וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הכלבים הבינלאומית הגדולה בישראל חוזרת, בחסות רויאל קנין

27.4.2023 / 10:21

אלף כלבים ממאה גזעים יתחרו על תואר כוכב התערוכה וכוכב היובל, לצד מופעים שונים: תחרות מכשולים (אג'יליטי), מופע כלבי עבודה ושירות, פריזבי וריקוד עם כלבים, במסגרת חגיגות היובל להתאחדות הישראלית לכלבנות

תערוכת כלבים. יגאל פרדו,
תערוכת הכלבים/יגאל פרדו

ההתאחדות הישראלית לכלבנות חוגגת 50 שנים להיווסדה ומזמינה את הקהל הרחב לתערוכת הכלבים הבינלאומית הגדולה בישראל, בשיפוט פאנל שופטים בינלאומיים מ-8 מדינות שונות.

בתערוכה, המתקיימת בחסות 'רויאל קנין', היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ישתתפו כ-1,000 כלבים, כ-100 גזעים שונים, ביניהם: כלבי רועים, דוברמן, פינצ'ר, שנאוצר גזעי דוגה דוגה, מולוסים, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח וכמובן הגזע הלאומי של ישראל- הכלב הכנעני.

לראשונה, לרגל חגיגות היובל להיווסדה של ההתאחדות הישראלית לכלבנות וקבלתה לארגון ה-FCI (הפדרציה הבינלאומית לכלבנות), יוקרנו מצגות במסגרת התערוכה שיעסקו בכלבנות העברית עוד מימי טרום הקמת המדינה שליוותה את ההתיישבות וסייעה במאבק לאורך הגבולות בישראל, לצד ההיסטוריה של הכלבנות המתועדת בישראל השזורה בסיפור הציוני.

הכלבים יתחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן יתחרו המנצחים במקצי הזירה המרכזית שתכלול תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים וימדדו על פי: מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד. לאחר שיוכרז הזוכה מכל גזע, הם יתחרו ביניהם על תואר "כוכב היובל" הנכסף. עוד במסגרת התערוכה, הקהל הרחב ייהנה ממופעי כלבים מרהיבים כגון: מופע אג'יליטי - ספורט בו מתחרים צוותים - אדם וכלב - במעבר מכשולים ומשוכות ; מופעי כלבי עבודה ושירות המדגימים משמעת, הגנה והצלה ; ענפי ספורט נוספים המעלים על נס את הקשר בין אדם וכלב כמו מופע פריזבי, "רוקדים עם כלבים" ועוד.
לרגל האירוע, יגיע יו"ר ארגון ה-FCI העולמי, דר' תאמאס ג'אקל מהונגריה, יחד עם צוות השיפוט הכולל שופטים בינלאומיים שיגיעו ממגוון מדינות: ספרד, הולנד, הונגריה, אסטוניה, פולין, סרביה, סלובניה וכמובן ישראל.

תערוכת הכלבים הבינלאומית. יגאל פרדו,
תערוכת הכלבים/יגאל פרדו

דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "השנה אנו מציינים את שנת היובל בתערוכה חגיגית במיוחד, ולכן נעניק למנצחים תואר ייחודי, "מנצח היובל" ותעודה מיוחדת שהופקה במיוחד לכבוד תערוכה זו. אני שמח לציין כי תערוכה זו בדומה לקודמותיה, שברה את שיאי הרישום, גם טרום עידן הקורונה. זוהי הזדמנות נהדרת להציג את הכלבנות שלנו בפני הקהל הישראלי. מטרת התערוכה והצגת הכלבים היא בראש ובראשונה לחבר ולקרב את הקהל הרחב לעולם הכלבנות המתועדת, ללמוד להבין אותם וכמובן להכיר את המאפיינים השונים של כל גזע. כל זה לא היה קורה ללא סיועם של הפעילים המסורים, בוועדות ובמועדונים, וזה המקום להודות לכל העושים במלאכה ולשותפינו לדרך, חברת 'רויאל קנין'."

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל 'רויאל קנין' ישראל: "אנו מברכים את ההתאחדות הישראלית לכלבנות לרגל שנתה ה-50 ושמחים על שיתוף הפעולה שנמשך עשרות שנים. אנו גאים לתמוך בארגון שמפקח בצורה מסודרת על גידול כלבים ודואג להם לבית חם ולתנאי מחייה הולמים, ושמחים על פעילותם הענפה לאורך השנה הכוללת כנסים ותערוכות שהן חגיגה לאוהבי הכלבים. 'רויאל קנין' מעודדת כלבנות מפוקחת וגידול אחראי למניעת נטישה, ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים."

התערוכה תתקיים בחלקה במגרש פתוח וחלקה בביתן 1 ב"אקספו" גני התערוכה. לפרטים נוספים על התערוכה: באתר ההי"ל או בעמוד הפייסבוק. לרכישת כרטיסים ברכישה מוקדמת: איוונטר (הכניסה חופשית לילדים עד גיל 5).

*לא תתאפשר כניסה לכלבים שאינם רשומים כמשתתפים בתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully