וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד רישום הפטנטים קליגלר מגייס עובדים בעלי רקע טכנולוגי

27.4.2023 / 10:36

הפיטורים בהייטק הביאו את המתכנתים לחיפושים אחר אלטרנטיבות בעלות יציבות תעסוקתית אך לא מבלי לוותר על נושאי העניין הטכנולוגיים

דניאל קליגלר. מיה קפל,
דניאל קליגלר/מיה קפל

הצמיחה העצומה בכלכלת הטכנולוגיה ב-20 השנים האחרונות הונעה על ידי Deep Tech - חידושים חדישים במדעי המחשב, מיקרואלקטרוניקה, תקשורת, אופטיקה ומכשור רפואי. ההמצאות מעניקות לחברות בתחומים אלו את היתרון התחרותי שלהן.

פטנטים חיוניים להגנה על המצאות אלו ולבניית ערך החברה. פטנט טוב וחזק מתחיל בבקשת פטנט טובה, שנכתבה על ידי עורך פטנטים שמבין בטכנולוגיה ובעסק שלך. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה. עורכי הפטנטים שלנו הם בעצמם מדענים ומהנדסים עם רקע Deep Tech, שייקח את הזמן ללמוד את הטכנולוגיה שלך ויעבדו איתך כדי ליצור תיק פטנטים מנצח בעל ערך גבוה.

חברות מצליחות בנויות על תשוקה ומיקוד אסטרטגי. אנו חולקים את התשוקה וההתמקדות של הלקוחות שלנו ב-Deep Tech, ואנחנו גאים בהישגים של הלקוחות שלנו. מאז הקמת משרדנו ב-2008, לקוחותינו נרכשו בסכום מצטבר של יותר מ-20 מיליארד דולר.

את מי אנחנו מחפשים?

אנחנו מחפשים בעלי תואר טכנולוגי בתחום ההייטק כגון הנדסת חשמל, מדעי מחשב, פיזיקה. רוב מגישי הפטנט שעובדים אצלנו הינם אנשי הייטק לשעבר, חלקם סטארטאפיסטים בדימוס שאוהבים טכנולוגיה אבל יותר מהכל - סקרנים.

חדשנות אמיתית מגיעה מהבנה עמוקה של התחום המקצועי וכל אחד מחברי הצוות שלנו נדרש להיות מומחה בתחומו. אנחנו מזמינים אתכם לעבוד בסביבה פורצת דרך, גם אם אין משרה פתוחה שמתאימה ואתם חושבים שתוכלו לתרום - נשמח שתצרו קשר.

דניאל קליגלר, שותף מייסד קליגלר: " אנחנו עורכים פטנטים בתחומי היי-טק עבור מגוון לקוחות מענקי טכנולוגיה בינלאומיים ועד לחברות סטארט-אפ, ומתמקדים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומי התקשורת, מחשבים, אלקטרוניקה, אופטיקה, ומכשור רפואי ותעשייתי. העבודה מרתקת ומאתגרת, והביקוש לפטנטים בעלייה מתמדת".

לאתר החברה
לעמוד המשרות באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully