וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה מבין גופי הביטוח והפיננסים בישראל: הפרס של כלל

24.4.2023 / 14:04

כלל ביטוח ופיננסים זכתה בציון לשבח בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי, ע"ש יצחק רבין, לשנת 2023. הפרס ניתן על הישגי החברה בתחום ה-IT בדגש על תכנון אסטרטגיה כוללת, ניהול תהליכים מקצה לקצה, התמקדות בלקוח ובמשאב האנושי והתוצאות שניכרו בשטח

מירי גלבורט. סיון פרג',
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים ומנכ"לית כלל IT/סיון פרג'

כלל ביטוח ופיננסים זכתה בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי, ע"ש יצחק רבין, לשנת 2023, על פעילותה הענפה בתחום ה-IT. התחרות בחנה הצלחה בסביבה עסקית וניהול תהליכים איכותי על כל מרכיביו, בין היתר על ידי תכנון אסטרטגי, חדשנות, טכנולוגיה, איכות המוצר ואיכות השירות.

במסגרת התחרות הוגדרו 7 קטגוריות להגשת המועמדות לפרס, אשר נועדו לבחון קשת רחבה של פעילות בקרב חברות מובילות במגזר העסקי והן - מנהיגות לאיכות, תכנון אסטרטגי, התמקדות בלקוחות ובשוק, ניהול תהליכים, התמקדות במשאב האנושי, ניהול המידע והידע ותוצאות בפועל.
כלל ביטוח ופיננסים עמדה בכל הפרמטרים, והיא החברה היחידה מבין גופי הביטוח והפיננסים בישראל שזכתה בפרס מכובד זה.

הפרס ניתן בחסות משרד ראש הממשלה ובשיתוף לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, האיגוד הישראלי לאיכות, בניהולו של מכון התקנים הישראלי.

מירי גלבורט, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים ומנכ"לית כלל IT, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לקצור שבחים על פעילותה הענפה בעולמות ה-IT, השמה דגש על תמיכה ביישום האסטרטגיה העסקית, תוך פיתוח של פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטובת שירות איכותי ללקוחות ולסוכני החברה, ולטובת שדרוג וייעול התהליכים התפעוליים בחברה. כלל ביטוח ופיננסים היא היחידה מבין גופי הביטוח והפיננסים בישראל שקיבלה פרס מכובד זה, ואני רוצה להודות לכל עובדי חטיבת כלל IT ושותפינו בחטיבות העסקיות, על העבודה המאומצת, המחויבות, ההשקעה והיישום בפועל שמאפשרים לכלל להמשיך ולהעניק שירות מצוין, ולהוביל את החדשנות בענף".

ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי, מסר: "מכון התקנים מברך את כלל ביטוח ופיננסים על הזכייה. אנחנו יודעים להצביע על כך כי מאות הארגונים אשר השתתפו בעבר בתחרות בארץ, מעידים שעצם ההשתתפות בתחרות תרמה רבות לשיפור ביצועי הארגון והצלחתו. עלו והצליחו".

  • עוד באותו נושא:
  • כלל ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully