וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוזובסקי ורז בוורוד

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 21.4.2023 / 4:46

דר זוזובסקי. GettyImages
דר זוזובסקי/GettyImages

בראש חבר השופטים של פסטיבל קאן לסדרות ניצב השבוע היוצר והשחקן ליאור רז. עוד עשו לנו כבוד על השטיח הוורוד בעיר קאן: מנכ"לית הוט - טל גרנות- גולדשטיין; אשת העסקים רונית רפאל; חברי הקאסט של הסדרות "קורדרוי" של HOT בראשם דר זוזובסקי שזכתה בפרס נחשק המשחק הטוב ביותר בפסטיבל, וחברי הקאסט של "קרתגו" של כאן 11 אשר זכו בפרס הקאסט המצטיין ובפרס חבר השופטים הצעיר.

ליאור רז. אינסטגרם, צילום מסך
ליאור רז/צילום מסך, אינסטגרם

רייכמן ולהט למצוות

סמסו מזל טוב לרונית רייכמן והאקס דן להט, שחגגו בשבת האחרונה בר מצווה לבנם המשותף יהונתן. האירוע המתגלגל החל בעלייה לתורה בבית הכנסת והמשיך למסיבה בגן האורבני של "האומן 17" בתל אביב.

גולת הכותרת הייתה ההופעה במסיבה של הזמר האהוב טונה. גם אחותו של חתן הבר מצווה אריאל, עלתה והקדישה לו את השיר "איך אפשר שלא" של ג'יין בורדו.

הגיעו לברך: הסב אוריאל רייכמן, מתיו ומלאני ברונפמן, אילן שילוח ושירה מרגלית, פרי גלעדי, מוקי ורונית שניידמן, דגנית חרל"פ, סטייסי ואודי רקנאטי, ציפה ואריק כרמון ועוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דן להט, רונית רייכמן. ניר פקין
רונית רייכמן ודן להט/ניר פקין

אלמוג מודה

דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית, עדכן את חבריו בפייסבוק כי את השבוע האחרון העביר עם רעייתו דידי בבית חולים איכילוב בעקבות החמרה בראייה שנבעה מגידול גדול (שפיר) - אדנומה - שפגע לה בעצב הראייה.

אלמוג הודה לצוות הרפואי על הטיפול, והודה על אינסוף תפילות למען בריאותה של רעייתו וגילויי אהבה שבני הזוג קיבלו מחבריהם, על פני כדור הארץ.

יו״ר הסוכנות היהודית, האלוף במיל' דורון אלמוג, 6 בנובמבר 2022. מקסים דינשטיין עבור הסוכנות היהודית, אתר רשמי
דורון אלמוג, יו"ר הסוכנות היהודית/אתר רשמי, מקסים דינשטיין עבור הסוכנות היהודית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully