וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגל מהצומח: סדרת תחליפי הבשר של 'טבעול' מציגה מתכון משופר

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 15:05

קטגוריית הפרמיום של מוצרים דמויי בשר צמחה ב-3% וצפויה להמשיך לצמוח גם השנה. התחום מציג פיתוחים חדשים ומגוון הולך ומתרחב. טבעול שהתכבדה בזכייה בפרס בינלאומי, מציגה, דווקא ערב "חג המנגל" מתכון משופר למוצרים בסדרת סנסישיונל

טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני. סטודיו מרחב,
זכה במבחן טעם בינלאומי, 'טבעול סנסשיונל' בורגר צמחוני/סטודיו מרחב

בורגר סנסשיונל זכה בפרס הטעם

כשנתיים לאחר השקת סדרת סנסישיונל (Sensational) בישראל, טבעול ממשיכה לחדש ומשיקה בקטגוריית תחליפי הבשר ומציגה מתכון מחודש לבורגר ולטחון מן הצומח.

על פי סקרים שנעשו בנושא, ניראה כי החסם העיקרי עבור הצרכנים לכניסה לקטגוריה הוא הטעם על כן המשיכו בטבעול לנסות ולשפר את טעם המוצרים וכעת, לאחר שהבורגר והטחון עברו שדרוג הן מבחינת הטעם והריח הבשרי והן מבחינת המראה והמרקם, הם מושקים בגרסתם המשופרת.

המתכונים המשופרים של מוצרי סנסישיונל, השיגו טעם עשיר ופרופיל טעם מאוזן יותר, ניכר שיפור בצבע ההשחמה בצליה על מחבת ומידה נכונה של עסיסיות.

טבעול סנסשיונל טחון צמחוני. סטודיו מרחב,
טבעול סנסשיונל טחון צמחוני/סטודיו מרחב

פרס יוקרתי במבחן הטעם הבינלאומי

שני המוצרים, בורגר וטחון סנסישיונל הינם טבעוניים, מהווים מקור טוב לחלבון ולסיבים, מכילים 100% רכיבים מן הצומח כמו סויה, סלק ושמן קוקוס ולא מסומנים במדבקות אדומות.

בורגר סנסשיונל אשר התמודד במבחן טעימה בינלאומי על ידי מכון הטעם הבינ"ל (International Taste Institute) הכולל מומחי טעימה בעלי שם וזכה ב-2 כוכבים. חבר השופטים הם מעל 200 מומחי טעימה בעלי שם עולמי, ייננים ושפים בעלי כוכבי מישלן מיותר מ-20 מדינות שונות. המוצר קיבל 88.4% בשקלול של תוצאות מראה, טעם, ריח ומרקם.

טחון סנסישיונל במתכון החדש בעל טעם בשרי יותר ומרקם משופר ויציב לבישול עסיסי וטעים. הוא מתפקד כמו בשר טחון רגיל עם השחמה טובה כשהוא מתבשל ויכול לשמש להכנת מגוון מאכלים יומיומיים כמו קציצות, לזניה, ספגטי, בולונז, קובות ועוד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מוצרי טבעול. סטודיו מרחב,
המוצרים בסדרת טבעול סנסשיונל/סטודיו מרחב

מהחברה נמסר: "מוצרי סדרת 'סנסשיונל' מספקים חוויה חדשה של בשר, רק ללא רכיב הבשר הן בעסיסיות, הן במרקם והן בתהליך ההכנה. החברה משפרת באופן מתמיד לא רק את המתכונים אלא גם את השימוש בחומרי אריזה ומקור חומרי הגלם כדי להקטין את טביעת הרגל הפחמנית של המוצרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully