וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק הסניף הדרומי של משרד עורכי הדין "אגמון עם טולצ'ינסקי"

23.4.2023 / 15:00

הטקס התקיים בבית הספר למשחק על שם "גודמן" בבאר-שבע, בהשתתפות בעלי המשרד -- המונה כ-200 עורכי דין -- עוה"ד צביקה אגמון ושותפו עוה"ד מנחם טולצ'ינסקי. מנהל הסניף הדרומי הוא עוה"ד צפריר סולומון תושב להבים

משרד אגמון טולצ'ינסקי. דייגו מיטלברג,
טקס ההשקה/דייגו מיטלברג

עשרות אנשי עסקים, מנהלי מוסדות וארגונים ואישי ציבור מהדרום השתתפו בסוף השבוע בטקס חגיגי לציון השקתו של הסניף הדרומי של משרד עורכי הדין "אגמון עם טולצינסקי" בפארק גב-ים נגב.

הטקס התקיים בבית הספר למשחק על שם "גודמן" בבאר-שבע, בהשתתפות בעלי המשרד -- המונה כ-200 עורכי דין -- עוה"ד צביקה אגמון ושותפו עוה"ד מנחם טולצ'ינסקי. מנהל הסניף הדרומי הוא עוה"ד צפריר סולומון תושב להבים.

ראש עיריית באר-שבע שהיה אורח הכבוד בירך את בעלי החברה שלה, סניפים בירושלים ובתל אביב, על החלטתם לקבוע את הסניף השלישי שלהם בבאר-שבע ואמר : "העתיד של טכנולוגיית המידע של מדינת ישראל נמצא פה בבאר-שבע ואתם כמו גופים רבים אחרים מהארץ ומהעולם הבנתם את זה והחלטתם להגיע לכאן בגלל ההזדמנויות הרבות שהעיר מציעה. באתם למקום הנכון ואני מאחל לכם הצלחה רבה."

מייסד המשרד והעומד בראשו עוה"ד צביקה אגמון אמר : "אנחנו פה לא רק בגלל הציונות והאידיאולוגיה אלא גם כי אנחנו משרד עורכי דין מצויין שרוצה להרחיב את פעילותנו ומצאנו בבאר-שבע ובאזור הדרום פוטנציאל עסקי אדיר מימדים. אנחנו מאמינים במצוינות בעבודה קשה וביסודיות ומאמינים שנוכל בעזרת העקרונות הללו להתחבר עם הקהילה העסקית של באר-שבע והנגב."

את ההרצאה המרכזית בכנס נשא עוה"ד אלון יפרח ראש מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון, שמסר נתונים מרתקים על התכניות של משרד הביטחון בשנים הקרובות בהקשר של העברת בסיסי התיקשוב המודיעין וההספקה לנגב.

בהמשך דיברו בפני אורחי האירוע ניקול הוד סטרו מנכ"לית קרן מיראז' ויו"ר דירקטוריון סינרג'י7 וכן עוה"ד עודד פלוס, יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז הדרום.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully