וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Eleos Health מגייסת 20 עובדים אחרי שילוש הכנסות והכפלת בסיס הלקוחות

24.4.2023 / 9:27

החברה מגייסת 20 עובדים למשרדיה בתל אביב, למגוון רחב של תפקידי פיתוח, תוכנה ומוצר. בין המשרות: Senior Product Manager Product Designer (UX&UI) , QA, Back-end Engineer, Senior Full Stack Engineer, CISO, Architect ועוד

עובדי אליאוס הלת'. יחצ,
עובדי אליאוס הלת'/יחצ

Eleos Health, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית, מבוססת Voice AI, המסייעת למטפלים בתחום בריאות הנפש בארה"ב, לנתח ולהסיק תובנות ומסקנות מהטיפול, מגייסת 20 עובדים למשרדיה בתל אביב, למגוון רחב של תפקידי פיתוח, תוכנה ומוצר. בין המשרות אליהן מגייסת: Senior Product Manager Product Designer (UX&UI) , QA, Back-end Engineer, Senior Full Stack Engineer, CISO, Architect.

החברה שהוקמה ב-2020 ע"י אלון יופה, דרור זיידה ואלון רבינוביץ', הצליחה תוך פחות משנתיים יותר מלהכפיל את בסיס הלקוחות שלה. כיום היא משתפת פעולה עם מעל ל-30 מוסדות רפואיים ונפשיים ב-17 מדינות שונות בארה"ב, על מנת להטמיע בהן את הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה לניתוח הטיפול הפסיכולוגי והפקת תובנות והצעות ערך למטפל, במהלך שחוסך זמן רב ומאפשר להם לשפר את הטיפול הניתן.

זאת בין היתר, בזכות גיוס הון של 20 מיליון דולר שביצעה באפריל האחרון, שאיפשר לה להגדיל את כוח האדם בחברה ב-70% ולתמוך בצמיחה ובגדילה לשווקים נוספים. החברה מונה כיום כ-75 עובדים, כאשר ב-9 החודשים האחרונים, באופן יזום היא הרחיבה את מספר הנשים במחלקת הפיתוח משיעור של 25% ל-35%, וכיום נשים מהוות 50% ממצבת כוח האדם הגלובלית של החברה.

אחד מהמוסדות הרפואיים המובילים עמם משתפת פעולה החברה הוא Gaudenzia Home, מרכז לטיפול והחלמה מהתמכרות לסמים ואלכוהול, שדיווח לאחרונה על זינוק של 35% בשימוש של הצוות שלו, בטכניקות ובשיטות מבוססות תבונות מתקדמות, מאז שיתוף הפעולה בין השתיים. כשמקביל הטכנולוגיה של החברה, סייעה לקצר משמעותית את הזמן שלוקח למטפלים לסכם את הפגישות מקרוב ל-10 דקות ל-3.2 דקות בלבד.

בנוסף, לפני מספר חודשים דירוג החברות והעסקים המובילים בישראל Dun & Bradstreet הציב את החברה במקום הרביעי ברשימת הסטארטאפים הטובים ביותר לעבוד בהם בישראל.

אלון יופה, מנכ"ל Eleos Health: "בחודשים האחרונים החברה חווה צמיחה והתרחבות יוצאי דופן והיא מצליחה לסייע היום למרכזים רפואיים ונפשיים בכל רחבי ארה"ב, להפיק תובנות ונתונים יקרי ערך עבור המטופלים, במהלך שגם מסייע להתמודד עם המחסור הגדול במטפלים וגם לקצר ולשפר משמעותית את הטיפול הניתן על ידם. אחרי שבשנה האחרונה הגדלנו את מצבת כוח האדם בחברה ב-70%, אנחנו בימים אלה ממשיכים לגייס עובדים ועובדות למגוון רחב מאוד של תפקידי פיתוח, תוכנה ומוצר, במטרה לגדול יחד עם החברה ולסייע למטופלים לשפר את בריאותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully