וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבריזן ממנה את זהר אלון להוביל את מערך המוצרים והטכנולוגיה

20.4.2023 / 17:43

אלון מגיע לסייבריזן עם יותר מ 25 שנות ניסיון בעולמות הסייבר, הטכנולוגיה והעסקים. בתפקידו החדש יוביל את אסטרטגיית המוצר עבור פלטפורמת ההגנה של החברה

זהר אלון. יחצ,
זהר אלון/יחצ

סייבריזן מודיעה היום על מינויו של זהר אלון כנשיא המוצר והמו"פ הגלובלי. אלון מגיע לסייבריזן עם יותר מ 25 שנות ניסיון בעולמות הסייבר, הטכנולוגיה והעסקים. בתפקידו החדש יוביל את אסטרטגיית המוצר עבור פלטפורמת ההגנה של החברה, הכוללת פתרונות XDR, EDR ו-EPP המובילים בתעשייה.

אלון מצטרף לחברה לאחר גיוס של 100 מיליון דולר בהובלת סופטבנק, ודירוגה כמובילה עולמית (Leader) ברביע הקסם של גרטנר בהגנה על נקודות קצה, שפורסם בחודש האחרון. יחד עם ההצלחה בגרטנר, החברה השיגה את התוצאות הגבוהות ביותר בהיסטוריית הערכות MITRE ATT&CK לשנת 2022, עם 100% כיסוי והגנה מפני תקיפות סייבר.

אלון הוא חלוץ אבטחת סייבר, יזם סדרתי ומשקיע. בתור אחד מעובדי צ'ק פוינט הראשונים, אלון הוביל את בניית Provider-1, פתרון ניהול האבטחה הראשון עבור ספקי אבטחת מידע מנוהלים (MSSPs). בשנת 2011 הקים אלון את חלוצת אבטחת הענן Dome9 Security, שהגדירה והובילה את קטגוריית ה- Cloud Security Posture Management לפני שנרכשה על ידי צ'ק פוינט ב-2018 בכ-200 מיליון דולר. בנוסף להשקעות מגוונות בחברות סייבר וענן, אלון משמש כחבר דירקטוריון ב- Firefly Cloud, BlindSpot Security, Tamnoon וב- Holistic Cyber.

"אני גאה להצטרף לסייבריזן, חברת הסייבר הפרטית הגדולה בעולם בתחום ההגנה על תחנות קצה, בתקופה משמעותית לתעשייה ולחברה. הטכנולוגיה של סייבריזן, יחד עם התמיכה של סופטבנק, מאפשרת לנו להמשיך ולחדש למען לקוחותינו, תוך כדי מתן מענה מיטבי כנגד איומי הסייבר המתפתחים. הוולידציה שקיבלה סייבריזן מגרטנר ו-MITRE מסבירה מדוע החברות הגדולות בעולם נותנות אמון בטכנולוגיה שלנו. אני משוכנע שהניסיון שלי בתעשייה והיכרותי את תחום הענן, בשילוב עם צוות העובדים המדהים שפגשתי כאן, יביא את סייבריזן לממש את הפוטנציאל העצום שלה." מסר זהר אלון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully