וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאירוויזיון עוצרים במטוס

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 10:21

עמרי כהן, דינה בן-טל גננסיה ונועה קירל. באדיבות דוברות אלעל,
עמרי כהן, דינה בן-טל גננסיה ונועה קירל/באדיבות דוברות אלעל

לקראת יציאתה של המשלחת הישראלית לאירוויזיון, שתמריא בטיסה מיוחדת של אל-על לליברפול שם תיערך התחרות, בעוד כשבועיים, הגיעה השבוע הזמרת לביקור במשרדי אל-על.

קירל סיירה בקמפוס אל-על שבנתב"ג, ופגשה את מנכ"לית החברה - דינה בן-טל גננסיה, ואת המשנה למנכ"ל - עומרי כהן. גולת הכותרת של הביקור הייתה הפתעה גדולה שהכינו בחברה לנועה עת שסיירה ברחבת המטוסים - מדבקה מיוחדת של יוניקורן שהודבקה במיוחד על המטוס שיטיס את המשלחת לליברפול בסוף החודש.

על המטוס הודבקה מדבקה תעופתית מיוחדת עליה נכתב: "GOOD LUCK Noa KirEL PhenomenAL".

הדבקת המדבקה על גבי המטוס כרוכה בהליך מורכב שאורך כארבעה שבועות, וכולל מעורבות של עשרות אנשים. על המדבקה להיות מותאמת לגוף המטוס, והיא צריכה לעמוד בתנאים פיזיים קשים ובכלל זה מהירות גבוהה, הפרשי טמפרטורה קיצוניים בין גובה השיוט לזו על הקרקע, ושלא תפריע כמובן לזרימה האווירודינמית של המטוס.

אלברטו גרפונקל ועמיר ליבוביץ'. סטודיו טל,
אלברטו גרפונקל ועמיר ליבוביץ'/סטודיו טל

מיזוג בניהול העושר

הרשויות בישראל ובאנדורה, אישרו רגולטורית את המיזוג בין בתי ההשקעות "סיגמא" ו"קלאריטי קפיטל". עם השלמת המהלך הופך בית ההשקעות המאוחד, לאחד היחידים בישראל שמציע שירותי ניהול עושר לרבות שירותים שבפיקוח הרגולטור בארצות הברית ובישראל.

אלברטו גרפונקל - יו"ר בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי, עמיר ליבוביץ' - מנכ"ל קלאריטי קפיטל וסגן יו"ר סיגמא-קלאריטי, בירכו על המוגמר ומסרו כי ירחיבו את הפעילות ללקוחות בחו"ל תוך הישענות על הפריסה הבינלאומית של ANDBANK. את המיזוג ליוו משרדי עורכי הדין ERM ו-הרצוג פוקס נאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully