וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון חברת תעבורה ימית חיפה בחר ביואב ריזל לתפקיד מנכ"ל החברה הממשלתית

23.4.2023 / 15:18

ריזל, המכהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ"ל הרכבת הקלה בירושלים, נבחר לתפקיד לאחר מכרז פומבי. יחליף את המנכ"ל הראשון של החברה, רב חובל צדוק רדקר, אשר לפני 3 חודשים עבר לשמש כמנהל רשות הספינות והנמלים

יואב ריזל. יחצ,
יואב ריזל/יחצ

דירקטוריון חברת תעבורה ימית חיפה בחר ביואב ריזל (54) לשמש כמנכ"ל החדש של החברה זאת בסיומו של הליך מכרז פומבי שהתנהל בחודשים האחרונים מאז פרישתו של המנכ"ל הראשון של החברה, רב חובל צדוק רדקר, שעבר לשמש כמנהל רשות הספינות והנמלים בתחילת שנת 2023.

ריזל, משמש ב-3 השנים האחרונות כמנכ"ל הרכבת הקלה בירושלים וקודם לכן כיהן במשך שנתיים כסמנכ"ל התפעול של חברת תבל מטרו, המפעילה את הקו האדום של הרכבת הקלה בת"א. ריזל הוא בעל ניסיון עשיר בעבודה בתפקידים בכירים בחברות העסוקות בתשתיות תחבורתיות במגזר הציבור ובמהלך הקריירה שלו הוא עבד ומילא שורה של תפקידים בחברת רכבת ישראל. בתפקידו האחרון שימש כמנהל אגף ההפעלה של רכבת ישראל.

יו"ר דירקטוריון תעבורה ימית חיפה, יצחק בלומנטל, מסר כי "יואב הוא אדם בעל ניסיון מגוון, עשיר ומשמעותי ביותר בביצוע תפקידי ניהול בכירים בעולם התשתיות הציבורי-ישראלי. המרחב הנמלי בחיפה מרובה בשחקנים ואנחנו נמדדים ביכולות שלנו להעניק שירותים שיאפשרו לכלל הנמלים במרחב לפעול ביעילות לטובת המשק וכן בתחרות שמסייעת להפחתת יוקר המחייה בישראל".

המינוי טעון את אישור ועדת גילאור, הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות ואת אישורי השרים, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב והשר האחראי על החברות הממשלתיות, דודי אמסלם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully