וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן סטייל: רשת ההמבורגר Shake Shack מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 9:00

רשת ההמבורגר המצליחה מאמריקה שייק שאק (Shake Shack) דיווחה כי איש העסקים הראל ויזל וקבוצת ירזין-סלע מסעדות, נבחרו להקים ולהפעיל את סניפי בישראל כשהראשון מתוכנן להיפתח ב-2024. על פי עקרונות ההסכם שנחתם בין הצדדים, הרשת תפתח 15 סניפים עד 2033

shakeshack. באדיבות-שייק-שאק,
אמריקה סטייל: רשת ההמבורגר Shake Shack מגיעה לישראל/באדיבות-שייק-שאק

רשת ההמבורגרים המצליחה Shake Shack הודיעה כי תביא מאמריקה לישראל את החווייה הקולינרית האייקונית, עם התאמה ייחודית לקהל הישראלי על ידי יצירת שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים.

התפריט של הרשת בישראל יכלול את מנת הדגל המוכרת והאהובה ShackBurger® בנוסף לצ'יפס הקלאסי, השייקים הידועים, הבירה, היין, קינוחי הגלידה ועוד. על פי מנהג הרשת, כל סניף מקומי שלה כולל מלבד התפריט הקבוע גם מנה מקומית - ומעניין לראות כיצד תיוצג הקולינריה הישראלית בתפריט העתידי.

מייקל קארק, מנהל הרישוי הגלובלי הראשי של שייק שאק: "מהרגע הראשון, ​​נדהמנו מהתשוקה המדהימה של ויזל וירזין-סלע לשייק שאק ומהמומחיות שלהם בהפעלת מותגים גלובליים. זמן רב שאנו מתפעלים מתרבות האוכל העשירה והמגוונת בישראל, מתרגשים להגיע לתל אביב ושואפים לפתוח כ-15 סניפים ברחבי ישראל עד 2033".

shakeshack. אדיבות שייק-שאק,
התפריט של הרשת בישראל יכלול את מנת הדגל המוכרת והאהובה ShackBurger/אדיבות שייק-שאק

"חווית שייק שאק מקומית בלתי נשכחת"

הראל ויזל מסר: "אני שמח ונרגש על הגעת שייק שאק (Shake Shack) לישראל. שייק שאק היא בשורה גדולה לצרכנים בארץ אשר יוכלו ליהנות מאחת מרשתות המזון האהובות בעולם. שיתוף הפעולה עם קבוצת ירזין סלע, המתמקצעת במסעדות ושירותי הסעדה, יאפשר לנו ליצור חווית שייק שאק מקומית בלתי נשכחת ואין לי ספק כי הישראלים יתאהבו במהרה".

יובל סלע, יו"ר קבוצת ירזין-סלע: "אני נרגש להודיע על חתימת ההסכם לקבלת ​​הזיכיון לשייק שאק בישראל, יחד עם הראל ויזל. אנו גאים להביא את המותג האמריקאי האהוב לשוק המקומי, ולספק ללקוחותינו את אותה איכות וחוויה יוצאת דופן ששייק שאק ידועה בה ברחבי העולם.

זהו ציון דרך מרגש עבור הקבוצה ואנו מצפים לחלוק את חוויית שייק שאק עם הקהל הישראלי. באופן אישי, בהיותי בענף המסעדנות במשך שנים רבות, רשת שייק שאק תמיד הייתה סמל להצלחה ומודל השראה, אני שמח להכיר ולשתף פעולה עם האנשים המדהימים שהפכו אותה לשחקנית מובילה ולהביא את ההצלחה לישראל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הראל ויזל. דימה טליאנסקי,
הראל ויזל: "ניצור חווית שייק שאק מקומית בלתי נשכחת"/דימה טליאנסקי

הפכה למותג קולינרי אייקוני ונחשק

Shake Shack מגישה מנות 'קלאסיקות אמריקאיות' בגרסאות איכותיות באמצעות שימוש במרכיבים הטובים ביותר. הרשת ידועה במנות ההמבורגרים הטעימים שלה, העוף הקריספי, מילקשייקים, לימונדה תוצרת בית, בירה, יין ועוד.

שילוב של אוכל איכותי במחיר מצוין, אירוח ושירות ברמה גבוהה ועוד, הפכו את Shake Shack למצליחה מאוד, דווקא בשלב שבו רשתות הסעדה בינלאומיות אחרות, חוות נסיגה.

למה זה קורה? אולי כי ברשת הפנימו את האנטגוניזם שעוררו רשתות מזון אחרות ועל כן הכריזו כי המטרה המוצהרת של Shake Shack היא Stand For Something Good® - מבחירת חומרי הגלם המובחרים ופיתוח העובדים, ועד עיצובים מעוררי השראה והשקעה בבניית ופיתוח הקהילה.

את הסניף המקורי ייסד דני מאייר בשנת 2004 במדיסון סקוור פארק בניו יורק ומאז החברה התרחבה ליותר מ-430 מיקומים ברחבי העולם: למעלה מ-285 סניפים ב-32 מדינות בארה"ב, ולמעלה מ-150 מיקומים בינלאומיים ברחבי לונדון, הונג קונג, שנגחאי, סינגפור, מקסיקו סיטי, איסטנבול, דובאי, טוקיו, סיאול ועוד.

יובל סלע. ליאור ניר,
יובל סלע, יו"ר קבוצת ירזין-סלע: "שייק שאק תמיד הייתה סמל להצלחה ומודל השראה"/ליאור ניר

מותגים עולמיים - מאופנה ועד למסעדנות

קבוצת ההסעדה ירזין-סלע, בבעלות האחים יורם וארי ירזין ויובל סלע, נוסדה בשנת 1988 ונחשבת לאחת מקבוצות המסעדנות הגדולות והמצליחות בישראל.

הקבוצה מספקת שירותי מזון יוקרתיים לחברות בינלאומיות כמו מטא, גוגל, סמסונג, פלייטיקה ואחרות, באירופה, ארה"ב וישראל, ומפעילה מעל ל-15 מסעדות מובילות בארץ, ביניהן: מגזינו, קפה איטליה, זוזוברה, טאקריה, רשת הפיצריות טוני וספה, מבשלת הבוטיק "אלכסנדר" ועוד.

הקבוצה ידועה ביכולותיה לזהות מגמות עולמיות בתחום המסעדנות ולהתאים אותן לשווקים המקומיים בהם היא פועלת, תוך שמירה על סטנדרטים קולינריים גבוהים.

כמו כן, לאחרונה, חתמה הקבוצה, יחד עם קבוצת פוקס שבבעלות הראל ויזל, על הסכם לקבלת הזיכיון של רשת המזון הטרי הבינלאומית Pret a Manger והפעלתה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully