וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף יגאל מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיה של חברת Logz.io

19.4.2023 / 14:23

אסף מביא איתו ניסיון של מעל לעשור בעולמות היזמות בחברות הייטק גלובליות, כולל הקמת Logz.io יחד עם תומר לוי. בשנים האחרונות אסף כיהן כסמנכ"ל המוצר בחברה, ובמסגרת עבודתו הוביל את חזון המוצר והאסטרטגיה הכוללת

אסף יגאל. יחצ,
אסף יגאל/יחצ

Logz.io שפיתחה פלטפורמת ניתוח נתונים למתכנתים המבוססת על קוד פתוח ELK ו- Grafana, מודיעה על מינויו של אסף יגאל לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות (Chief Technology Officer) בחברה.

אסף מביא איתו ניסיון של מעל לעשור בעולמות היזמות בחברות הייטק גלובליות, כולל הקמת Logz.io יחד עם תומר לוי. בשנים האחרונות אסף כיהן כסמנכ"ל המוצר בחברה, ובמסגרת עבודתו הוביל את חזון המוצר והאסטרטגיה הכוללת של החברה. כעת, ישמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה וימשיך להוביל את החברה קדימה. אסף בוגר תואר ראשון בהנדסת חשמל מטעם הטכניון.

"אני שמח להכנס לתפקיד ה-CTO בחברה ושם לנגד עיני להוביל את המשך תהליך הצמיחה הטכנולוגית והאסטרטגית, ליצור שותפויות נוספות וכן להגדיל את העבודה עם ארגון המכירות" אומר אסף יגאל.

תומר לוי, מנכ"ל Logz.io: "אנחנו שמחים על מינויו החדש של אסף, שמביא איתו ניסיון וידע רב בתחום הטכנולוגי לצד הכרות עמוקה ומשמעותית עם החברה כמייסד המלווה אותה מראשית ימיה. אני בטוח שיחד עם אסף ועם עולם הטכנולוגיות המתפתח נמשיך למנף את הפעילות של Logz.io ויותר מכל, לאפשר למהנדסים לפנות את זמנם ואת האנרגיה שלהם לפיתוח וקידום המערכת לטובת החברה בה עובדים".

Logz.io היא חברת סטארט-אפ ישראלית שהוקמה ע"י תומר לוי ואסף יגאל. בחברה עובדים כ-250 עובדים במטה בתל אביב, בבוסטון ובלונדון. Logz.io מפתחת פיתרון ניטור המאפשר לחברות המובילות בעולם להבין כיצד מערכות הענן שלהם מתפקדות ומסייעת להם לפתור בעיות במהירות מירבית כך שהמשתמשים לא יפגעו. לחברה כיום יותר מ-1300 לקוחות בכ-100 מדינות, בהם ארגונים מובילים כגון: Unity, Siemens ו-Ebay.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully