וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק פרנד ישמש מנכ"ל Rapid

20.4.2023 / 11:26

היוניקורן הישראלי Rapid, אשר פיתח את המרקט פלייס הגדול בעולם ל-API, מחזק את ההנהלה ומכריז על מארק פרנד כמנכ"ל חדש. המנכ"ל הנוכחי ומייסד החברה, אידו ג'ינו, יכהן כיועץ טכני

מארק פרנד. יחצ,
מארק פרנד/יחצ

Rapid (לשעבר RapidAPI), ספקית ה-API Hub הגדול בעולם המאפשר למיליוני מפתחים ועסקים לבנות, לצרוך ולנהל ממשקי API, מודיעה היום כי מארק פרנד נבחר למנכ"ל החדש שלה, במטרה לחזק את מנהיגות החברה, תוך בניית מצוינות תפעולית לקראת שלבי הצמיחה הבאים. כחלק מהמעבר, אידו ג'ינו, מייסד Rapid אשר כיהן כמנכ"ל החברה מיום הקמתה, ימשיך לתמוך בחברה כיועץ טכנולוגיה ואסטרטגיה.

" Rapidגדלה בקצב מדהים בשש השנים האחרונות, ואני גאה מאוד במה שהשגנו", משתף אידו ג'ינו, מייסד Rapid. "כעת, שהחברה נכנסת לשלב הבא שלה ומרחיבה את השירותים שלה לחברות ענק בינלאומיות, אני מאמין שזה הזמן הנכון עבורי לפרוש ולהעביר את אחריות המנכ"לות למארק פרנד. המומחיות העמוקה של מארק בניהול ארגונים בעלי צמיחה גבוהה בשילוב עם הגישה שלו, המבוססת על נתונים, ומערכת היחסים ארוכת השנים שלו עם קהילת ההון סיכון, הפכו אותו למועמד אידיאלי להוביל את Rapid לפרק הבא שלה."

אידו ג'ינו. Damian Marhefka,
אידו ג'ינו/Damian Marhefka

למארק פרנד יש מעל ל-30 שנות ניסיון כסמנכ"ל כספים, כסמנכ"ל תפעול, חבר דירקטוריון ומשקיע הון סיכון, בחברות SaaS העוסקות בהנעת טרנספורמציה דיגיטלית, מסטארט-אפים לארגונים בשווי מיליוני דולרים. כסמנכ"ל כספים, מארק היה ממונה כיועץ לדרקטוריונים ומנכ"לים עם התמקדות בהגדלת הפעילות הגלובלית. למארק יש רקורד עשיר של צמיחה, רווחיות ואקזיטים מוצלחים, והוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת MIT ותואר שני במנהל עסקים מבית הספר לעסקים של הרווארד.

"יש לנו הזדמנות עצומה בתחום ה-API כאשר חברות מאמצות את הגל הבא של הטרנספורמציה דיגיטלית, ורפיד נמצאת בעמדה מצוינת לנצל את השינוי הזה, תוך שינוי חיובי של פיתוח תוכנה", אמר מארק פרנד, מנכ"ל רפיד. "עידו הוא מנהיג בעל חזון שלקח את ראפיד מרעיון למעמד החד-קרן הנוכחי שלה, והוביל את החברה בהצלחה בארבעה סבבי גיוס. אני נרגש וצנוע להיבחר לבנות על החזון של עידו ולהרחיב את השפעתה של Rapid בשוק ובטביעת הרגל של הלקוחות".

"יש לנו הזדמנות עצומה בתחום ה-API, אשר צומח ללא הפסקה, כאשר חברות מאמצות את הגל הבא של הטרנספורמציה דיגיטלית, ו- Rapidנמצאת בעמדה מצוינת לנצל את השינוי הזה, תוך שינוי חיובי בפיתוח התוכנה", אמר מארק פרנד, מנכ"ל Rapid. "אידו הוא מנהיג בעל חזון שלקח את Rapid משלב הרעיון ליוניקורן שהיא כיום, והוביל את החברה בהצלחה מרובה בארבעה סבבי גיוס. אני נרגש שנבחרתי להמשיך לפתח את החזון של אידו ולהרחיב את השפעתה של Rapid בשוק".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully