וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גז או פחמים? הגריל שמוביל את השוק ודרכי התחזוקה שחשוב להכיר

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 15:46

ב-5 השנים האחרונות אנו עדים לעלייה ניכרת בצריכת גרילי הגז לשימוש ביתי. מדובר בשוק שגדל בכ-10% מדי שנה ומציע מגוון גרילים בטווח של 1,500 עד 8,000 שקל. אם לפני מספר שנים המושג "על האש" כיוון למנגל על גחלים קבוע או חד פעמי, כיום גרילי הגז הם שמובילים את השוק

גריל גז 4 מבערים של קולמן. איה בן עזרי,
גריל גז 4 מבערים של קולמן/איה בן עזרי

מנתונים שנמסרו לידינו מאתר הקניות GROO, המכירות בקטגוריית הגרילים והאביזרים למנגל, עלו למעלה מ-1000% לקראת יום העצמאות השנה. ליתר דיוק, המכירות המוגברות החלו בתחילת חודש החודש (אפריל 2023) עם בוא האביב וההכנה לקראת עונת העל האש (בבית ובחוץ), הפיקניקים והקמפינג.

בגזרת הגרילים, נמכרו בעיקר יחידות מנגל ביתי המבוסס על גז. אם בעבר הלא רחוק, מנגל היה מקושר באופו אינטואיטיבי לפחמים, גחלים בוערות, טעם אבקתי ומעושן מפיח על הבשר והרבה מאד לכלוך, אז כעת, ב-5 השנים האחרונות, הגז שעבר תהליך עיכול ארוך עד שהתקבל אצל הצרכן הישראלי - הוטמע והפך למועדף.

גרילי הגז מובילים היום את שוק הגרילים והם מראים מגמת צמיחה מתמדת לאורך שנים, כאשר בכל שנה זוהתה עליה של כ-10% במכירות.

לדברי בר פינטו, מנהל שיווק של ניין מוצרי צריכה, היבואן הרשמי של Coleman בישראל: בשנים האחרונות גרילי הגז שלנו פוגשים מגוון רחב יותר של סוגי בשר ולא רק, אלא גם דגים, ירקות ועוד. זו מגמה שחייבה אותנו כיבואנים לבצע את כל ההתאמות הנדרשות כדי לספק לישראלים את גרילי הגז המקצועיים, האיכותיים והפונקציונאליים ביותר." עוד מציין פינטו, "במערכות הגריל הקיימות כיום ניתן במינימום השקעה להכין במרפסת או בחצר את המנות הטעימות ביותר שעד לפני מספר שנים הדרך היחידה לחוות אותן היתה רק במסעדת בשרים מובחרת".

עוד מציין פינטו "כיום כחלק מהשיקולים ברכישת דירה חדשה, רבים משקיעים ברכישה של מכשירי חשמל איכותיים שיחזיקו לשנים רבות. היום יותר מתמיד, גריל גז, הוא חלק מאותו סל קניות ראשוני במעבר לדירה חדשה קולמן שזיהו את הביקוש עבור מוצרי פרימיום מקצועיים, משיקים בימים אלו את Coleman Pro - גרילי גז שעוצבו מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק עם ביצועים מיטביים בכל הפעלה".

גריל רבולושן 4 מבערים של המותג קולמן. מחיר מומלץ לצרכן 3690 שקל. קטיה בורינדין,
גריל רבולושן 4 מבערים של המותג קולמן. מחיר מומלץ לצרכן 3,690 שקל/קטיה בורינדין

סדרת הגרילים Revolution של קולמן

חברת ניין מוצרי צריכה, היבואנית הבלעדית של המותג Coleman בישראל מציגה את סדרת הגרילים המובילה שלה ומשיקה דגם חדש.

סדרת גרילי רבולשן, בעלת טכנולוגיית Flare Free (הבלעדית של Coleman) שמונעת התלקחות להבות בזכות רשתות הבישול הכפולות הכוללות תעלה בצורת U.

הרשתות שעשויות מברזל יצוק המצופה פורצלן, מנקזות את השומן לתוך מיכל ניקוז המצוי בחזית הגריל. באופן זה, הבשר נצלה בצורה מאוזנת, ללא חריכה או נתחים בלתי מבושלים, תוך ניקוז מרבית השמן טרם הגעתו למבערים וגרימת התלקחויות ופיח.

על פי היבואנית, מנגנון חדשני זה, המנקז מעל 75% מהשומן, מונע צליית יתר או חריכה של הבשר, מבטיח צלייה פשוטה, בטוחה ובריאה יותר ומאפשר ניקיון קל ומהיר של הגריל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קולמן- גריל גז חדש coleman pro. יח"צ חו"ל,
גריל גז חדש coleman pro, המחיר" 4,500 שקל/יח"צ חו"ל

החדש של קולמן - Coleman Pro

סדרת גרילי גז העוצמתיים עם יציקת אלומיניום Coleman Pro, היא מקור הגאווה של המותג קולמן והיא תוכננה תוך שימת דגש על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק וביצועים מיטביים בכל הפעלה.

הדגם החדש Coleman Pro המוביל בסדרה הוא גריל Coleman Pro בעל 4 מבערים עוצמתיים מנירוסטה איכותית (304), תיבת גריל עשויה מיציקת אלומיניום לשימור חום מיטבי ועמידות גבוהה מפני חלודה לאורך זמן.

הגריל כולל מערכת הצתה מתקדמת ™INSTASTART, שמבטיחה הצתה מהירה גם בתנאי מזג אוויר קשים.

רשתות הצלייה של Coleman Pro עשויות מברזל יצוק מצופה אמייל פורצלן, לאגירת חום ופיזורו באופן אחיד וניקוי קל ונוח.

4 Coleman Pro כולל רשת חימום עליונה, לשמירה על חום המזון או צלייה איטית, מד טמפרטורה מובנה על מכסה הגריל, מערכת לניקוז שומנים למגש נשלף ותאורת לד ייחודית מסביב לכפתורי ההפעלה לנוחות מרבית בזמן עבודה בחושך.

יתרון נוסף בגריל הוא עוצמת החימום כשהספק החום של 4 המבערים מגיע ל-51,200 BTU, וכירת צד שמייצרת 12,800 BTU - סה"כ 64,000 BTU. בגרסת הגריל עם 5 מבערים העוצמה הכוללת של הגריל מגיע ל- 77,000 BTU.

מעבר למפרט הטכני, גם בגזרת העיצוב בוצע שדרוג עם אסתטיקה בצבע שחור מט אלגנטי, הדגשי ניקל שחורים ומקום אחסון רב, לרבות ווים מובנים לתלייה של אביזרי הגריל, לסביבת עבודה נוחה

המחיר המומלץ לצרכן: דגם 4 מבערים 4,500 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים, פרטים נוספים ניתן להשיג באתר המותג בישראל

קולמן- גריל גז חדש coleman pro. יח"צ חו"ל,
גריל הגז החדש בסדרת coleman pro של קולמן, המחיר: 4,500 שקל/יח"צ חו"ל

כך תשמרו על הגריל הביתי לאורך זמן

את טיפים מקצועיים לתחזוקה שוטפת של גריל גז הכינו עבורנו המומחים של ניין, יבואנית מערכות הגריל של קולמן בישראל:

כדי להכין את הבשרים עם ארומה וצליה ברמה מקצועית,חובה לנקות את הגריל בצורה יסודית לפחות פעם בחצי שנה ולבצע תחזוקה שוטפת בתום כל הפעלה

חשוב להבין כי מטבחי חוץ ביתיים שלא מתוחזקים נכון, פוגעים במעל 50% מאיכות וטעם הבשר.

לאחר 20 הפעלות ומעלה, החורים של המבערים מתחילים להיסתם בעקבות חתיכות פיח ובשר שנכנס. התעסקות בחומרי ניקוי לא נכונים למבנה הגריל והארונות תקצר משמעותית את אורך חייו של המוצר.

קבב על האש. ShutterStock
גריל לא מתוחזק פוגע במעל 50% מאיכות הבשר וטעמו/ShutterStock

ניקיון קר של הגריל בהפעלה ראשונית - חלקי הגריל עוברים תהליכים מיוחדים של טיפול, ציפוי, צביעה, הדבקה וריתוך. לאחר הרכבת הגריל וחיבורו למקור גז יש לבצע טיפול ראשוני שתכליתו לנקות את הגריל ולבחון את תפעולו ותפקודו לפני הפעלה ראשונית עם מזון.

יש לנקות את כל חלקי הגריל בדגש על החלקים העשויים מנירוסטה במטלית לחה ונקייה, בכדי להסיר שאריות זעירות אשר נותרו על הגריל מפס הייצור שאריות אלה, במידה ולא ינוקו עשויות לפגוע בציפוי של חלקי הגריל.

ניקיון בחום של הגריל בהפעלה ראשונית - חממו את הגריל לחום מירבי עם מכסה סגור, למשך כ- 20 דקות לפני צלייה ראשונה. בשלב זה ניתן יהיה להבחין כי הגריל פולט גזים מחלקיו השונים כולל מכיוון הטרמומטר (שעון הטמפרטורה המובנה). אלו למעשה חומרי סיכה ושאריות חומרים מייצור הגריל אשר נשרפים ומתכלים - זוהי פעולה תקינה.

הגריל נדרש להגיע לטמפרטורה של כ- 250 מעלות צלזיוס בתוך כ- 10 דקות. במידה והגריל אינו מגיע לטמפרטורה זו, יש לבדוק כי אספקת הגז תקינה - מכל מלא, וסת תקין, ברז מקור הגז פתוח עד הסוף

מברשת סיבים לניקוי המנגל. ShutterStock
דרכים לניקיון ותחזוקה לשימור הגריל לאורך שנים/ShutterStock

לאחר כל שימוש בגריל - חשוב להקפיד על ניקיונו בדגש על הסרת שאריות מזון ושומן. שאריות אלו יגרמו להתקלחויות בשימוש עתידי וכן יקשו על שליטה בגובה הלהבות ועוצמת החום. מומלץ לנקות את הגריל באמצעות מטלית לחה עם מים ומעט סבון כלים או ע"י חומרי ניקוי ייעודיים על פני משטחי הגריל שהתלכלכו בעת השימוש

לא להשתמש במסיר שומנים - מומלץ להשלים ניקיון משטחי נירוסטה עם שימוש בחומרים ייעודיים היוצרים שכבת מגן מפני לכלוכים ומזהמים. חשוב! אין להשתמש במסירי שומנים לניקיון הרשתות. במידת הצורך יש להשתמש בסבון כלים ומים.

ניקוי מגני הבערה (רדיאנטים) - לאחר התקררות הגריל יש להסיר את מגני הבערה ולנקותם משאריות מזון ושומן באמצעות סקוטש וסבון. במידת הצורך ניתן גם לשטוף במים וסבון כלים. חשוב לייבש טוב את מגני הבערה לפני הכנסתם לגוף הגריל

ניקיון מקצועי - מומלץ אחת לחצי שנה להזמין חברה ייעודית שמתמחה בניקיון מערכות של גריל גז כדוגמת CETO המחיר לגריל עד 3 מבערים עומד על 550 שקלים.

תחזוקת וניקיון משטחי נירוסטה - לאחר הרכבה יש לנקות את כל חלקי המוצר ניקוי יבש ע"י מטלית. לאחר הניקיון יש למשוח את חלקי הנירוסטה בשכבה דקה של חומר לתחזוקת נירוסטה בעזרת מטלית יבשה וביסודיות.

תדירות - יש לחזור על פעולות אלו בתום כל שימוש או לפחות אחת לחודש.

גיף ניקוי מנגל. Giphy
חשוב! אין להשתמש במסירי שומנים לניקיון הרשתות/Giphy

אל תעשה!

אין להשתמש במטלית שומנית לניקיון המשטח

אין להשתמש בחומרים המכילים כלור בניקיון המשטח

אין להשתמש בחומרים מסירי שומן חזקים (הם עלולים לפגוע במשטח)

אין להשתמש בסקוטש או צמר פלדה לניקיון המשטח. זה עלול להשאיר סימנים שיכולים לגרום לצבירת חלודה

אין להשתמש באקונומיקה. במידה וחומר זה נוגע במשטח, יש לנקות מיידית עם תערובת של מים פושרים וסודה לשתייה ולייבש באופן מוחלט

עשה!

יש להסיר באופן מיידי לכלוך ושומן על מנת שהמשטח לא יצבור כתמים ו/או חלודה במידה ומחליטים לנקות עם חומרים שונים

יש לעבור לאחר מכן עם מים פושרים וסבון לאחר מכן ולייבש באופן מוחלט את המשטח

בשימוש בחומר ניקוי ייעודי לנירוסטה מומלץ לבצע בדיקה בחלק נסתר של משטח הנירוסטה בכדי לוודא שהחומר אינו פוגע במוצר

יש להשתמש במטלית רכב שאינה שורטת את המשטח לטובת ניקיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully