וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Travel Booster מבית גלאור מתרחבת ומגייסת עובדים לתפקידי פיתוח בתחום התיירות

20.4.2023 / 11:35

גלאור פיתחה את מערכת "טרוול בוסטר" - מערכת SAAS אשר חרטה על דגלה לשנות את פני עולם התיירות ומאפשרת לנהל, לייצר מוצרי תיירות ולמכור אותם באופן יעיל, מהיר ורווחי, מאז הביקוש לשירותיה עלה וכעת מגייסת עובדים לתפקידי פיתוח שונים

משרדי טראוול בוסטר מבית גלאור. יחצ,
משרדי טראוול בוסטר/יחצ

גלאור היא חברת הטכנולוגיה המובילה את תחום התיירות והנסיעות עם למעלה מ-600 לקוחות ביותר מ-20 מדינות, ובשיתוף פעולה עם 30 שותפים בעולם התיירות (דוגמת לופטנזה, hotel beds, Travelport ועוד).

ענקית הטכנולוגיה פיתחה את מערכת "טרוול בוסטר" - מערכת SAAS אשר חרתה על דגלה לשנות את פני עולם התיירות שמספקת יכולות רבות החל מתפעול, חשבונאות, ריכוז מידע של כל שרשרת הערך הרלוונטית בשוק התיירות הנכנסת והיוצאת (טיסות, מלונות, רכב, אטרקציות וכיו"ב) וכלה במכירה, תשלומים, מעקב ודוחות - הכל באתר אחד.

החברת מייצאת את המערכת לכ 15 מדינות, מנהלת יחסים עם כ 30 שותפים בעולם התיירות ומעניקה שירותיה לסוכני נסיעות (leisure and business oriented), סוכני נסיעות מקומיים, מוקדים טלפוניים, OTAs, מפעילי תיירות (נכנסת, יוצאת), מפעילי תיירות דיגיטליים וחברות נופש של חברות תעופה.

פרנסין שובל מנהלת משאבי אנוש: "כיום אנחנו מגייסים עובדים וגדלים בצורה אורגנית בכפוף לצמיחה העסקית, מגמה שהתחילה עם פתיחת השמיים ברבעון ראשון של 2022 וממשיכה גם ב 2023. כיום שהמגמה התהפכה והמצב בהייטק לא נראה מזהיר כל כך, אנחנו באים ומציעים את הדבר הנחשק ביותר: יציבות, ביטחון תעסוקתי, שרדנו את הקורונה משמע חוסן כלכלי הוא אבן יסוד, כשגוגל ומייקרוסופט מקצצים אנחנו קוראים לטלנטים לבוא לחוף מבטחים, בכל אופן אין לנו תכנית לצמצומים באופק, להיפך! הפעילות העסקית בענף התיירות ערה יותר מתמיד".

משרדי החברה בתל אביב (יגאל אלון 96, מגדל אלון 2, קומה 37). לשליחת קורות חיים לחצו כאן.

הגיוסים

  • Full-stack dev
  • IT Administrator
  • Customer Operation
  • customer success manager
  • product manager
  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully