וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האניבוק הישראלית ממנה את ליאת נחמני לסמנכ"לית משאבי אנוש

23.4.2023 / 12:49

לאור מגמת הצמיחה: האניבוק הישראלית ממנה את נחמני לסמנכ"לית משאבי אנוש כחלק מהנהלת החברה

ליאת נחמני. מיכאל תומרקין,
ליאת נחמני/מיכאל תומרקין

בעקבות המשך הצמיחה של החברה וגיוסי עובדים עתידיים בישראל ובעולם, חברת HoneyBook שפיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאיים, מודיעה על מינויה של ליאת נחמני לסמנכ"לית משאבי אנוש של החברה.

ליאת מגיעה להאניבוק עם מעל ל-20 שנות ניסיון בעולמות משאבי אנוש ממגוון רחב של ארגונים גלובליים, לאחר שליוותה ארגונים בתהליכים של צמיחה מואצת, תהליכי שינוי והטמעת תרבות ארגונית, תפיסות ותהליכים שתמכו במימוש אסטרטגיות עסקיות מגוונות.

בתפקידה האחרון כהנה כ- Chief People Officer ב- Aqua Security ותמכה בצמיחה המואצת של החברה מ- 200 עובדים ל-600 עובדים כיום. לפני כן, כהנה במשך שבע שנים כ- Chief HR Officer ב- Zerto, כחלק מההנהלה הבכירה בנתה וביססה את הארגון, שדרת הניהול המרכזית והמותג מ-65 עובדים ליותר מ-900 עובדים ברחבי העולם. בעברה ניהלה את מחלקת משאבי האנוש באנוביט, הובילה את צמיחת החברה מ-45 עובדים ל-300 עד למכירת החברה לאפל העולמית. לאחר מכן, ניהלה את משאבי האנוש באפל-ישראל לשנתיים נוספות, בסייט המקומי שמנה בזמנו כ-1,200 עובדים ועובדות.

חברת HoneyBook פתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאיים. הטכנולוגיה משלבת בין מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) למחשב ומובייל ,לבין יכולות נוספות כמו ניהול פרויקטים, הוצאת חוזים וקבלות, תיאום פגישות וקבלת תשלומים. החברה מאפשרת לעסקים קטנים לנהל את כל ההיבטים של העסק שלהם, החל ממציאת לידים חדשים, שליחת הצעות ללקוחות, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים ועוד. כיום היקף ההזמנות שעוברות דרך הפלטפורמה של האניבוק עומד על למעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה, והיא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. החברה מעסיקה כ- 200 עובדים בישראל ובארה"ב.

ליאת נחמני: "אני שמחה מאוד להצטרף להאניבוק ,להיות חלק מקבוצה מוכשרת של אנשים זו ולקחת חלק בחדשנות שהיא מובילה, בהישגיה המרשימים וצמיחתה בשוק הגלובלי. יחד נמשיך להוביל את מגמת הצמיחה של החברה במקביל לצמיחה העסקית, עם גיוסים למשרות במשרדים בתל אביב ושימור התרבות הארגונית הייחודית שתאפשר להאניבוק להמשיך להצליח ולחדש, ולהמשיך במגמת הצמיחה בכל התחומים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully