וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת: "אל תהיה צודק, היה אחראי"

27.4.2023 / 12:37

לרגל יום העצמאות, 37 אישים מובילים בציבוריות הישראלית, כמניין החותמים על מגילת העצמאות, הצטרפו למועצה הציבורית של הקרן למנהיגות ציונית הפועלת לקדם הוויה ציונית ורוח יהודית במרחבי ההשפעה על דמותה של המדינה

מאיר בן שבת    12 ביולי 2022. ראובן קסטרו
מאיר בן שבת/ראובן קסטרו

גיבור ישראל אביגדור קהלני, כלת פרס ישראל מרים פרץ, איש העסקים ואלוף במיל' יפתח רון טל, ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת, מו"לית גלובס אלונה בר און, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית יעקב חגואל, ח"כ לשעבר אלוף (במיל') עוזי דיין, השופט בדימוס דוד חשין, פרופ' אבי בראלי ועוד אישים ונשים מובילים בתחומם, הצטרפו למהלך לחיזוק וביצור הזהות הציונית בשדרות הובלת המדינה.

דווקא בימים סוערים אלה בחברה הישראלית, נעתרו 37 אישים ונשים מובילים בתחומי העשייה השונים להירתם למיזם החדש שפועל לחיזוק וביצור הזהות הציונית בשדרות הובלת המדינה, אשר מובילה הקרן למנהיגות ציונית.

ראש המל"ל לשעבר מאיר בן שבת: "האתגר שבפנינו הוא לא להשתיק מחלוקות או לעמעם את הבדלי הדעות, אלא להשיג אחדות מתוך מחלוקת. המפתח לכך נעוץ במילה אחת: אחריות. כל אחד, בלי קשר לעמדתו במחלוקת הזו, צריך לשנן לעצמו: "אל תהיה צודק, היה אחראי". כשפועלים מתוך אחריות אז יש הידברות, יש הקשבה, יש ריסונים וגבולות ויש גם חתירה להסכמות".

מנכ"לית הקרן למנהיגות ציונית, אפרת שהם הילדסהיימר: "הימים ימי מחלוקת וויכוח נוקב, אך גם ימים של הזדמנות לברוא ארץ חדשה. 'פורום 37' כמניין וכמנעד החותמים על מגילת העצמאות, יוכיח הלכה למעשה כי אפשר לייצר תור זהב ציוני בשדרת ההנהגה בישראל. את חבלי הלידה כעם אנו חשים על בשרנו בימים אלה ממש, כך ששאלות שהסתתרו עד עתה תחת אתגרי ההישרדות, עולות וצפות מעל פני השטח. שאלת הציונות בישראל של שנת 2023 עומדת בימים אלה בראש סדר היום הציבורי ובלב הבירור הפנימי, ורק יחד, במאמץ משותף ומעמיק, תוכל מדינת ישראל "לעדכן גרסה" לסיפור הציוני המשותף".

הקרן למנהיגות ציונית שמה לה כמטרה לקדם הוויה ציונית ורוח יהודית בדמוקרטיה הישראלית, דרך פיתוח ורישות מנהיגות ציונית בעלת תודעה לאומית איתנה במוקדי ההשפעה בציבוריות הישראלית. הקרן מפעילה תכנית מנהיגות לנבחרי ציבור בה חברים כ-20 חברי כנסת, ביניהם שרים וסגני שרים. בימים אלו נפתחת תכנית מנהיגות חדשה לדרג ניהולי בשירות הציבורי, בחברה האזרחית ובמגזר העסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully