וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומחת בישראל: חנות שנייה למותג alo yoga תיפתח השבוע בתל אביב

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 11:19

מותג האקטיב הפופולרי alo yoga, שהגיע לישראל בחודש ינואר האחרון, פותח את החנות השנייה שלו בישראל. החנות החדשה תיפתח בקניון עופר רמת אביב בשותפות עם היבואנית של המותג בארץ, חברת 911 אופנה

אלו יוגה חנות רמת אביב. יח"צ חו"ל,
אלו יוגה. חנות שנייה נפתחת/יח"צ חו"ל

בתחילת השנה (2023) הגיע המותג האמריקאי alo yoga לישראל, עובדה ששימחה רבבות של לקוחות מישראל, וכעת, מדווח המותג באופו רשמי על התרחבות עם פתיחתה של החנות השנייה של המותג בישראל.

מותג הלייפסטייל פרימיום שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס ולהעניק השראה של wellness וקהילתיות עומד בחזית קטגורית ה-Activewear בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים שאותם הוא מפתח.

קבוצת 911 אופנה היא בעלת הזיכיון הישראלי, הצהירה כבר עם כניסת המותג לישראל, כי יש בכוונתה להתרחב ולפתוח סניף נוסף במרכז הארץ וכן לקים שיתופי פעולה מסחריים במטרה להנגיש נקודות מכירה בפריסה ארצי.

בימים הקרובים, תיפתח החנות השנייה של המותג בישראל. הפתיחה הרשמית תתקיים ב-1.5 יום שני הקרוב, בקנין רמת אביב כאשר במקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים.

אלו יוגה חנות רמת אביב. יח"צ,
ממשיכים עם אסטרטגיית הצמיחה של המותג' alo yoga/יח"צ

ממשיכים עם אסטרטגיית הצמיחה של המותג

החנות ברמת אביב משתרעת על שטח של כ- 250 מ"ר והיא תעמוד בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם האידיאולוגיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה הרוחנית המלאה המאופיינת עם המותג alo לקהל הישראלי.

אורי רייז מנכ"ל ובעלים 911 אופנה: "שמחים ומתרגשים לקראת הפתיחה של alo yoga בקניון עופר רמת אביב, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג ובהמשך לשיתוף הפעולה המוצלח ורב השנים עם קבוצת מליסרון וקניוני עופר. אנחנו גאים להיות חלק ממותג המוביל בקידום והפצת תנועת המיינדפולנס, היוגה והוולנס".

לדברי עומר אוגולניק סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות הקניונים של קניוני עופר: "כניסת alo yoga הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב להשבחת נראות הקניון ותמהיל החנויות במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג הקניון, שינויים בתמהיל החנויות, הרחבת שטחי מסחר, ושדרוג חנויות קיימות, וזאת במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר והבינלאומיים. לדבריו: " אנו שמחים וגאים לפתוח את חנות הדגל של המותג הבינלאומי alo yoga ולתת מענה ללקוחות הקניון שמעתה יוכלו לרכוש אותו אצלנו".

אלו יוגה חנות רמת אביב. אבן השדה,
alo yoga בישראל/אבן השדה

"אסתטיקה שלווה ומזוקקת בחנויות בשראל"

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga: "החלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מרגש באסטרטגיית הצמיחה של המותג. כמי שחרט על דגלו לייפסטייל אלטרנטיבי של בריאות ווולנס, וחשוב עוד יותר, מיינדפולנס, ל-alo יש סינרגיה חזקה עם הלייפסטייל הדינמי של וולנס בישראל".

"אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות, תחילה בקניון TLV ובהמשך בחנות הדגל של :סטור בכיכר דיזנגוף ובקניון רמת אביב. החנויות האלה, כמו בכל העולם.

החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית בשווקים החדשים שלנו".

אלו יוגה חנות רמת אביב. יח"צ חו"ל,
הלקוחות הטובים ביותר, המשפיענים, alo yoga/יח"צ חו"ל

פופולריות עקבית בקרב משפיענים

Alo Yoga הוא מותג האקטיב הנחשק ביותר בקרב סלבריטאיות/ים ומשפיעניות/ים כמו טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, היילי בולדווין, סלינה גומז ואחרות. מאז שנוסד, הוא המשיך לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

alo - ראשי התיבות של Air, Land, Ocean (אוויר, אדמה ואוקיינוס) דוגל בסגנון שעובר בטבעיות מהסטודיו לרחוב, שילוב של אופנה ולייפסטייל שמתחיל במזרן וממשיך הלאה, אל שאר תחומי החיים

החברה הזכיינית של המותג בישראל היא קבוצת 911 אופנה שהוקמה ב-2001 על ידי אורי רייז מתוך חזון לייצג את המותגים הטובים בעולם ובישראל לקהל המקומי. בין המותגים שהחברה מייצגת ומפיצה בבלעדיות: Scotch & Soda ,Veja, Herschel, Nudie Jeans, Vagabond ואחרים.

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן, רשת :story וחנויות המותגים Scotch & Soda ו-AllSaints והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

alo תופעל בישראל על ידי 911 אופנה בשיתוף פעולה מלא ותוך שמירה על הקווים המנחים של המותג. עיצוב החנויות יבוצע בשיתוף פעולה בין שני הגופים וישמור על החזון של alo ועל הסטנדרטים הגבוהים שמציב המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully