וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הפתעות מיוחדות במחווה לחגיגות 75 שנה למדינת ישראל

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 17:30

המותג שמשיק בושם לגבר ולאישה, פתיתים עם היסטוריה, הרטבים שישדרגו את ארוחות החג, גלידה במחווה נוסטלגית לעוגת יום הולדת, המוצרים שיגנו עלינו מהשמש, בד הג'ינס שמככב בקולקציית הנעליים והתיקים, עפרון הגבות שיהפוך אתכן למקצועניות והמותג עם גוני הפסטל בסניקרס

יש לנו סקופ קולקציית אביב של רשת scoop. שי פרנקו,
יש לנו סקופ קולקציית אביב של רשת scoop/שי פרנקו

יש לי סקופ

צבעים, שילובים ונוצצים מאפיינים את קולקציית אביב-קיץ 2023 של רשת SCOOP שמשיקה את הטרנדים המובילים שילוו אותנו הקיץ.

הסקופים לקיץ: צבעוניות עזה של קורל, ירוק, תכלת, צהוב, אדום לצד גוני פסטל של ירוק, ורוד, כתום וצהוב; בד הג'ינס גולש לתיקים ולנעליים ומסתמן כאחד הטרנדים המשמעותיים הקיץ, המותג מציע מנעלי סניקרס ועד נעלי ערב מבד ג'ינס; נעלים מתוכשטות הפכו מזמן למאסט אבל עכשיו הטרנד חזק מתמיד, אבנים נוצצות, פאייטים ואלמנטים מטאליים מעטרים נעליים שטוחות ונעלי עקב.

נעלי המוקסין מעולם לא יצאו מהאופנה זוכים העונה לגרסה קלילה יותר, חלקן מאובזרות בפנינים, אבנים ואיבזורים, הן שטוחות או עם עקבים מרובעים, בצבעי שחור, חום, ירוק, כחול ואדום; נעלי בובה בשלל צבעים כולל כסף וזהב; כפכפים שטוחים או על עקבים. שלא יתפסו אתכן לא מוכנות. להשיג בסניפי הרשת.

יש לנו סקופ. שי פרנקו,
יש לנו סקופ קולקציית אביב של רשת scoop/שי פרנקו

גבות או לא להיות

עיפרון הגבות של My Kylie Cosmetics אידיאלי ליצירת גבות מושלמות במראה טבעי, לעיפרון הדו-צדדי, צד אחד שקצהו דק במיוחד, הוא נשלף ואפשר ליצור איתו גימור במראה דומה לשיער אמיתי וגבות מלאות ומעוצבות, בצדו השני של העיפרון, מברשת ספולי מובנת המסרקת באופן מושלם את שערות הגבה.

הפורמולה של העיפרון קרמית ובעלת פיגמנטים חזקים לנוחות משופרת ותוצאות מדויקות וקשיחה מספיק לקבלת דיוק משופר.

העיפרון מושלם למילוי נקודות, פרטים מדויקים ובנייה מחדש וקיים ב-6 גוונים, העיפרון עמיד לאורך זמן, עמיד למים, אינו נמרח, ומכיל רכיבים כמו תמצית ג'ינסנג וחמאת שיאה והוא טבעוני.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גבות או לא להיות עפרונות גבות של Kylie Cosmetics. יח"צ,
גבות או לא להיות עפרונות גבות של Kylie Cosmetics/יח"צ

חכמים בשמש

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי מעבדות GIGI, משיק סדרת מוצרי SUN CARE להגנה מהשמש המכילים דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים להגנה אפקטיבית מנזקי שמש.

מסנני הקרינה החדשים מונעים נזקי קרינת UVA ו UVB ומשלבים הגנה יעילה מפני קרינה, מניעת תהליכי הזדקנות מוקדמים והזנה בלחות המסייעת בשמירה על גמישות ותפקוד יעיל של העור.

המוצרים מתאימים לשימוש יומיומי, הם נעימים למריחה ואינם מותירים מעטה לבן. בסדרה: קרם לחות והגנה 30SPF ; קרם לחות והגנה SPF40; תרסיס הגנה / קרם לחות והגנה SPF50.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות.

תנו לשמש יד מוצרי הגנה חדשים למעבדות GIGI. יח"צ,
תנו לשמש יד מוצרי הגנה חדשים למעבדות GIGI/יח"צ

ניחוח אינטנסיבי

כדי שלא תריבו, ב-VALENTINO BEAUTY, משיקים צמד בשמים חדש לאישה ולגבר, כשבפרק החדש, ולנטינו משחק עם מתח הדואליות באינטנסיביות. בבושם לאישה Born in Roma Intense Donna ניחוח הווניל מועצם עם יסמין פרחוני זוהר בשילוב שרף בנזואין, התוצאה היא ניחוח ענבר פרחוני, ממגנט.

הבושם הגברי-Born in Roma Intense Uomo הוא ניגוד בין רעננות לחושניות אפלה, בושם של אינסטינקטים ואלגנטיות. על-מנת ליצור את הבושם המהפנט, המאסטר בשמים לקחו וטיבר מעושן ועמוק שמקורו בהאיטי ונחשב לווטיבר באיכות המובחרת ביותר והמאוזנת ביותר, הבסיס העוצמתי שהופך למפתה ומשובח עם לבנדין ווניל.

כל אחד מהבקבוקים מוגן בעיצוב דמוי שריון עם הניטים האייקוניים של ולנטינו ובהשראת המאפיין הארכיטקטוני שבחומות העיר-סמל לחוזק ולכוח עוצמתיים.

ניחוח אינטנסיבי בשמים חדשים של Valentino לה ולו. יח"צ,
ניחוח אינטנסיבי בשמים חדשים של Valentino לה ולו/יח"צ

קרן עור

קרן ברטוב משיקה ויטמין c בריכוז 10%, מבוסס על פורמולה מהדור החדש, המתאימה לכל סוג עור, גם הרגיש ביותר.

הפורמולה מכילה ריכוז אופטימלי של ויטמין סי בצורה יציבה ובטוחה לעור ותוספת חומצה גליצריטינית אנטי דלקתית, אנטי בקטריאלית המגנה על המערך החיסוני של העור, הפחתת דלקת, מניעת אלרגיה, תופעות לוואי, ייצור של מלנין והפחתת פיגמנטציה ומשפרת את מרקם העור.

לצד הגנה על העור מגורמים סביבתיים ורדיקלים חופשיים, ויטמין סי תומך ביצירת קולגן הדרוש לעור מוצק וצעיר למראה, ומספק הזנה ולחות לעור.

קרן עור ויטמין c של קרן ברטוב. יח"צ,
קרן עור ויטמין c של קרן ברטוב/יח"צ

הולכים על פסטל

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מבית MGS, משיק לאביב קיץ 23 את "אונו"- קולקציית נעלי סניקרס בצבעי פסטל, שהפכה לבסט סלר עולמי ומשלבת אופנה ונוחות בלתי מתפשרת.

לנעליים סוליה בטכנולוגיית Skech-Air עם כרית אוויר גלויה לגובה, לתמיכה ויציבות לכף הרגל ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה ושומרת על אוורור. קיים בשני גוני תכלת, ירוק, ורוד וצהבהב.

להשיג ברשת חנויות SKECHERS ובאתר.

הולכים על פסטל קולקציית אונו של סקצ'רס. יח"צ,
הולכים על פסטל קולקציית אונו של סקצ'רס/יח"צ

חופשי ומתוק

לכבוד יום העצמאות, ממתקי 'עלית' ו-Sweetweet משיקים לראשונה מהדורה מוגבלת של סוויטבוקס מפנק עם המסר הישראלי "תרגישו חופשי לחגוג עצמאות", קונספט החוגג את המגוון העשיר והחופש שבמותגי עלית שנולדו, גדלו והתעצבו בדמות החברה והמציאות הישראלית, כשכל אחד חופשי להתחבר אליהם איך שיבחר.

הסוויטבוקס כולל גם הפתעות מעוצבות ונוסטלגיות והוא מוצע כמהדורה מוגבלת ליום העצמאות וזמין לרכישה החל מהיום- ראשון.

"תרגישו חופשי" מכיל מגוון רחב של השוקולדים האהובים של 'עלית': פסק זמן, טעמי, מקופלת, טוויסט, פופקורן מתוק, שקית משפחתית טורטית, שוקולד פרה, ספלנדיד צ'אנקס, עד חצות, רבע לשבע, מיני פינוקיות, ושוקולית.

להשיג במשלוח בכל רחבי הארץ דרך אתר Sweetweet בו תתקיים גם פעילות גולשים שתאפשר למשתתפים לזכות בחבילת תעופה זוגית ל FLYBOX וביישומון Wolt.

חופשי ומתוק כשסוויטסוויט ועלית נפגשים. sweetsweet,
חופשי ומתוק כשסוויטסוויט ועלית נפגשים/sweetsweet

שימו מים

מותג Life Wellness-המותג הפרטי של רשת ספר פארם, משיק לראשונה סדרת בקבוקי מים מינרלים בשת"פ 'מי עדן'. בסדרה 3 גדלים של בקבוקי 330 מ"ל, 0.5 ליטר ו-1 ליטר בבודדים, רביעיות ושישיות.

מותג Life Wellness, הושק לראשונה ב-2010 והוא מציע מוצרים מעולמות הבריאות, בעלי רכיבים טבעיים במגוון קטגוריות ביניהן: גרנולה, עוגיות, חטיפי דגנים, מנות להכנת ארוחה מהירה, קרקרים ופריכיות, חטיפים מלוחים, מסטיקים, חליטות צמחים ותה ירוק, שמן זית, מייפל וסילן, כשכל המוצרים אינם נושאים סימון אדום.

להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

שימו מים שת''פ בין מותג Life למי עדן. יח"צ,
שימו מים שת''פ בין מותג Life למי עדן/יח"צ

טעמי עצמאות ונוסטלגיה

לקראת חגיגות 75 שנה למדינה ויובל למותו של דוד בן-גוריון, בשת"פ המכון למורשת בן-גוריון, אסם משיקה מהדורת רטרו מיוחדת של פתיתים "אורז בן-גוריון" כאשר על האריזה נמצא הסיפור ההיסטורי של 'אורז בן-גוריון'.

קולקציית הרטרו ב-3 סוגי אריזות נוסטלגיות, בעיצוב ייחודי ברוח התקופה, מספרת את הסיפור המרגש של אחדות סולידריות ויצירתיות שהביאו את הפתיתים לשולחן דור המייסדים ומלווים אותנו עד היום כחלק בלתי נפרד של תרבות הקולינריה בארץ.

עוד ליום העצמאות, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת Dip & Spread ומשיקה דיפ אנד ספרד בטעם צ'ילי מתוק כמענה לטרנד המתרחב בארץ ובעולם של שימוש ברטבים. רוטב צ'ילי מתוק הוא רוטב עסיסי בטעמי צ'ילי מתוק חרפרף, שישדרג כל מנה בעיקר את ההמבורגר והצ'יפס של יום העצמאות. סדרת Dip&Spred היא סדרת רטבים מצליחה המכילה 6 מטבלי "על השולחן" המצטרפים למיונז לחיץ, מיונז בטעמים, ברביקיו, ועוד מגוון רטבים בבקבוקי סקוויז ושפופרת.

מותג Fitness שביסס עצמו כמותג ה-Better for you ומהמובילים בקטגוריית המאפה, עשה מהפכה של ממש עם קרקר THIN- סדרת מוצרים שכבשה את קטגוריית הקרקרים, כעת המותג מביא בשורה דומה לעולם הפריכיות עם פריכיות פיטנס THIN - פריכיות דגנים דקות וקריספיות בתוספת קטניות וירקות. בסדרה: מיקס דגנים אפונה וסלק ומיקס 3 דגנים וקינואה

טעמי עצמאות ונוסטלגיה באסם. סטודיו אסם,
טעמי עצמאות ונוסטלגיה באסם/סטודיו אסם

גלידה בטעם נוסטלגי

לרגל יום הולדתה של המדינה, רשת גולדה משיקה טעם חדש, גלידת שוקולד סוכריות שכולו נוסטלגיה ישראלית. הטעם הנבחר שבחרו ברשת, יחזיר כל אחד מאיתנו לתקופת הילדות בה כיכבה עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות בחגיגות יום הולדת.

להשיג עד 26.4 בסניפי רשת 'גולדה' ובאפליקציית המשלוחים של גולדה בלבד.

טעם נוסטלגי גולדה משיקה טעם חדש ליום העצמאות. יח"צ,
טעם נוסטלגי גולדה משיקה טעם חדש ליום העצמאות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully