וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקרמבולה: דביר בנדק ודורון מדלי משקיעים בדרך לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 8:43

במוצאי יום העצמאות יעלה קמפיין חדש לבנק מזרחי טפחות בכיכובו של פרזנטור הבנק דביר בנדק ולצידו הפעם, הפזמונאי דורון מדלי שבוחר להשקיע בפיקדון קרמבולה. מתקשים לבחור בין ריבית קבועה ואטרקטיבית לבין הצמדה למדד? פיקדון קרמבולה מציע את הגבוה מבין השניים

מימין לשמאל- דביר בנדק סוזי הבנקאית ודורון מדלי. איל נבו,
בצילומים לקמפיין החדש לפיקדון קרמבולה: מימין לשמאל: דביר בנדק, סוזי הבנקאית ודורון מדלי/איל נבו

בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש בתחום הפיקדונות והפעם לצידו של פרזנטור הבנק דביר בנדק, יככב המלחין והיוצר דורון מדלי. הקמפיין, בהפקתו של משרד הפרסום של הבנק, ראובני-פרידן יעלה החל מתאריך 26.4.23 בטלוויזיה, בשילוט, ברדיו ובדיגיטל וההשקעה בו נאמדת בכ-4 מיליון שקל.

הקמפיין החדש של הבנק, מתכתב עם האקטואליה, שמתאפיינת בימים אלה בחוסר יציבות בשווקים, באי וודאות, באינפלציה גבוהה ובלבול של הציבור היכן נכון להשקיע את כספו בתקופה זו.

במהלך טיסה לליברפול, המארחת את תחרות האירוויזיון המתקרבת, דורון מדלי, אחד מיוצרי השיר 'יוניקורן' המייצג את ישראל בתחרות, מתוודה בפני דביר כי הוא טרוד מהאינפלציה שעולה והכסף שנשחק.

דביר מקשיב ומזדהה עם מדלי, כאשר לפתע מגיחה סוזי ומפנה את תשומת ליבו של מדלי לפיקדון 'קרמבולה', שמשקיע בשני מסלולים בו זמנית - ריבית קבועה מובטחת והצמדה למדד המחירים לצרכן ובתום התקופה בוחר ללקוח את המסלול עם הרווח הגבוה בין שניהם.

פיקדון קרמבולה של מזרחי טפחות הינו פתרון ייחודי במערכת הבנקאית, שכן מי שמפקיד כסף בקרמבולה לא צריך לבחור מראש בין הריבית הקבועה המוצעת לו במעמד ההפקדה לבין הצמדה למדד, אלא פשוט ממתין לסוף התקופה ואז נהנה מהמסלול הרווחי מבין שניהם. זאת, בנוסף לנזילות מלאה של הכסף החל מחודש לאחר ההפקדה (בהצמדה למדד בלבד).

תרי ישכיל, סמנכ"לית חטיבת השיווק והפרסום בבנק מזרחי טפחות: "היום יותר מתמיד קיימת חשיבות רבה במתן פתרונות אטרקטיביים ומתאימים לתקופה. אנו, במזרחי טפחות פועלים כל העת לחדש ולייצר פתרונות מצוינים, גם בתקופות של אי וודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully