וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

C2A Security מצרפת לשורותיה בכיר בתעשיית הרכב העולמית

19.4.2023 / 9:55

אלכסנדר היצינגר, בכיר בתעשיית הרכב העולמית, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארטאפ הישראלי C2A Security. היצינגר מביא אתו נסיון של שני עשורים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת פולקסווגן, ב-Apple ובפורשה

אלכס היצינגר. bernhardhuber.com,
אלכס היצינגר/bernhardhuber.com

חברת C2A Security הישראלית, ספקית פתרונות אבטחת סייבר אוטומטיים לרכבים מחוברים, אוטונומיים וחשמליים, מודיעה על מינויו של אלכסנדר היצינגר, לשעבר סגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן, לוועדה המייעצת (Advisory Board) של החברה.

"עם נסיון מרשים בכמה מהתפקידים המשפיעים ביותר בתעשיית הרכב העולמית, אלכסנדר הוא שחקן חיזוק מושלם לוועדה המייעצת שלנו", אמר רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security, "זה כבוד עבורנו שהוא מצטרף. הודות לידע העצום, ההיכרות העמוקה שלו עם התעשייה, והתפקידים הבכירים בהם כיהן בתאגידי רכב גלובליים, הוא יוכל לתמוך במשימה שלנו - להפוך את נושא אבטחת הסייבר ממגבלה למכפיל ערך עסקי בעידן הרכב מבוסס התוכנה."

היצינגר מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתעשיית הרכב. הוא שימש כאמור, כסגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן, וכמנהל עיצוב המוצר עבור תחבורה אוטונומית בחברת Apple. בתפקיד קודם עבד בפורשה, כמנהל הטכני והמהנדס הראשי של ה'פורשה 919' (Porsche 919), רכב הספורט החשמלי שזכה בשלושה ניצחונות רצופים בקטגוריה העליונה של 'מרוץ 24 השעות של לה מאן' (Le Mans). הוא גם היה מנכ"ל ומייסד של חברת Artemis GmbH, בה שימש כארכיטקט ראשי שתכנן קונספט חדש ומהפכני עבור רכבי הדור הבא האוטונומיים של אאודי.
היצינגר הקים לאחרונה את חברת הייעוץ Sortino Management AG, שעובדת עם חברות טכנולוגיות שונות, מהסיליקון ואלי ועד ישראל.

"רכב חשמלי ורכבים מבוססי תוכנה הם שני התחומים בהם קורים שיבוש וחדשנות גדולים מאוד היום, לכן אני שמח להצטרף לחברת C2A Security ולסייע לה במשימה, לאפשר את מהפכת הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי", אמר אלכסנדר היצינגר. "על רקע הרחבה מתמדת של הרגולציה בתחום הגנת הסייבר לתעשיית הרכב ולתשתית הרכב החשמלי, אני צופה ש-C2A Security תמלא תפקיד מרכזי ותעצים יצרניות רכב וחברות מוביליטי באמצעות כלי אוטומציה חזקים לניהול סיכונים לאורך שרשרת האספקה שלהן. אני כבר מצפה לעבוד עם צוות המומחים של החברה ועם חברי הוועדה המייעצת, כדי לתת מענה לצרכים הקיימים והעתידיים של יצרניות הרכב וחברות המוביליטי."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully