וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי חזן ייכנס כשותף בפעילות קרנות הגידור של פסגות וימונה למנהל ההשקעות הראשי

27.4.2023 / 12:40

קבוצת פסגות מרחיבה את פעילות קרנות הגידור שלה "פסגות קומפס" עם צירופה של קרן הגידור אמידה. קובי חזן, מייסד קרן אמידה יכנס כשותף בפעילות שבשליטת פסגות וימונה למנהל ההשקעות הראשי שלה.

קבוצת פסגות מרחיבה את פעילות קרנות הגידור שלה "פסגות קומפס" עם צירופה של קרן הגידור אמידה. קובי חזן, מייסד קרן אמידה יכנס כשותף בפעילות שבשליטת פסגות וימונה למנהל ההשקעות הראשי שלה.

פסגות קומפס מנהלת כיום קרנות גידור תחת המותג "פארטו" בהיקף נכסים כולל של כחצי מיליארד שקל. וקרן אמידה מנהלת כ-100 מיליון שקל. פעילות הגידור הינה חלק מבית ההשקעות, המתמקד כיום גם בניהול קרנות נאמנות, פעילות ברוקראז' וחבר בורסה, שירותי נאמנות והשקעות אלטרנטיביות.

קרן הגידור אמידה הוקמה לפני כעשור ע"י קובי חזן ומנהלת כ-100 מיליון שקל. הקרן מתמחה באסטרטגיית השקעה המבוססת על בחירת מניות (Stock picking) ואחזקה של מספר מצומצם של מניות בפורטפוליו של הקרן. חזן הינו מנהל השקעות מוערך בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה, וטרום הקמת אמידה, היה מנהל השקעות בכיר בבית ההשקעות אנליסט.

יניב בנדר, מנכ"ל קבוצת פסגות, ציין כי "החבירה של פסגות קומפס לקובי חזן ולאמידה הינה נדבך נוסף בבניית התשתיות של קבוצת פסגות לביסוס צמיחתה העתידית. אנו רואים בפעילות הגידור פוטנציאל רב לשנים הבאות, ונמשיך לבצע מהלכים שירחיבו פעילות זו, לצד המשך ההתמקדות שלנו במנועי הצמיחה של הקבוצה בשנים הבאות. אני משוכנע שהידע והניסיון שקובי מביא עימו יתרמו באופן ניכר להגשמה המשותפת של החזון העסקי של פסגות בשנים הבאות".

קובי חזן, מסר: "אני שמח להצטרף לקבוצת פסגות ולהוביל את פעילות הגידור שלה. פסגות הינה מותג ותיק ואמין בשוק ההון, ובחרתי לקדם מיזוג של קרן אמידה שהקמתי עם המותג המוביל של פסגות מתוך אמונה שהחיבור בין הצדדים יוצר משוואה של "WIN WIN". זה יאפשר לנו לצמוח כקבוצה אחת שתמשיך לחזק את מעמדה בשוק באופן משמעותי, ותביא למיצובה של פסגות קומפס כשחקנית מובילה בשוק הגידור הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully