וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר הפריחה: הריחות הטרנדיים של האביב

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 16:55

ניחוחות של לבלוב והדרים, השראה מהרוח ועיצובים מלאי משמעות מרכיבים את קולקציית הבשמים של אביב 2023, יצאנו לדגום ריחות נבחרים, לנשים, גברים וגם כאלה שמיועדים לשני המינים

הבושם לאישה GOOD GIRL BLUSH של קרולינה הררה. יח"צ חו"ל,
הבושם לאישה GOOD GIRL BLUSH של קרולינה הררה/יח"צ חו"ל

כמו פריחה בשיא תפארתה

הרומן שנרקם עם השקת Beautiful הבושם הראשון בטרילוגיה האייקונית של אסתי לאודר, מסתיים בסיפור אהבה נצחי עם השקת הבושם החדש והשלישי Beautiful Magnolia L'eau 

הניחוח העשיר, מורכב מתווים עליונים של לבנדר, לוטוס מים ומנטה, המשתלבים עם פרחים אווריריים המשפרים את הארומה המרעננת של פרח המגנוליה האייקוני ומאסק משאיר אחריו שובל של חמימות משולבת בענבר ועץ ארז.

כמו חתימה נועזת וחושנית: את זוהרת מאושר. הגוף והנשמה שלך הופכים לאחד ונותנים ללב שלך להיפתח כמו מגנוליה בשיא פריחתה.

המחיר: 295 שקל ל-50 מ"ל, 400 שקל ל-100 מ"ל

 

400 שח ל100 מל beatiful magnolia l'eau אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
בושם החדש והשלישי בסדרה האייקונית של אסתי לאודר, Beautiful Magnolia L'eau /יח"צ חו"ל

אווריריות ועדינות

הניחוח החדש לאישה WIND FLOWER של מותג הנישה קריד (CREED) הושק לאחר חמש שנות פיתוח עשל המאסטר אוליביה קריד, שקיבל השראה אישית מהתנועה הזורמת של הרוח.

הניחוח תוסס, פרחוני ורענן ומציג גוונים המזכירים נוגט עצי. התווים השולטים: יסמין מתוק, פריחת התפוז התוניסאית החריפה והאפרסק פירותיי. תמצית ורדים מתוקה מוסיפה לו עומק ופרלין קרמי מפחית את הניחוח הפרחוני. המוזה של קריד לניחוח היא לורן קאת'ברטסון.

המחיר: 1,200 שקל ל- 75 מ"ל להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN, באתר לילית קוסמטיקה ובחנויות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
creed-wind flowers שקל. יח"צ חו"ל,
creed-wind flowers , המחיר: 1200 שקל/יח"צ חו"ל

ארומה פירותית

הנוסחה הטבעונית של הניחוח האלגנטי VERSACE DYLAN PURPLE שמור באריזה ייחודית המזכירה כלי חרס יווני.

הבחירה בגוון הסגול הבוהק בשילוב המדוזה האלמותית של המותג בזהב ורוד, הוא ביטוי לעיצוב חדשני של ורסאצ'ה.

התווים השולטים: גוונים עליזים של תפוז טרי שזה עתה נקטף ונגיעה של אגס עסיסי. פרזיה (ממשפחת האירוסים) מספק פיצוץ של צבע סגול עז והארומה העדינה של עלי הכותרת עוברת עידון על ידי מולקולות ריח המעניקות ניחוח אוורירי ועוצמתי כאחד. הניחוח נחתם בארומה פירותית קלה.

המחירים: Eau de Parfum 50 מ"ל במחיר: 269 שקל, 100 מ"ל במחיר: 369 שקל. להשיג ברשתות הפארם.

ורסאצ'ה דילן פרפל מחיר 100 מ"ל 369 שקל. יח"צ חו"ל,
ורסאצ'ה דילן פרפל, המחיר ל- 100 מ"ל: 369 שקל/יח"צ חו"ל

מוורוד לכחול

הניחוח החדש של ג'ורג'יו ארמני MY WAY PARFUM מוגש בארומה עצית-פרחונית והוא מתאפיין בניגודיות בין תו פרח טוברוזה בהיר ושטוף שמש לבין איריס פלידה כחול ומלכותי.

חלק מהרכיבים מופקים באופן בר קיימא ונוצרו בטכניקות מיצוי מתקדמות. הבקבוק החדש ניתן למילוי חוזר ומעוצב בניגודיות מרשימה בין צבע כחול עמוק של הפקק, לבין הבושם הוורוד מלא החיים.

גווני הבקבוק משתנים בהדרגה מכחול דיו בבסיס הבקבוק לורוד זוהר בצווארו. מושק ואיריס הם התווים השולטים שיוצרים יחד שובל ריח חושני ומרגיע.

המחיר המומלץ לצרכן: 409 שקל ל- 90 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

3. בושם נשים ג'ורג'יו ארמני my way parfum. יח"צ חו"ל,
בושם נשים ג'ורג'יו ארמני my way parfum/יח"צ חו"ל

משקיעים בחומר

המותג LANCOME משיק מהדורה מיוחדת של בקבוק מילוי "ריפיל" לבושם האייקוני LA VIE EST BELLE.

המותג חושף גישה חדשה ליוקרה בת-קיימא, והאריזה מכילה: 50% פחות זכוכית, 46% פחות פלסטיק וקרטון ו-66% פחות מתכת. המחווה הפשוטה תחסוך בעלויות לצרכן תוך כדי התחשבות בסביבה.

המחיר המומלץ לצרכן לבקבוק המילוי החוזר: 319 שקל לתכולה של 100 מ"ל (במקום 359 שקל ל-100 מ"ל). להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הפארם ובפרפומריות.

lancome בושם iris la vie est belle. יח"צ חו"ל,
lancome בושם iris la vie est belle/יח"צ חו"ל

פרשנות נועזת

הבושם החדש של קלווין קליין EUPHORIA INTENCE מציג פרק נוסף בתולדות הבושם euphoria עם פרשנות נועזת יותר.

התווים הבולטים של הניחוח הם שיפרה פירותי, נקטר קסיס חושני וקליל, נקטר סחלבים שמוסיף ניחוח רב עוצמה והפאצ'ולי שסוגר אותו.

הבושם ארוז בבקבוק מפוסל המהווה את סימן ההיכר של המוצר, מעוצב בקווים רכים עם ציפוי בגוון קסיס עשיר, שחושף את הנוזל שבתוכו. הפקק חותם את המראה היוקרתי עם מגע של כסף.

המחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל. ברשתות הפארם ובפרפומריות.

אופריה קלווין קליין. יח"צ,
אופריה של קלווין קליין. המחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל/יח"צ

היא הבוס

הבושם לאשה BOSS ALIVE מציג ניחוח כובש, המעלה על נס אנרגיה חיובית ועוצמה הנשית. הניחוח נועד להזמין את הנשים להיות "הבוס של עצמן" ולעשות כל מה שמעניק להן שמחת חיים.

הבושם החדש נרקח על ידי שתי אמניות בשמים ידועות: הונורין בלנק ומרי סאלאמן ,שיחד מעבירות מסר של שחרור אישי, עצמאות וכוח נשי ייחודי לכל אישה בדרכה.

הניחוח מתאפיין בהרכב נועז ענברי-עצי-פרחוני בשילוב תווי יסמין, עור ווטיבר והוא מגיע ב-3 ריכוזים שונים: או דה פרפיום המקורי, או דה טואלט האלגנטי ואו דה פרפיום INTENCE העוצמתי.

המחיר המומלץ לצרכן :389 שקל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, BE והמשביר.

6. בוס אלייב מחיר 389 שקל. יח"צ חו"ל,
בוס אלייב, המחיר: 389 שקל/יח"צ חו"ל

קוקטייל פירות

הבושם החדש לאישה BLOSSOM SPECIAL EDITION מבית האופנה ג'ימי צ'ו נוצר במהדורה פרחונית ומוגבלת לאישה שמרגישה זוהרת, סקסית ותוססת במיוחד.

כמו הפריטים של בית האופנה, הבושם משלב אסתטיקה של אופנה עילית עם ליטוש של יהלום יוקרתי. בקבוק הבושם מעוצב כפריט אספנות המזכיר בצורתו יהלום.

התווים השולטים מזכירים קוקטייל תוסס של פירות יער עסיסיים במתיקות מרוככת של הדרים וחתימה מתוחכמת של מושק לבן ומשב אלמוגים.

המחיר המומלץ לצרכן: 255 שקל ל-60 מ"ל. השיג ברשתות הפארם: סופר פארם, BE, אפריל והמשביר וכן באתר ONLY'S.

7. ג'ימי צ'ו בלוסום 60 מל מחיר 255 שקל. יח"צ חו"ל,
ג'ימי צ'ו בלוסום 60 מ"ל, המחיר 255 שקל/יח"צ חו"ל

קוקטי, מינימלי וראשוני

עם תחילת האביב המותג הקוריאני SO.KO שמאגד תחתיו מגוון רחב של מוצרי טיפוח, מתרחב לראשונה לקטגוריית הבישום ומשיק את VIBES, בושם בניחוח קליל, רענן ונשי שיימכר בסופר-פארם.

המותג מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן וגם VIBES מגיע באריזה ורודה, קוקטית ומינימליסטית של 100 מ"ל. הבושם נפתח בניחוח פלפל ורוד תוסס, מתפתח לתווי מאסק עציים ומתקתקים ובעל סיומת קרמית ומרעננת של איריס ופריחה לבנה.

שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים ברשת סופר-פארם: "זו הפעם הראשונה שהמותג SO.KO נכנס לקטגוריית הבישום. האבולוציה והמעבר מעולם תוכן אחד של מותג ביוטי לעולמות תוכן נוספים היא טבעית, ומתרחשת על בסיס קבוע אצל מרבית המותגים המובילים. הבושם החדש ממשיך את הקו המינימליסטי והנקי של המותג ומגיע בניחוח עדין, קליל ורך כך שניתן יהיה ליהנות ממנו לצד שגרת הטיפוח הקיימת".

VIBES by SO.KO, המחיר: 99 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת סופר-פארם

so.ko - בושם vibes - מחיר 99 שקל, להשיג בסופר-פארם (. קית גלסמן,
so.ko - בושם vibes - מחיר 99 שקל, להשיג בסופר-פארם/קית גלסמן

בלתי מנוצח

פאקו רבאן משיקים ניחוח חדש לגבר INVICTUS VICTORY ELIXIR וגאים לציין שהוא 100% טבעוני ו-90% מרכיבים שתומכים בקהילות מקומיות ומקדמים מודעות סביבתית.

הניחוח המרוכז והעוצמתי של ELIXIR הוא הגרסה העשירה, העמידה והאינטנסיבית ביותר בסדרת בשמי אינויקטוס ויקטורי.

הארומה של הניחוח היא עצית-ארומטית עם תווים בולטים של עצים מתובלים: ענבר יוקרתי ופטצ'ולי עשיר ולבנדר עז ורענן.

המחיר: PARFUM, מחיר 380 שקל ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

ויקטורי של פאקו רבאן. יח"צ חו"ל,
ויקטורי לגבר של פאקו רבאן, המחיר: PARFUM, מחיר 380 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ חו"ל

יפה בגי'נס

המותג HUGO משיק בושם חדש לגבר HUGO JEANS בניחוח נועז וקליל ששואב השראה מפניו המרובות של הג'ינס האופנתי.

האו דה טואלט החדש של HUGO מבטא את הכוח של האותנטיות ואת האנרגיה האישית של הגבר. הניחוח הארומטי של HUGO JEANS נפתח עם תווים של אשכולית עסיסית וליים תוסס, שמשתלבים בהרמוניה יוצאת דופן עם מנטה וגרגרי ערער שמספקים פרץ של אנרגיה.

תווי הבסיס העדינים מופקים מאלגום בשילוב עם וטיבר וארז שיוצרים חמימות ותחושה מזמינה.

המחיר: 269 שקל. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם, המשביר ו-BE.

בושם של בוס ג'ינס. יח"צ חו"ל,
בושם של בוס ג'ינס/יח"צ חו"ל

בתנועה תמידית

הבושם החדש לגבר 24H מבית האופנה הצרפתי HERMES מציג ניחוח לגבר המודרני: קליל ותוסס שנמצא בתנועה ובסימביוזה עם סביבתו.

הריח מרוכז ועוצמתי והוא מצטרף לריחות היוקרתיים שמאפיינים את 'הרמס', שביסס את מעמדו היוקרתי בשוק הבישום. המותג מבטיח ניחוח שמשקף כוח מתמשך של מצוינות. ה- H24 הוא פרי יצירתה של כריסטין נאזל, הבשמית הראשית של המותג שרקחה אותו כניחוח המתאים לגבר אנרגטי שמשדר עוצמה.

הניחוח הארומטי הירוק נוצר מתווים נדיבים של מרווה מרושתת, עטופה בעשבים שוטים וסקלרן חם.

המחיר המומלץ לצרכן: 516 שקל ל-100 מ"ל או 380 שקל ל-50 מ"ל. ניתן להשיג באתר ובסניפי רשת אפריל.

הרמס h24 לגבר. יחצ אפריל,
הרמס h24 לגבר/יחצ אפריל

נשים וגברים של קרולינה הררה

מורד ורך: מותג הבישום קרולינה הררה משיק ניחוח חדש וארומטי לגבר - BAD BOY EXTREME בהשראת הסתירות המאפיינות את עולמו הפנימי של הגבר העכשווי: לא שגרתי, מורד ורך בו זמנית. הניחוח מדמה משחק פיתוי המשלב זוהר ומסתורין, המוטיב החוזר של סדרת בשמי BAD BOY. ניחוח מורכב מהרעננות של הג'ינג'ר, החום של הוטיבר והפיתוי העמוק של הקקאו. מחיר מומלץ לצרכן: 440 שקל ל-100 מ"ל.

חזקה ורומנטית: הבושם לאישה GOOD GIRL BLUSH של המותג, מוסיף סומק לחיים עם ניחוח פודרתי פרחוני כביטוי לחושניות רומנטית. גם הניחוח הנשי משקף דואליות ומייצג את האישה החזקה, המועצמת והחושנית שבאותה העת היא גם רכה ורומנטית. התווים הבולטים הם וניל מתקתק, אדמונית פודרתית וברגמוט. הבקבוק מעוצב כנעל סטילטו אייקונית עוצמתית, בצבע ורוד פסטלי רך. מחיר מומלץ לצרכן: 365 שקל ל-100 מ"ל או 495 שקל ל-80 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק.

bad boy GOOD GIRL. יח"צ חו"ל,
bad boy לגבר, GOOD GIRL לאישה/יח"צ חו"ל

נשים וגברים של איב סאן לורן

חותמת הגינג'ר: גם מותג העל YVES SAINT LAURENT משיק בשמים חדשים לגבר ולאישה. הבושם החדש לגבר Y EAU DE PARFUM INTENCE מציג תמצית מובחרת, קרירה, מרעננת, ממריצה ופיקנטית של זרעי ערער שמהדהדת באנרגיה מלאת החיים של ג'ינג'ר, חותמת הריח שמאפיינת את Y. הניגודיות של הבושם מיוצגת על ידי גרניום בורבון, מרווה מרושתת מפרובנס, פורמולה ייחודית ועשירה של פצ'ולי מובהק מבאלי ושמני ארז ווטיבר מעושן שמשמרים את התהודה שלו. מחיר מומלץ לצרכן: 449 שקל ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפוומיות.

נגיעה בלסמית: הבושם החדש של המותג לאישה: BLACK OPIUM LE PARFUM בעל ארומה של וניל מפתה עוצמתי ממקורות שונים, משולב בניחוח של רום, שוקולד ופירות יבשים כרמיזה חייתית עדינה. אבסולוט של מקל וניל ממדגסקר מוסיף את העומק והתהודה של נגיעות בלסמיות. התמצית יקרת הערך המיוצרת עבור איב סן לורן חושפת איכות חושנית, עצית, פיקנטית, ענברית, כמעט מינרלית של הפצ'ולי, עם טונים מוגברים של טחב ושיחים. מחיר מומלץ לצרכן: 409 שקל ל-90 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

THC XTI KURI. יח"צ חו"ל,
BLACK OPIUM לאישה, Y לגבר/יח"צ חו"ל

נשים וגברים של ולנטינו

אינסטינקט בסיסי: בית האופנה העילית וולנטינו משיק צמד בשמים לגבר ולאישה. הבושם לגבר BORN IN ROMA INTENSE UOMO מציג ניגודיות בין רעננות לחושניות אפלה, בעל אינסטינקט ואלגנטי עם תווים דומיננטיים של וויטבר מעושן ועמוק מהאיטי עם שהופך לעוצמתי ומשובח יותר עם לבנדין וחליטות וניל. המחיר: 450 שקל ל- 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ו-BE

אינטנסיביות חדשה: הגירסה הנשית של ולנטינו BORN IN ROMA INTENSE DONNA לאישה, מבטא את האנרגיה של לילה רומאי חמים והוא כותב מחדש חוקים של אינטנסיביות כאשר הווניל מקבל כוחות מעצימים חדשים לצד יסמין פרחוני, זוהר ומודרני שיוצרים יחד שובל ריח עוצמתי. תווי בסיס של שרף בנזואין ותווים עליונים של וניל בורבון יוצרים שילוב הרמוני מדויק. מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל ל- 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ו-BE

VALENTINO. יח"צ חו"ל,
BORN IN ROMA לגבר, ו BORN IN ROMA INTENSE DONNA לאישה/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully