וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק ממהלך אסטרטגי: תזוזות משמעותיות בקבוצת מעברות

19.4.2023 / 14:37

עינת יוזנט רביד מונתה למנכ"לית חטיבת תוספי התזונה בקבוצת מוצרי מעברות, כחלק ממהלך אסטרטגי לפיתוח החטיבה. את מקומה של יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן בריאות ב-6 השנים האחרונות, יחליף דיויד גורדון, סמנכ"ל המכירות והתעמולה באלטמן

עינת יוזנט. עופר חג'יוב,
עינת יוזנט רביד/עופר חג'יוב

קבוצת מוצרי מעברות פועלת בתחום הבריאות ותוספי התזונה מזה שנים רבות, תוך צמיחה וקידום של מערכי הייצור והמותגים שבבעלותה בארץ ובעולם. כחלק מהפיתוח העסקי של הקבוצה, עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן בריאות ב-6 שנים האחרונות, קודמה לתפקיד מנכ"לית חטיבת תוספי התזונה במוצרי מעברות. המינוי הוא צעד אסטרטגי משמעותי שמטרתו לפתח את הפרוטפוליו העסקי של הקבוצה.

יוזנט רביד, הייתה בעברה מנכ"לית יהושע TBWA ומנכ"לית טבעול. בשנים האחרונות הובילה יוזנט רביד את אלטמן בריאות לצמיחה משמעותית, תוך חיזוק מוניטין המותג ובניית קטגוריות חדשות. במסגרת תפקידה קידמה שורה של מוצרים חדשניים, הטמעת תשתיות מתקדמות, בניית DATA ונכסים דיגיטליים וכן גיבוש צוות הנהלה שהוביל מהלכים משמעותיים.

דיוויד גורדון, סמנכ"ל המכירות והתעמולה של 'אלטמן בריאות' מעל 15 שנים, יחליף את יוזנט רביד וימונה למנכ"ל 'אלטמן בריאות'. גורדון בעל הכרות רבת שנים עם מערכות הבריאות וניסיון עשיר בעולם תוספי התזונה. בשנות כהונתו הוביל גורדון פעילויות אסטרטגיות בקטגוריית המכירות עבור החברה. יכולותיו המקצועיות ואישיותו יצעידו את החברה לשנים של צמיחה והתחדשות.

דיוויד גורדון. איילת גורדון,
דיוויד גורדון/איילת גורדון

אפרת גילת, מנכ"לית קבוצת מוצרי מעברות: "עינת יוזנט רביד קידמה והובילה את 'אלטמן בריאות' בצורה מקצועית, אנושית ומלאת אנרגיה ותשוקה להצלחה ולשגשוג. דיויד גורדון, שמחליף את יוזנט רביד וימונה למנכ"ל 'אלטמן בריאות', בעל ניסיון מקצועי רב המייצג בדמותו את רוח המותג מזה שנים רבות. המינויים החדשים הם חלק ממספר מהלכים אסטרטגיים בקבוצה, במטרה להביא לידי קפיצת מדרגה בהתפתחות של עולם הבריאות ותוספי התזונה, הפועל ומתפתח בקצב מהיר. אני משוכנעת כי מבנה התפקידים החדש יוביל לצמיחה ולתוצאות עסקיות בהן נוכל כולנו להתגאות".

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית חטיבת תוספי התזונה בקבוצת מוצרי מעברות: "אני שמחה על המינוי החדש ורואה אתגר רב בפיתוח תחום הבריאות ותוספי התזונה בקבוצת מוצרי מעברות, הן על בסיס התשתיות הקיימות, והן על בסיס תשתיות חדשות שנפתח, נרכוש ונבנה".

דיויד גורדון מנכ"ל אלטמן בריאות: "אני שמח וגאה שניתנה לי הזכות להוביל את 'אלטמן בריאות' לעוד שנים רבות של צמיחה ושגשוג, אין לי ספק שיחד עם צוות ההנהלה החזק נגיע ביחד לפסגות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully