יומו המיוחד שחל בכל 22.4 ומשיק קולקציה חדשה עשויה מבדים ממוחזרים. בנוסף, מצהיר המותג כי הוא מעמיק את המעורבות הסביבתית ומרחיב את היוזמה החברתית-סביבתית ל-8 מדינות נוספות

Triumph למען כדור הארץ. יח"צ,
גדלים ביחד: יוזמה חברתית למען הסביבה, על כל 4 ק"ג של בגדים ישנים - נוטעים עץ/יח"צ

Triumph, מותג ההלבשה התחתונה אשר חרט על דגלו את לקדם את נושא הקיימות בתחומו, חוגג את יום כדור הארץ שמצוין בכל 22.4 ברחבי העולם.

כחלק מהאג'נדה הסביבתית שמחזיק המותג, הוא מוביל את היוזמה "גדלים ביחד" במסגרתה, לקוחות החברה מוזמנים להיפטר מבגדים ישנים שאינם צריכים ולמסור אותם לטריומף שתשלח אותם למיחזור כדי להעניק להם חיים חדשים. בתמורה למסירת הבגדים הישנים, לקוחות החברה יזכו לעשות מעשה טוב למען הסביבה - על כל 5 ק"ג של בגדים שיאספו למיחזור, יישתל עץ וכך שואפת טריומף לקחת חלק בהפיכת כדור הארץ לירוק יותר.

לכבוד יום הנשה הבינלאוי לכדור הארץ שיכול בעוד יומיים (22.4), מצהיר המותג כי הוא מרחיבאת יוזמת המיחזור "גדלים ביחד" ל-8 מדינות נוספות: ספרד, פורטוגל, שוודיה, לוקסמבורג, בלגיה, פולין, הונגריה והרפובליקה הצ'כית.

Triumph למען כדור הארץ. יח"צ,
Triumph מרחיבה את יוזמת המיחזור ל-8 מדינות נוספות וכך תורמת לסביבה/יח"צ

מקדמים קיימות באמצעות פריטים, מסרים ומהלכים

כחברה, שנושא הקיימות והדאגה לסביבה, הם חלק מערכי הליבה שלה, בדים ממוחזרים משולבים בפריטים השונים כחלק מהאג'נדה הסביבתית של המותג, אך בימים אלה ממש, יוצאת אל האור קולקציה ייחודית ורחבה הכוללת מגוון פריטים שעשויים מחומרים ממחוזרים בלבד. הקולקציה הייחודית כוללת: תחתונים חזיות, הלבשת פנאי ואפילו קולבים כשכל הפריטים בקולקציה מורכבים מ-100% חומרים ממוחזרים.

בחברת טריומף מאמינים שאופנה מתפתחת כל הזמן ולצד ההתפתחות חשוב להקפיד על נושא הקיימות והמעגליות שהולכת ומתעצמת.

טריומף מצטרפים לחגיגות השנה לכדור הארץ מתוך האמונה שהשקעה בכדור היא השקעה בעצמנו, הרי הכל בסוף חוזר אלינו ועל כן, יש בכוונתה להמשיך לפתח שיטות יצור ירוקות יותר.

שני כנען מנהלת השיווק של חברת טריומף בישראל: "חברת טריומף מקדמת ערכים של שמירה על כדור הארץ וזה מתבטא בכל הפריטים שהיא מייצרת, המסרים שהיא מעבירה והמהלכים שהחברה עושה בשנים האחרונות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
Triumph. יח"צ,
חיים חדשים לבגדים ישנים: קולקציה ייחודית ומגוונת עשויה מבדים 100% ממוחזרים/יח"צ

טווח מידות לפריטי הקולקציה: חזיות 75b-90f, הלבשת פנאי: 36-46

טווח מחירים בקולקציה: 140-430 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת 'טריומף', רשתות נבחרות להלבשת תחתונה (משביר, H&O, את לבני נשים, אינטימה וכו'), חנויות להלבשה תחתונה ואתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully